Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto kopen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Bbasil
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Auto kopen

Bericht door Bbasil »

HI

Mijn vriendin en mezelf zijn onze 6maand lange roadtrip door de States aan het afsluiten. We kochten een Van in augustus en reden er 10 Staten mee door, naar Squamish, Canada en 15 Nationale parken. We kunnen met grote overtuiging zeggen dat dit de goedkoopste manier van reizen is als je voor een langere termijn vertrekt.

Als er mensen zijn die vragen hebben over onze ervaringen mogen die uiteraard gepost worden.
Onze auto staat nu ook te koop dus wil je eens kijken wat ons huis was (en nog 20 dagen is) klik dan eens op de link.

http://sfbay.craigslist.org/eby/cto/4862410566.html

Groeten uit Hollywood,
Basil
nancywittebols
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Auto kopen

Bericht door nancywittebols »

Tof. Doet me een beetje denken aan onze verbouwde 'van' (ook een Dodge Ram 250), die we in 2005 in Los Angeles hebben gekocht (en terug verkocht). Wij hebben er bijna drie maanden mee rondgereden en voor zo'n lange periode is dit inderdaad de goedkoopste manier om eigen vervoer te hebben. En natuurlijk ook goedkoop slapen.
Houden jullie een blog of zo bij. Jullie zullen leuke ervaringen beleefd hebben. Nog veel plezier.
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Het kopen van een auto is geen probleem in de US.
En als niet-resident kun je rijden op een niet-US rijbewijs.
Maar: hoe hebben jullie de verzekeringen geregeld ?
En hoe heb je de title op je nam gekregen ? bij mijn weten is daar een US adres voor vereist ?
ot_en_sien
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door ot_en_sien »

Ik stel me net dezelfde vragen :)

Wil begin februari ook graag een van kopen voor een roadtrip, dus iedereen die wat meer info heeft...? :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer