Martin & Marianne schreef: ↑28 feb 2022, 07:52
Ik Heb ook geen ervaring met campers. Hoe laat kun je de camper ophalen? En hoe ver is het rijden van dr kamerverhuur naar de camping? Heb je een hotel bij het vliegveld en word je daar opgehaald? En wat doe je dan in de ochtend als je pas in de middag de camper op kunt halen?
Als je na aankomst meteen een auto hebt kun je met de auto naar je hotel, dat lijkt me ook wel prettig. En zou je dan ook met de auto naar de camperverhuurder gaan? Dan moey je hem daarna terugbrengen en zullen jullie beide moeten rijden. Nemen jullie een autostoel mee?
Je zou eens wat reisverslagen kunnen lezen van mensen die met een camper reisden om te zien hoe die hun eerste dag ingericht hebben. Ik weet van forumlid Michelly dat ze in Las Vegas eens een auto hebben gehuurd voor ze de camper op gingen halen.
Tussen Grand Teton en Salt Lake City is een stop bij Bear Lake inderdaad een mogelijkheid. Wij deden dat in 2004, zie ons verslag daarvoor. Jackson is ook een leuke plaats om even te bekijken maar wel dicht bij Grand Teton.
Op het stuk tussen Salt Lake City en Capitol Reef zou ik niets weten wat de moeite waard is. Wij reden dat stuk onder andere in 2015 en 2017. In 2015 hebben we Antelope Island bezocht, dat was leuk om te zien.
De camper kunnen wij ophalen om 13:00. (Misschien met een belletje vlak voor de vakantie wat eerder, maar dat is gissen). Van ons hotel (omgeving vliegveld) rijden wij in een half uur naar de camper verhuurder (Cruise America).
Als wij geen auto huren, moeten wij met een taxi/uber naar de verhuurder. Er is geen transfer. We hebben dan verder geen plannen voor de ochtend. Meer even acclimatiseren.
Ook zit er een Walmart naast ons hotel. Is het ook een optie om veel boodschappen al vooraf te doen en uiteindelijk met taxi en al richting de camperverhuurder?
Wij willen het autostoeltje gewoon bij de Walmart halen..
De andere optie zou dus zijn, vanaf het vliegveld de auto huren voor 24h. Overnachten. De volgende ochtend alle boodschappen doen bij de Walmart. Vanuit daar naar de camperverhuurder. Camper huren. Huurauto bij dichtstbijzijnde punt inleveren en dan door naar Estes Park. Wel best omslachtig allemaal, maar denk wel dat we zo veel beter de dag hebben ingericht qua tijden. In plaats van alles in de middag te proppen.
Ik zal ook op zoek gaan naar ervaringen van andere reizigers hier op het forum. Had ze nog niet gevonden