Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis willemenmarije: tips gevraagd Denver-Yellowstone-LV-SF 4 weken.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
willemenmarije
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis willemenmarije: tips gevraagd Denver-Yellowstone-LV-SF 4 weken.

Bericht door willemenmarije »

IngridZw schreef:
02 jul 2023, 21:06
Je kan voor Alcatraz ook de avondtour boeken zodat je overdag tijd overhoudt voor de rest. In zo'n anderhalve dag kun je dan al veel zien.
Dat is een fijne tip!
willemenmarije
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis willemenmarije: tips gevraagd Denver-Yellowstone-LV-SF 4 weken.

Bericht door willemenmarije »

Ik heb nu een dag grand Teton toegevoegd ten koste van een dag sf. Dan hebben we hier iets meer tijd. Het stadje jackson lijkt me ook leuk om even rond te struinen en jenny lake willen we zeker doen.

Als er prijzen beschikbaar komen voor zomer 2024, ga ik kijken of autohuur voor ons ook handiger is dan een uber. We zijn met 5, dus zijn vaak wat meer kwijt.

WE HEBBEN DE CAMPER GEBOEKT VOOR 2024!!!!!!!!! Meer dan twee jaar denken, lezen, plannen, covid, sparen, etcetera. Hartstikke spannend, maar wow; echt een droom die in vervulling gaat!!!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer