Zouden jullie eens kunnen kijken naar deze route aanpassing?
Stel dat we besluiten om geen overnachting in LA te doen. Die nachten kunnen we misschien inzetten met extra nacht op Highway 1?
Daarnaast zou het zo misschien kans geven om Salvation Mountain te bezoeken en de sculpturen in Anza-Borrego (Galleta Meadows) te bekijken.
Palm Springs staat er ivm de ligging (bij Joshuatree en voor de dagtrip zoals hieronder beschreven). Mag ook een andere plek zijn, zijn er dan suggesties?
En volgens mij ontkomen we niet echt aan LA

is er iets dat we dan toch mee kunnen pakken op de route bijvoorbeeld?
De langere reisdag is met wat stops op bv. Route 66 nog wel te doen lijkt me? Als die route in 2 gedeeld zou worden zijn dat volgens mij relatief 'saaiere' dagen, klopt dat? Dan doe ik ze liever in 1 lange dag als dat een leuke dag extra Highway 1 oplevert. Hoor graag jullie bevindingen
--- Dit ligt al vast en is geboekt ---
Brussel - Las Vegas
Las Vegas - Death Valley
Death Valley - Bridgeport (Virginia Creek Settlement)
Bridgeport - via Bodie & Tioga pass - Yosemite NP
Yosemite NP
Yosemite NP
Yosemite NP - San Francisco
San Francisco
San Francisco - Highway 1 #1
--- Hier heb ik nog wat vragen bij ---
Highway 1 #1 - Highway 1 #2 (Extra nacht op een zelfde plaats of route in 3 delen?)
Highway 1 #2 - Highway 1 #3
Highway 1 #3 - Palm Springs of alternatief (Hoe deze route te doen? Via LA of alternatief? Joshuatree in de avond?)
Palm Springs (Dagtrip naar Fonts Point, Galleta Meadows, Salvation Mountain)
Palm Springs - Grand Canyon (Langere reisdag, overnachting in Bright Angel Lodge)
--- Dit ligt al vast en is geboekt ---
Grand Canyon - Monument Valley
Monument Valley - Capitol Reef
Capitol Reef
Capitol Reef - Bryce Canyon
Bryce Canyon - Zion
Zion
Zion - St. George (Yant Flat & Snow Canyon SP)
St. George - Valley of fire - Las Vegas
Las Vegas - Brussel
Toch blijf ik ook twijfelen om het tussenstuk te vervangen door Kings Canyon/Sequoia. Lijkt dat veel op Yosemite? Dat zou mijn voorkeur hebben, maar de kinderen (11&14) vinden de kust leuk (ik heb zelf niet zoveel met kust/strand

). We zijn natuurlijk samen op reis en variatie is voor hen sowieso wel goed. Hoe zouden jullie adviseren om de route dan te laten lopen met die optie?
Alvast super bedankt om mee te denken en voor jullie tips!