Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Matan: Denver- Las Vegas

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Matan: Denver- Las Vegas

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben met z'n vieren toch regelmatig in 2 doubles geslapen. Martin en ik hebben daar geen probleem mee, onze dochters hadden er wat meer moeite mee. :wink:
Voor Yellowstone werkt men toch vaak gewoonweg met een rondrit zodat je terug op je startpunt toekomt? Sowieso dien je dit 1 keer te doen om alles gezien te hebben.
Dat betekent toch niet dat je 3 nachten op dezelfde plaats moet blijven? De wegen in Yellowstone hebben de vorm van een 8. Je rijdt dus niet echt een rondje. Wat handig is qua overnachtingen hangt ook af van wat je wilt bezoeken en waar je de meeste tijd wilt doorbrengen. Je kunt heel goed op verschillende plaatsen overnachten en daar je route op aanpassen. Heb je al eens op de kaart van het park gekeken? zie http://www.nps.gov/yell, links onder park tools. Of kijk hier: http://www.nps.gov/yell/planyourvisit/placestogo.htm
Old Faithful zou heel geschikt zijn voor de laatste dag. Je kunt nog wat geisers bekijken en eventueel nog via West Thump rijden voordat je naar Grand Teton gaat.

Marianne
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Matan schreef: Een double bed is trouwens niet bedoeld voor 2 personen zover ik weet. Een queen is daar al meer geschikt voor.
Ik geef toe dat een queen bed wat fijner is. Maar als ik $400 kan besparen als ik een paar cm ruimte inlever voor drie nachten dan hoef ik daar niet over na te denken. Maar ieder z'n ding. Overigens is een double bed wel bedoeld voor twee personen. Of je het fijn vind is een tweede. Succes verder!
Groetjes,
Daniel
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als pasgetrouwden het lepeltje-lepeltje al beu Daniel :mrgreen:
Matan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matan »

Mrvanilla schreef:
Matan schreef: Een double bed is trouwens niet bedoeld voor 2 personen zover ik weet. Een queen is daar al meer geschikt voor.
Ik geef toe dat een queen bed wat fijner is. Maar als ik $400 kan besparen als ik een paar cm ruimte inlever voor drie nachten dan hoef ik daar niet over na te denken. Maar ieder z'n ding. Overigens is een double bed wel bedoeld voor twee personen. Of je het fijn vind is een tweede. Succes verder!
Na nader denken is het idd wel zo. Toch even gemaild naar Xanterra om te zien of ze mijn reservatie kunnen wijzigen. Deposit is al v an mijn kaart, dus kunnen ze die gerust gebruiken naar mijn gewijzigde reservatie. Lake lodge pioneer cabin dan. Zal wel veel kleiner enz zijn dan, maar prijsverschil is idd wel te groot.

Hopelijk kunnen ze het makkelijk wijzigen.
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

PSVwally schreef:Als pasgetrouwden het lepeltje-lepeltje al beu Daniel :mrgreen:
:lol:
Groetjes,
Daniel
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Matan schreef: Na nader denken is het idd wel zo. Toch even gemaild naar Xanterra om te zien of ze mijn reservatie kunnen wijzigen. Deposit is al v an mijn kaart, dus kunnen ze die gerust gebruiken naar mijn gewijzigde reservatie. Lake lodge pioneer cabin dan. Zal wel veel kleiner enz zijn dan, maar prijsverschil is idd wel te groot.

Hopelijk kunnen ze het makkelijk wijzigen.
Je kunt altijd annuleren of wijzigen. Dat je al iets hebt aanbetaald maakt niet uit. Bij annulering krijg je het volle bedrag retour (in dollars). Bij een nieuwe reservering betaal je opnieuw een eerste nacht aan. Bij twee verschillende accommodaties zul je twee keer de eerste nacht betalen. Je kunt alles zelf online regelen. Je kunt de voorwaarden ook allemaal op de Xanterra-site vinden.
Wij hebben regelmatig iets gewijzigd als de gewenste accommodatie in eerste instantie niet beschikbaar was. Kwam die vrij, dan boekten we dat en daarna annuleerden we de oorspronkelijke reservering.

Marianne
Matan
Amerikafan

Bericht door Matan »

Klopt Marianne, maar ik zou liever hebben dat ze het intern regelen. Ze mogen de grotere deposit terug houden. Als ze de deposit teruggeven en ik een nieuwe moet doen betaal ik 2x wisselkoerskost. En bij AMEX kaarten is deze niet echt goedkoop
*edit: gelukt :) Vlotte service bij Xanterra
Matan
Amerikafan

Bericht door Matan »

Ziezo, we zijn eventjes verder. Alle hotels zijn gereserveerd nu en de route heeft ook vorm gekregen:
http://www.frankdochy.be/wp-content/upl ... 9bgth1.png

Waarschijnlijk ga ik voor 1 dag in Moab een jeep huren voor Canyonlands. Deze reservatie heb ik wel nog niet gemaakt
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Kijk of je op de dag Jackson - Vernal evt ook het quarry gedeelte van Dinosaur NM al kunt doen. Dan moet je even voobij Vernal rijden, maar de quarry met de botten neemt niet veel tijd in beslag en je kunt het maar gehad hebben. Het Canyon gedeelte is uitgebreid en vooral er mooi op het einde bij Echo Park overlook en Harpers Corner.
Matan
Amerikafan

Bericht door Matan »

Thanks. Die dag is wel vrij druk met 570km, dus twijfel een beetje of we daar op een deftig uur nog kunnen geraken ( als het nog open is?). http://goo.gl/maps/yTrOa

Anders ging het voor de dag erna zijn in de ochtend:
http://goo.gl/maps/X28KM
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ben je die dag nog iets specifieks van plan, want je route Jackson - Vernal is veel langer als dat ik het vorig jaar andersom reed. Naar wat ik begrepen heb is de oostkant van Flaming Gorge de mooiste kant om te bezichtigen. Dus zeg maar richting Dutch John. In je route ga je via de 89. Ik zou de 191 nemen en via Rock Springs rijden. Scheelt ook direct 100+ kilometers.
Je hebt dan een heel klein stukje snelweg alvorens je weer de 191 pakt naar Vernal. Vanaf daar begint ook een prachtige route door de bergen naar Flaming Gorge. En dan daarna dus naar Vernal.

Ik overnacht (als het doorgaat vanwege het opzeggen van mijn baan) in Mei overigens ook in de Virginian Lodge, ben benieuwd.
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

Ik zou ook NOOIT met 2 in een double kruipen. Zelfs een queen is al nipt als het om 2 grote personen gaat (die geen koppel zijn.....).
Een double is voor mij alleen eigenlijk ook al niet comfortabel aangezien die amper 4cm langer is dan ikzelf ben....

Jah, dan heb je al niet veel keuze meer dan voor voor 2 personen voor 2 queens of 1 king te gaan; minimum 1 queen. 2 doubles zouden ook nog gaan, uit noodzaak dan, maar als ik ergens 3 nachten zit, wil ik er wel goed zitten en niet altijd met opgetrokken knieën gaan slapen... Of een badkamer delen...

Voor 3 nachten zou ik ook niet ergens buiten het park gaan overnachten. Hooguit 1 nacht dan, ergens op weg naar de volgende non-Yellowstone bestemming na je bezoek, of op het einde van de dag van aankomst. Meer dan dat zou ik niet gaan "hotel-hoppen" als het maar voor 3 nachten is...
Martin & Marianne schreef:Ik gaf aan dat het best handig is om op verschillende plaatsen te zitten, dan hoe je niet altijd heen en weer te rijden
Tgoh "handig". Ieder zijn ding natuurlijk, maar als je 3 nachten in Canyon Lodge zit, is dat om 1 noordelijke en 1 zuidelijk loop te maken. Er is dus weinig overlap en over en weer gerij. (Als je buiten het park zou zitten, zou dat een pak groter zijn). En zelfs dan is over en weer gerij in Yellowstone niet bepaald een straf... Schoonheid genoeg én meer kans om eens in een bison-jam te zitten en ander wildlife te spotten :)
Dan is er nog het extra in- & uitchecken, in- & uitpakken en in- & uitladen ten opzichte van gewoon "thuis" te kunnen komen, wat ik op zo'n rondreis ook wel eens "handig" vind :)

PSVwally schreef:Ben je die dag nog iets specifieks van plan, want je route Jackson - Vernal is veel langer als dat ik het vorig jaar andersom reed. Naar wat ik begrepen heb is de oostkant van Flaming Gorge de mooiste kant om te bezichtigen. Dus zeg maar richting Dutch John. In je route ga je via de 89. Ik zou de 191 nemen en via Rock Springs rijden. Scheelt ook direct 100+ kilometers.
Je hebt dan een heel klein stukje snelweg alvorens je weer de 191 pakt naar Vernal. Vanaf daar begint ook een prachtige route door de bergen naar Flaming Gorge. En dan daarna dus naar Vernal.

Ik overnacht (als het doorgaat vanwege het opzeggen van mijn baan) in Mei overigens ook in de Virginian Lodge, ben benieuwd.
Ik denk dat hij dat stuk van mij heeft overgenomen. Ik heb indertijd dat (westelijke) traject gevolgd vanuit Jackson naar Vernal omdat het op de kaart daar toch wat minder vlak & kaal leek dan de snelste, oostelijke route (Hwy-191). Ook rij je zo langs Fossil Butte National Monument. Niet dat de omgeving daar zoveel voorstelt, maar er is wel een interessant museum; handige pitstop dus. Bij het binnenrijden van Flaming Gorge heb je ook een mooi zicht (ter hoogte van de switchbacks) op het reservoir met de rode rotsen die eruit opstijgen. Wat verderop kan je ook naar de Red Canyon campground afslaan, waar je opnieuw een mooi uitzicht op een horseshoe bend hebt.

Dat gezegd zijnde, kan ik me niet uitspreken over hoe mooi de oostelijke aanrijroute is...
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Q-BiC schreef:
Martin & Marianne schreef:Ik gaf aan dat het best handig is om op verschillende plaatsen te zitten, dan hoe je niet altijd heen en weer te rijden
Tgoh "handig". Ieder zijn ding natuurlijk, maar als je 3 nachten in Canyon Lodge zit, is dat om 1 noordelijke en 1 zuidelijk loop te maken. Er is dus weinig overlap en over en weer gerij. (Als je buiten het park zou zitten, zou dat een pak groter zijn). En zelfs dan is over en weer gerij in Yellowstone niet bepaald een straf... Schoonheid genoeg én meer kans om eens in een bison-jam te zitten en ander wildlife te spotten :)
Dan is er nog het extra in- & uitchecken, in- & uitpakken en in- & uitladen ten opzichte van gewoon "thuis" te kunnen komen, wat ik op zo'n rondreis ook wel eens "handig" vind :)
Ik denk dat je mijn opmerking niet goed hebt begrepen. TS gaf aan niets betaalbaars te kunnen vinden in het park en niet 3 nachten in de OF Inn te willen zitten. Ik heb alleen maar aan willen geven dat het ook best wel handig (of misschien had ik moeten zeggen "heel goed mogelijk") kan zijn om op verschillende locaties te gaan zitten. Vaak is het niet mogelijk om 3 nachten op dezelfde locatie iets te vinden maar wel op verschillende locaties; dat zou dan ook een mogelijkheid zijn.
Canyon ligt natuurlijk heel centraal maar het zal niet meevallen om 3 nachten achterelkaar iets in Canyon te vinden.

Marianne
Matan
Amerikafan

Bericht door Matan »

http://www.frankdochy.be/usa-2015-denver-las-vegas/

Begin mijn schema al wat meer in detail uit te werken. Bij Lower Antelope Canyon weet ik wel nog niet goed welke tour ik ga boeken. Waarschijnlijk een 'gewone' tour aangezien we ook nog Horseshoe bend + naar GC moeten die dag.
Veel aanbod van tours, daarmee..
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

het is wel de bedoeling dat je hier zaken neerzet ipv het op je site te zetten en dan te linken. Dan is het namelijk makkelijker advies te geven. Je site blijft bij mij namelijk laden en opent niet....
Matan
Amerikafan

Bericht door Matan »

Vreemd, hier gaat hij perfect. Enige reden waarom ik linkte is om het overzicht te bewaren .Maar zla het maar even copy pasten:
Dag 1 Brussel => Denver
Dag 2 Denver - Sheridan
Dag 3 Sheridan => Bighorn Canyon ( Devil Canyon + Horseshoe bend) => Cody (Buffalo Bill Historical Center, Old Trail Town)
Dag 4 Cody => Beartooth Highway => Yellowstone NP
Dag 5 Yellowstone NP: loop 1
Dag 6 Yellowstone NP: loop 2
Dag 7 Yellowstone NP => Grand Teton NP => Jackson
Dag 8 Jackson => Flaming Gorge NRA => Vernal
Dag 9 Vernal => Dinosaur NM => Colorado NM => Moab
Dag 10 Moab => Long Canyon => Dead Horse Point SP => Canyonlands NP => Shafer Trail => Moab
Dag 11 Moab => Arches NP => Moab
Dag 12 Moab => Monument Valley: Looking Glass Rock, Valley of the Gods, Muley Point, Gooseneck's SP, Mexican Hat, Monument Valley
Dag 13 Monument Valley => Torrey: Moki Dugway, Natural Bridges Monument => Capitol Reef NP: Scenic drive, Panorama point, Goosenecks overlook
Dag 14 Torrey => Bryce Canyon: Notom Bullfrog Road, Upper Muley Twist Canyon, Strike Valley Overlook, Burr Trail Road, Inspiration Point
Dag 15 Bryce Canyon => Zion: Sunrise Point: queen gardens trail + navajo loop; -> Rainbow Point. Bryce Point + Sunset Point (evt dag 14). Cottonwood Canyon Road
Dag 16 Zion: shuttle
Dag 17 Zion => Page: (Coyote Buttes North: The Wave?), Wahweap Overlook, Glen Canyon Dam + south overlook
Dag 18 Page => Grand Canyon: Lower Antelope Canyon, Horseshoe Bend, Desert View Watchtower
Dag 19 Grand Canyon => Williams
Dag 20 Williams => Las Vegas
Dag 21 Las Vegas
Dag 22 Las Vegas => Death Valley => Las Vegas
Dag 23+24 Las Vegas -> Brussel
M Kactus
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door M Kactus »

Ik ben de route even aan het doorlopen, maar wat heb je zoal gezien al ginds, of lees ik daarover? Want je vertrekt best snel uit Denver, geen RMNP, Custer, Mount Rushmore of Devils Tower.

Dan Yellowstone. Ga je wandelingen maken? Want ik zie "loop 1" en "loop 2" staan, maar dat moet je echt een beetje specifieker uitwerken. Op 1 dag kun je niet alles zien op het bovenste rondje, of op het onderste. Je zult moeten kijken welke bezienswaardigheden je daar vooral wilt bekijken, en of je daarvoor moet wandelen of niet. Fairy Falls en Imperial Geyser, of Queens Laundry, ik noem er maar twee. En bij de iets langere wandelingen ervaar je meestal pas echt het park, en daar zijn er heel veel van in Yellowstone!

Trouwens, de gedeelde badkamers in Old Faithful moet je toch echt anders zien. Je hebt een kamer met een eigen wastafel, spiegel... En dan heb je op de gang een soort wc-blok en doucheblok. Erg proper en niet erg druk. Het is dus niet zo dat je op je kamer geen voorzieningen hebt, en dat je echt een badkamertje deelt met enkele kamers. Ik had er in ieder geval absoluut geen probleem mee, en het was één van de knapste hotels waar ik al gelegen heb.

Over het stukje van Jackson tot Colorado NM weet ik zelf niks, maar net voor het Colorado NM ligt Cisco, UT, op een snelweg parallel aan de interstate. Da's een spookstadje uit de popcultuur. Misschien wel leuk als stop? Ik vind het ook wel een beetje weinig dagen in Moab, ik zou er toch nog een dagje extra aan plakken. Arches vraagt één dag voor alle uitzichtpunten, en een halve dag à één dag voor een wandeling, vind ik. Dat is natuurlijk persoonlijk, en ik weet niet waar je die dag nog zou halen, maar da's mijn idee. Voor MV heb je daarentegen aan een halve dag wel genoeg, dus dat lijkt me wel te doen.

De weg naar en van Torrey, de 24 en daarna de 12, is één van de mooiste stukken weg die ik al gereden heb, maar het kost wel wat tijd. Onderschat dat niet! In het donker zijn de uitzichtpunten toch net wat minder indrukwekkend ;)

Twee dagen Page vind ik dan weer een beetje veel van het goede, maar ik neem aan dat dat is in afwachting van een permit voor The Wave? Als die wegvalt, zou je hier misschien een dagje kunnen stelen voor Moab?

In het laatste stukje vind ik het misschien wel raar om al LV in te rijden, dan naar DV te gaan, en weer terug naar LV te komen. Ik zou misschien zelfs gewoon vanuit Williams in 1 ruk tot in DV te rijden, en daar te slapen. Dat vond ik in ieder geval een onvergetelijke overnachting. En zelfs al rijd je dat laatste stuk in het donker, dan ben je er de volgende dag van 's ochtends. Ik weet niet precies welke data je gaat, maar in DV bekijk je toch alles beter 's ochtends en 's avonds. Niet rond de namiddag :)

Als je dat niet ziet zitten, zou je ook bijvoorbeeld vanuit de GC kunnen doorrijden tot iets voorbij Needles, of tot iets als Lake Havasu, om van daaruit via de Mojave National Preserve naar DV te rijden. Dan rijd je een stukje R66, en daar staat nog een oud treindepot, en als je wilt, kun je er de Kelso Dunes in wandelen.
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

Je kan natuurlijk niet verwachten dat hij binnen een beperkt timeframe er ook nog én RMNP, én South Dakota, én langer Yellowstone, én langer Moab bijneemt ;)

Volgens mij ziet het er zeer goed uit. Enkel DV zou ik inderdaad nog vóór LV zetten.

1 dag voor de Beartooth Highway waardoor je in de loop van de namiddag al via Lamar Valley Yellowstone binnenrijdt + 2 volle dagen Yellowstone is ideaal om het volledige park te verkennen en veel van de bekendere plekken te bezoeken en daar enkele korte wandelingen te maken. Ik zie geen probleem, zolang je met de juiste verwachtingen vertrekt.
Grand Teton wordt misschien wel kort, maar als je vroeg vertrekt, moet het normaal wel mogelijk zijn enkele viewpoints te doen, de boot te nemen en naar Inspiration Point te wandelen en 's avonds nog even langs Mormon Row te rijden bv.
Moab is ook voldoende. Tuurlijk kan je hier óók een hele week blijven, maarja... Het enige spijtige aan dag 10, is dat je die jeeps vaak al voor 18u gewassen en getankt terug moet binnenbrengen. Wil je dus meer tijd in het park én er ook een sunset meepikken, moet je dat of met de rental company kunnen afspreken, of met je eigen wagen nog eens terug naar het park rijden, wat dan weer wat tijd kost. Vermoedelijk zal je dus niet álle viewpoints kunnen bezoeken (zo hebben wij de westelijke "arm" van Island in the Sky nog nooit bezocht), maar je krijgt er natuurlijk wel de prachtige Long Canyon, Shafer Trail & Potash Road voor terug!

Dag 12 lijkt me wat druk, ik ken Looking Glass niet, maar én VotG, én Muley Point én Goosenecks én Monument Valley scenic drive? Voor die laatste mag je toch een uur of 2 rekenen. En is Muley Point de dag nadien dan niet logischer?

Dag 15 zou ik niet onderschatten, als je nog de viewpoints én de wandeling én de Cottonwood Canyon Road wil rijden... Én dan nog naar Zion, waar je natuurlijk nog ruim vóór zonsondergang via de scenic Zion-Mount Carmel Highway wil binnenrijden. De Cottonwood Canyon Road neemt wel wat tijd in beslag (zou eens in m'n foto's kunnen opzoeken hoelang we er precies hebben over gedaan, als je dat wil). Grosvenor Arch is de enige korte stop die ik ken, maar er is nog veel meer te zien en te doen náást de weg... Ik zou er bv zeker nog eens de Brigham Plains Road willen rijden. Zie de video's van Kalaman :p " onclick="window.open(this.href);return false; & " onclick="window.open(this.href);return false;
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
M Kactus
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door M Kactus »

Q-BiC schreef:Je kan natuurlijk niet verwachten dat hij binnen een beperkt timeframe er ook nog én RMNP, én South Dakota, én langer Yellowstone, én langer Moab bijneemt ;)
Nee, natuurlijk niet :) Maar het is toch handig om te weten of het ontbreekt omdat hij het al gezien had, omdat hij er niet van wist, of met opzet.
Maar even voor de duidelijkheid: RMNP zou je door kunnen rijden over de Trail Ridge Road, van Estes Park naar Granby, om dan verder te rijden, en die paar trekpleisters in South Dakota zijn niet noodzakelijk verder dan die in de planning. Ik reik alleen opties aan :)

Verder raad ik ook niet aan om Yellowstone uit te breiden, maar wel om het goed te plannen en op voorhand te bekijken. Want om álles te doen op de loops is 2 dagen wel te weinig. Dus dan moet je goed weten wat je precies wilt, en volgens mij toch specifieker kijken dan "loop 1" en "loop 2". Dus zoals gezegd, Moab is het enige wat ik zou proberen uit te breiden. Maar ja, dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Oh ja, en misschien een tip: Voor een mooie foto van Mormon Row is zonsopgang het mooiste, dan schijnt de zon op de schuur. Bij zonsondergang zit de zon aan de foute kant.
Matan
Amerikafan

Bericht door Matan »

Bedankt voor de reacties. Heb het stuk Williams - LV gewijzigd naar Williams - DV.
Volgend hotel geboekt: Note mod El Portal Motel, Beatty
https://www.booking.com/hotel/us/el-por ... 147;dcid=2
Na die overnachting dan DV doen en doorrijden naar LV.

Zo oplossen?

Dag 12: is inderdaad nogal druk, maar kan Monument Valley niet zo goed inschatten. Kan je die scenic drive zelf doen en wat is precies de route? Best ook niet te laat aan beginnen of alles is in het donker te doen?
Dag 13: evt hier nog wat overnemen uit dag 12, maar deze dag is ook al vrij gevuld.

Ivm dag 15: cottonwood canyon road stond eerst niet op het programma, maar dan op aanraden er toch ingestoken :D . Maar ik denk dat het inderdaad realistischer zal zijn om nog enkele viewpoints van Bryce Canyon te doen en daarna doorrijden naar Zion via de kortere weg.

Dag 17: is inderdaad voorzien voor the wave 'kans'. Indien we er naast grijpen nemen we misschien nog even onze tijd in Zion, of maken we er gewoonweg wat een kalmere dag van :)

Note Mod: Matan. Nogmaals, voor de duidelijkheid van het topic is het makkelijker om soms zaken gewoon even op te schrijven ipv een link neer te zetten
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer