bigfish schreef:Volgens mij geven ze bij alamo automatisch steeds een lagere categorie mee, wat echt afzetpraktijken zijn. Zeker omdat wij bij het ophalen van onze wagen niet konden geloven dat het een full size SUV was en men ons zei dat het er wel één was.
Hmmm, wij hebben al het tweede jaar op rij hetzelfde voorgehad..... Vorig jaar een Standard SUV geboekt bij alamo in Denver, en een Ford Escape Midsize SUV meegekregen. Dit jaar opnieuw een Standard SUV geboekt bij Alamo in Phoenix, en een Hyundai Santa Fe Midsize SUV meegekregen...
Uiteraard vielen mij de letters IFAR op de stikker op de auto en op het contract mij pas op lang na het tekenen...

Ik overliep het contract aan de balie even, zag "reserved class: SFAR" staan, dacht "goed zo", las verder en tekende... Bleek dat direct daaronder ook gewoon stond "driven class: IFAR" en "paid class: SFAR"
Had ik geen reis van 19u achter de rug en wou ik niet zo snel mogelijk in bed, het was mij misschien opgevallen ....
Dat mens achter de balie was dan ook nog eens zo vals om in het foldertje mooi een Jeep Grand Cherokee aan te duiden als gereserveerde klasse. Wij
"oh cool!"

ja dat was te vroeg gejuiched