Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Isis: Rondje met Yellowstone

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Reis Isis: Rondje met Yellowstone

Bericht door vana »

Volgens mij vinden de kinderen van Elly het zo leuk omdat je er lekker kunt klauteren :lol: :wink:
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Inderdaad :mrgreen: :wink:
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Great Sand Dunes staan genoteerd; ik vond White Snads ook prachtig.. bizar ook en dat hoopte ik ook bij GSD te vinden. Mesa Verde slaan we toch maar over omdat je maat zoveel parken 'kan' zien. Ik weet dat klimmen en klauteren leuk is maar keuzes keuzes.
Dank allemaal voor de input! De Smet (dat zal iets te ver van route liggen. Hill Ciy ga ik opzoeken en Buffalo was een mogelijke overnachting.Ik zal eens kijken hoe het past.
Inmiddels hebben we er ook 2 dagen afgesnoept... 32 dagen betekend in weekeinde heen en halverwege een week terug dus eigenlijk 5 weken vakantie.... tjsa iets teveel. Dus hebben we iets van het geheel afgesnoept
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Nou dan nog heb je een realistishe route in ruime tijd. Wij hebben veel meer ( 1000 km) gereden destijds in 26 dagen. ( en toen hebben we ook Mesa Verde ( 2e keer heen) laten schieten, anders was het nog meer geworden. )

Hill City kom je vrij snel langs in the Black HIlls. Bij Crazy Horse ed in de buurt. Ik zie dat je wil blijven in het zuidelijke gedeelte (Wind Cave) om van daar tohten te maken. Is iets noordelijker niet handiger...campgrounds genoeg daar. Keystone en Deadwood zijn wij erg snel door heen gereden. Maar vanaf Mt Rushmore de weg met de tunneltjes waar de camper net door kon was erg mooi via Custer SP naar Crazy Horse bv. Leuke en mooie meertjes ook daar.
Verder:
Waarom verblijf je niet bij Devils Tower zelf ; zondsondergang en opgang is fantastisch daar voor fotogekken, en er is een leuke camping in de natuur en een andere leuke KOA met mooi uitzicht. Wij wilden eerst ook naar Keyhole SP vanwege afstand volgende dag, maar waren blij toch onder die Tower te zijn gebleven. En vanaf daar zaten we eigenlijk zo weer op de Interstate. WAt ophoudt naar Yellowstone is de route door de Bighorn Mts, maar ja daar is het dan ook prachtig. Zou daar een tussenstop aanwagen; De route ( 14a) , het Medicine Wheel en de Canyon. Als natuurfanaten lijkt me dat leuker voor jullie als 2 nachten Cody. Maar goed daar is een rodeo. En het museum is ook erg mooi.

Maar nogmaals ik ben geen puber, en ik ben geschiedenis gek, en indianen gek, vandaar dat ik daar alles over die natives wilde weten. Daar is nl het meeste gebeurd. En vandaar ook Mesa Verde.
:offtopic: ben wel genezen van het feit dat een werelderfgoed ( Mesa Verde) iets bijzonders moet zijn, op de Azoren onderuit gehaald. Dus doe vooral wat je zelf mooi lijkt.
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Mij leek Mesa Verde leuk maar Manlief had minder interesse nog ene keer te gaan.
De ideeën van Custer zijn wel leuk ik las ook al van gold panning bij Michelly.. wel geinig voor een halve middag.
Keystone / Devils Tower.... KOA krijg in het algemeen geen blij gevoel van daarom SP. Maar als jij zegt dat de plek er leuk genoeg voor si... dan wordt het anders. Ik ben gewoon SP freak met de mooie grote plekken.
Dagje Cody is gewoon even bijkomen en boodschappen inslaan. Kids kunnen ook maar zoveel natuur en geschiedenis aan... 8)
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Bij Devils Tower is ook een mooie andere campground. Belle Fourche oid. mogelijk binnen NM site zelf, aan de rivier met zicht op de Tower. ( vanaf 2.20 min zie je een stuk van de Tower rechts boven in)
San & Ien
Amerikafan

Bericht door San & Ien »

Isis!
Ik zag in je handtekening een aftelbanner; gááf dat het nu vaststaat. Ik ga de voorbereidingen volgen!
2010 - camper California-Nevada-Utah-Arizona - verslag *** 2012 - camper van Nevada-Utah-Colorado - verslag *** 2013 - auto en villa in Orlando, Florida - verslag *** 2014 - auto en trailer op Key Largo, Florida verslag ***
2015 - auto Washington-Oregon-California-Nevada verslag
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Isis: Rondje Denver Black Hills Yellowstone Moab

Bericht door Isis »

YESSSSSSSSSSSSSSSSS :blob3: Het gaat nu echt door!!!! We hebben de Road Bear camper geboekt, de hotels volgen en boeken zelf de vlucht!!!! Nog 9 maanden...
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

:thumbup: :thumbup:
Nici
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Nici »

Hi Isis,

Joepie! Als ik t goed lees heb je nog geen tickets geboekt (wij ook nog niet hoor). Wacht jij nog met een speciale reden? Ik denk dat ik dit weekend ga boeken.

Groetjes, nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Ja geweldig weer te gaan! Voor sommigen is het jaarlijks werk maar voor ons toch wel erg speciaal.
Ik wacht even tot de camper definitief geboekt is. Dan boek ik de vlucht, dat kan dus vanavond / morgen zijn.
Walnic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Walnic »

Leuk dat jullie geboekt hebben, nu gaat zo'n reis echt veel meer leven. We hebben nog 9 maanden om de puntjes op de i te zetten, moet zeker gaan lukken. Wij hebben bij roadbear de 28-30ft camper geboekt, maar wij zijn dan ook met z'n vijven.
Tickets hebben wij ook al geboekt, de prijzen waren redelijk goed. Natuurlijk wel prijzig, maar ja, we zitten vast aan deze weken. Onze oudste dochter krijgt als het goed is donderdag 28 juni haar diploma Havo, dus eerder vertrekken was geen optie. Ik houd deze topic zeker in de gaten, kan de tips zelf ook goed gebruiken.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

:thumbup: Leuk dat het nu definitief is! Veel voorpret gewenst, dat is toch altijd extra leuk als je ook iets concreets in het verschiet hebt.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

heerlijk :thumbup:
Ik ga mijn spullen bij elkaar zoeken, wordt vervolgd :thumbup:
San & Ien
Amerikafan

Bericht door San & Ien »

:shock: Mag jij mee dan?? :P

Wel heel gaaf Isis, heeft mijn duimen toch geholpen!
2010 - camper California-Nevada-Utah-Arizona - verslag *** 2012 - camper van Nevada-Utah-Colorado - verslag *** 2013 - auto en villa in Orlando, Florida - verslag *** 2014 - auto en trailer op Key Largo, Florida verslag ***
2015 - auto Washington-Oregon-California-Nevada verslag
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

:lol: jaha als ik 70 kg af val vast wel :mrgreen:

nee mijn roadbook en alle andere boeken over scenic byways, en dergelijke :D
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Haha dat was geinig. Bagage limiet is 23 kg dat wordt proppen.
De papieren kunnen we wel goed gebruiken!!
De vlucht is ook geregeld voor 643 pietemannen pp gaan we op pad. Wij vinden dat wel een schappelijke prijs in vergelijk met vorig jaar (1100).

NU moet ik me verder gaan verdiepen per stukje reis.
Eerst omgeving Black Hills enzo..
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Gefeliciteerd Vivianne met je tickets. Mooie prijs idd en dat overstappen komt vast wel goed.... :wink:
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Cool!!! Jullie gaan gewoon weer. Ben blij voor jullie.

Nog genoeg tijd om voor te bereiden he! :clap:
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Thanks allemaal, we zijn er ook echt blij mee. Dat wordt weer 9 mnd aftellen. De kids ook, ze gaan al extra sparen (voor de outlet denk ik).
@ Dimple Ik had de route in januari al bijna klaar (2011 dus). NU per stuk uitpluizen en lezen wat de moeite waard is. Hier is het toch iets minder uitgekauwd dan in het ZW.En ik krijg personal assistance van Thuul dusssss dat komt goed. Het zal wel voorlopig de laatste reis zijn in USA. Maar ach later als we groot zijn misschien nog een keer (of 10)... :thumbup:
ALs iemand nog leuke boeken weet dan houd ik me aanbevolen. (kijk even naar schema welke plekken we bezoeken)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer