Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Kobrakai: Tips voor activiteiten/stops voor de kids?

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Kobrakai
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis Kobrakai: Tips voor activiteiten/stops voor de kids?

Bericht door Kobrakai »

Bedankt voor jullie uitgebreide antwoorden!

1- Het lijkt meer en meer dat San Diego Zoo een plaats verdient in onze trip :-). Een zoo is altijd een voltreffer met de meisjes, en als het dan nog eens een mooie zoo is, zullen wij er ook wel stevig van genieten.
PS: Nu klink ik als de chauvinistische Belg, maar ik vermoed dat je dan ook in Paira Daiza geweest bent? Dat is nu een van de weinige dierenparken waar ik echt van kan genieten, dankzij de prachtige setting en mooie inkleding. Als San Diego die richting uit gaat, wordt het zeker een succes :-).

2- Ik volg jullie redenering wel in verband met de keuze voor de parken. Voor de kinderen (en mijn vrouw :D) zal Disney sowieso een zekere voltreffer zijn. Ik vond wel een aantal leuke rides/(water)speeltuinen in Universal, maar door de band is het inderdaad gericht op ouderen. De nieuwe Star Wars attractie had ik nog niet bij stilgestaan, en dat geeft het wel een leuke extra :P. Jammer dat Pandora enkel in Orlando is, dan zou het helemaal al beslist zijn :D.

3- Carlsbad! Als jullie spreken over 1 dag, is 3 nachten echt wel overkill. Gelukkig kunnen we nog annuleren en zou ik voorlopig terugschroeven naar 2, eventueel zelfs 1. Nu zijn er 3 opties:
- Extra nacht in Santa Fe (2 naar 3 nachten)
- Extra nacht in Alamogordo (1 naar 2 nachten)
- Extra nacht in Tucson (2 naar 3 nachten)
Wat hebben jullie in gedachten als "leuks om te doen" in Tucson? We hebben 1 nacht een leuke ranch geboekt buiten de stad, waar de kinderen op paarden (ik hoop ponys :D) wat tussen de cactussen kunnen rijden. Zelf had ik voorzien om (uiteraard) Saguaro te bezoeken, en downtown wat Murals wat gaan bezichten. Optioneel had ik Sabino Canyon nog opgeschreven, maar daar moet ik nog wat over opzoeken. Zie ik een paar "logische" keuzes over het hoofd?
Anderzijds hebben we best wel een lange rit achter de kiezen voor we in Alamogordo aankomen, en White Sands is een van de parken waar ik enorm naar uitkijk. Misschien een extra dagje daar wel leuk om ervan te kunnen genieten zonder al te veel te moeten rushen.

Alvast bedankt!!
IngridZw
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door IngridZw »

Kobrakai schreef:
04 jan 2020, 14:17
Lake Havasu:We zochten een goede plek om een dagje voor de kindjes uit te trekken, met veel zwemmen & ontspannen, zonder 'dagplanning'. We kwamen uit op LA of Lake Havasu City voor de start van de trip. Gezien we ook in LA eindigen hebben we voor Lake Havasu gekozen. We zijn er nog nooit geweest, dus of dat een goede keuze was is maar de vraag. !
Ik denk dat je daar heel goed een dagje kan vermaken. Aan het meer zijn leuke recreatieparken ook voor kinderen o.a. London Bridge Beach met een speeltuin, zwemmen in het meer, picknickbanken etc. Wij kwamen er pas laat in de middag aan en hadden maar 1 overnachting. Bovendien waren wij er later in het seizoen en was het veel te warm om iets te ondernemen. Begin april is de temperatuur waarschijnlijk een stuk aangenamer.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Kobrakai
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Kobrakai »

Kobrakai schreef:
15 jan 2020, 21:57
3- Carlsbad! Als jullie spreken over 1 dag, is 3 nachten echt wel overkill. Gelukkig kunnen we nog annuleren en zou ik voorlopig terugschroeven naar 2, eventueel zelfs 1. Nu zijn er 3 opties:
- Extra nacht in Santa Fe (2 naar 3 nachten)
- Extra nacht in Alamogordo (1 naar 2 nachten)
- Extra nacht in Tucson (2 naar 3 nachten)
Wat hebben jullie in gedachten als "leuks om te doen" in Tucson? We hebben 1 nacht een leuke ranch geboekt buiten de stad, waar de kinderen op paarden (ik hoop ponys :D) wat tussen de cactussen kunnen rijden. Zelf had ik voorzien om (uiteraard) Saguaro te bezoeken, en downtown wat Murals wat gaan bezichten. Optioneel had ik Sabino Canyon nog opgeschreven, maar daar moet ik nog wat over opzoeken. Zie ik een paar "logische" keuzes over het hoofd?
Anderzijds hebben we best wel een lange rit achter de kiezen voor we in Alamogordo aankomen, en White Sands is een van de parken waar ik enorm naar uitkijk. Misschien een extra dagje daar wel leuk om ervan te kunnen genieten zonder al te veel te moeten rushen.
Wat zouden jullie aanraden van deze drie? Is een dag een half in Alamogordo mooi te vullen, of heb je na een halve dag White Sands wel gehad? Nog andere leuke zaken in de buurt? Pistachioland lijkt me wel de stop waard, maar hoewel zo een tour van een pistachio fabriek mij wel iets zegt, zal dat een marteling zijn voor de kinderen en kunnen we dat beter achterwege laten vrees ik :-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer