Bicky1984 schreef:Als je maar 15 nachten kan gaan naar de west kust is het beter dat je thuis blijft zeker?
ocharme, nu beginnnen jullie al schrik te krijgen voor een reis die ZEKER schitterend en onvergetelijk gaat zijn!
Vergeet niet dat je hier op het forum advies krijgt van mensen die vaak elk jaar naar de US gaan, vaak meerdere weken gaan, en dus ook eerder de "luxe" hebben om selectiever te zijn.
Jullie gaan nu een eerste keer en dan is deze route zeker niet verkeerd. Ons rondje zuidwest (zie link hieronder naar mijn reisverslag) had ook een stevig tempo, en ik zou het ook niet anders gewild hebben. Auto reizen in de US is heeeeeeeeerlijk, en al die afwisseling van landschappen en indrukken onderweg is echt kicken. Twee van mijn collega's hebben in 2011 (los van elkaar) krak hetzelfde rondje gereden. En ze kwamen allemaal dolenthoesiast terug.
Als jullie dan later (er komt vast spoedig een tweede, en derde en... keer) nog eens richting ZW USA gaan, dan kan je het nog altijd anders aanpakken. Al blijf ik zelf persoonlijk, in het hoogseizoen, 1 nacht in de meeste parken voldoende vinden omdat het er overdag gewoon koppen lopen is helaas.
Veel plezier met de voorbereiding!