Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Het is heel simpel: 4 volwassenen, koffers, rugzakken, losse (wandel)schoenen, wat losse tassen die je achterlaat omdat je niet altijd alles wil inpakken en een koelbox (op de eerste dag kopen voor gekoelde drank, wat snacks, eten etc) dus: boek de grootste auto die je kan krijgen !!!
Je leeft er simpelweg 3 weken in. Een Nissan Roque is echt te klein en leuk voor met z'n 2-en voor zo'n reis. Je kiest niet voor een merk en type auto, maar een categorie. Je kijkt dus bij aankomst wat er staat en kiest dan de auto die dan (binnen de geboekte categorie) het beste bij je past.
Ik huur altijd graag via Alamo. Soms via Sunny Cars (maar daar krijg ik flinke korting via relatie/werk) en soms via Ustravel: https://ustravel.nl/Amerika-reizen/Autohuur/Alamo
Succes !
Paul
Je leeft er simpelweg 3 weken in. Een Nissan Roque is echt te klein en leuk voor met z'n 2-en voor zo'n reis. Je kiest niet voor een merk en type auto, maar een categorie. Je kijkt dus bij aankomst wat er staat en kiest dan de auto die dan (binnen de geboekte categorie) het beste bij je past.
Ik huur altijd graag via Alamo. Soms via Sunny Cars (maar daar krijg ik flinke korting via relatie/werk) en soms via Ustravel: https://ustravel.nl/Amerika-reizen/Autohuur/Alamo
Succes !
Paul
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Bij Avis kijk ik meestal even op deze site:
https://www.avis.com/en/cars/vehicles/us
Je krijgt maar 1 voorbeeld en zoals Paulr al aangeeft heb je geen garantie dat je die ook krijgt en dit geeft een iets beter beeld welke auto's (er o.a.) in die categorie kunnen zitten.
Maar het type wat jij noemt zou ik eerder met 2 personen boeken dan met 4, ik denk ook dat die net iets te klein uit gaat vallen.
Als booking het goedkoopste uitvalt kijk even op dit forum, er staan genoeg codes/tips/etc. voor Hertz/Alamo/Avis om direct te boeken wat meestal toch goedkoper uit valt. Je kunt ook je dagen/tijden van je reis delen, misschien dat iemand je kan helpen met je zoektocht.
https://www.avis.com/en/cars/vehicles/us
Je krijgt maar 1 voorbeeld en zoals Paulr al aangeeft heb je geen garantie dat je die ook krijgt en dit geeft een iets beter beeld welke auto's (er o.a.) in die categorie kunnen zitten.
Maar het type wat jij noemt zou ik eerder met 2 personen boeken dan met 4, ik denk ook dat die net iets te klein uit gaat vallen.
Als booking het goedkoopste uitvalt kijk even op dit forum, er staan genoeg codes/tips/etc. voor Hertz/Alamo/Avis om direct te boeken wat meestal toch goedkoper uit valt. Je kunt ook je dagen/tijden van je reis delen, misschien dat iemand je kan helpen met je zoektocht.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
Zoals nwolf aangeeft is het zeker de moeite waard om de andere manieren eens na te lopen op de prijzen.
Ik heb mijn huur nu staan bij Alamo.de maar als ik mijn huidige boeking vergelijk met Booking.com of Avis.be met code
is Booking.com € 225,- duurder. Alamo ligt nog gunstiger in mijn geval in vergelijk met Avis.
Hier ook nog een overzicht met auto`s in groep onderverdeeld:
https://www.avisworld.com/avisonline/fl ... untry=USMT
Ik vermoed dat jou auto in groep S zal vallen dus je zou ook een Ford Explorer kunnen meekrijgen.
Ik heb mijn huur nu staan bij Alamo.de maar als ik mijn huidige boeking vergelijk met Booking.com of Avis.be met code
is Booking.com € 225,- duurder. Alamo ligt nog gunstiger in mijn geval in vergelijk met Avis.
Hier ook nog een overzicht met auto`s in groep onderverdeeld:
https://www.avisworld.com/avisonline/fl ... untry=USMT
Ik vermoed dat jou auto in groep S zal vallen dus je zou ook een Ford Explorer kunnen meekrijgen.
Bedankt voor de info.
Ik zal eens gaan zoeken of ik met bepaalde codes toch goedkoper uit kom.
We willen de auto huren van 6 april 10:00 uur (San Francisco airport) tot 25 april 10:00 uur (Salt Lake City airport).
Ik bedacht me net ook dat bij Booking de one way charges er waarschijnlijk nog niet inzitten (bij Sunnycars was dit iets van 340 euro), dus dat komt er vermoedelijk nog bij, weet niet of er verhuurders zijn die dat vooraf al in de prijs verwerken.
Als een Jeep Grand Cherokee L of een Ford Explorer niet groot genoeg zou zijn voor vier personen en vier grote koffers, naar wat voor een formaat auto zou ik dan moeten kijken? Voor mijn gevoel zou het wel moeten passen met de derde rij naar beneden geklapt, maar kan het mis hebben natuurlijk.
Ik zal eens gaan zoeken of ik met bepaalde codes toch goedkoper uit kom.
We willen de auto huren van 6 april 10:00 uur (San Francisco airport) tot 25 april 10:00 uur (Salt Lake City airport).
Ik bedacht me net ook dat bij Booking de one way charges er waarschijnlijk nog niet inzitten (bij Sunnycars was dit iets van 340 euro), dus dat komt er vermoedelijk nog bij, weet niet of er verhuurders zijn die dat vooraf al in de prijs verwerken.
Als een Jeep Grand Cherokee L of een Ford Explorer niet groot genoeg zou zijn voor vier personen en vier grote koffers, naar wat voor een formaat auto zou ik dan moeten kijken? Voor mijn gevoel zou het wel moeten passen met de derde rij naar beneden geklapt, maar kan het mis hebben natuurlijk.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
4 personen EN 4 grote koffers in een Ford Explorer of Jeep Grand Cherokee L, dat moet toch passen?
Een maat groter is toch wel richting Suburban of iets in die richting. Bedenk je trouwens wel dat je een klasse huurt en geen specifieke auto.
Heb je al eens bij Avis gekeken? Via de Duitse site kom ik met de Flying Blue kortingscode F983000 (ja, die mag je gebruiken..) op het onderstaande uit.
177 euro meer dan je reservering via Booking maar ja, dan heb je zeker genoeg ruimte. Met de Visa code kom je nog 100 euro lager uit (W819200)
Oh, en bij Sunnycars betaal je + 2000 euro voor dezelfde wagen maar ja, dan heb je wel pratende spiegelhangers
Een maat groter is toch wel richting Suburban of iets in die richting. Bedenk je trouwens wel dat je een klasse huurt en geen specifieke auto.
Heb je al eens bij Avis gekeken? Via de Duitse site kom ik met de Flying Blue kortingscode F983000 (ja, die mag je gebruiken..) op het onderstaande uit.
177 euro meer dan je reservering via Booking maar ja, dan heb je zeker genoeg ruimte. Met de Visa code kom je nog 100 euro lager uit (W819200)
Oh, en bij Sunnycars betaal je + 2000 euro voor dezelfde wagen maar ja, dan heb je wel pratende spiegelhangers
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Dank voor de tips over Avis.de Die kende ik nog niet. Voor het eerst sinds november 2025 weer een prijs die in de buurt komt van de boeking die ik bij Hertz Christmas Island heb gemaakt voor komende zomer (Houston). Ik verwacht dat de prijzen nog wel wat gaan dalen de komende weken maar fijn om er een nieuwe optie bij te hebben naast Alamo.de, Ustravel en Hertz.
2026 Houston - Cruise Mexico - rondje Texas
2025 Philadelphia - Cruise Bahamas - Washington | 2023 Florida
2013 FL | 2012 Las Vegas | 2012 Westkust | 2011 Las Vegas | 2011 NYC & FL | 2010 FL | 2009 NYC | 2004 Oostkust | 1996 & 1995 Westkust
2013 FL | 2012 Las Vegas | 2012 Westkust | 2011 Las Vegas | 2011 NYC & FL | 2010 FL | 2009 NYC | 2004 Oostkust | 1996 & 1995 Westkust
-
DireStraits
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wellicht een stomme vraag maar is er een auto(klasse) waarbij de bagage uit het zicht kan liggen? Anders dan een sedan uiteraard.
Hoi,Paul.Becker schreef: ↑10 jan 2026, 15:35@DireStraits: Ik had in september 2025 de Chevrolet Equinox gehuurd. Fijne, comfortabele auto! Die zou, denk ik, goed passen voor jullie. Grote kofferruimte en voldoende plek achterin voor twee kinderen. Maar zoek even naar foto's op het internet, vooral naar de kofferruimte. Hier o.a.:
https://www.troychevroletgmc.com/2025-c ... x-troy-al/
Wij zitten ook in de klasse Standaard SUV van Alamo met als voorbeeld een Chevrolet Equinox.
Wij gaan met 2 pubers van nu rond de 180cm, dus ben even iets specifieker benieuwd wat de binnenruimte was achterin.
Ook de kofferruimte, welke koffers had je bij je?
Een grote SUV is direct een heel stuk duurder...
- dejong89
- Amerika-expert
@Poortmh Het lastige is, je huurt een klasse, geen specifiek model. Bij Alamo heb je (vaak) de keuze dus zou je ter plaatse kunnen kijken wat past. Er is geen enkele garantie dat je een Equinox mee gaat krijgen. Op locatie zou je wel de greeter kunnen aanspreken wanneer je zoekende bent naar een specifiek model. Zo kreeg ik ooit een Jeep Grand Cherokee mee, puur omdat ik er om vroeg.
Jullie hebben al een wagen geboekt via Tioga? Zou je dit nog kunnen wijzigen? Want zo heb je meer vrijheid om zelf op onderzoek uit te gaan en voor minder geld een grotere auto vast te leggen
Jullie hebben al een wagen geboekt via Tioga? Zou je dit nog kunnen wijzigen? Want zo heb je meer vrijheid om zelf op onderzoek uit te gaan en voor minder geld een grotere auto vast te leggen
Ja, we hebben geboekt via Tioga die hem dan weer inhuurt bij Alamo.
Annuleren zal dan via de voorwaarden van Tioga gaan, maar is wat mij betreft niet nodig.
We hebben zelf ook gekeken online maar via Tioga was het een stuk voordeliger toen.
Annuleren zal dan via de voorwaarden van Tioga gaan, maar is wat mij betreft niet nodig.
We hebben zelf ook gekeken online maar via Tioga was het een stuk voordeliger toen.
- nwolf
- Amerikakenner
Wanneer je een auto gaat huren loont het altijd om in ieder geval de volgende sites na te lopen (althans, dat is wat ik doe bij iedere vakantie):
www.avis.is
www.avis.dk
www.avis.be
www.avis.nl
www.avis.de
www.avis.es
www.alamo.co.uk
www.alamo.de
www.hertz.com (en dan met name het forum hier even in de gaten houden welke landen voordelig uitpakken!).
Je hebt ook veel codes en met wat google magie kun je vinden wat ze precies inhouden en waar je aan moet voldoen. Of ze nog allemaal werken weet ik niet 100% zeker:
HERTZ :
633306
510000
PC code 204866 (of 192021)
CDP 427346
1244810 (VISA CODE)
AVIS
W819200
A552300
E438500
K738800
- N744100 (BA)
- D486602 (onbekend)
ALAMO(.de)
THPPS15
HERTZ
mastercard CDP 2122005 met promo code 210402
Gebruik onderstaande alleen als je de kaart hebt:
66667 (alleen voor AMEX Platinum, want zonder SLI/CDW, die gedekt is door de kaart)
795093 - Mastercard Platinum
795094 - Mastercard Gold
629733 - Flying Blue Ivory
963123 - Flying Blue Silver
963122 - Flying Blue Gold
567704 - Flying Blue Platinum
211762 - AMEX Premium
62455 - United Airlines
866984 - ANWB
504224 - ANWB
769270 - Flying Blue
759091 - Mastercard
618583 - VISA
overige codes (weet niet of ze nog werken):
769268
1795034
769268
769270
427346 - AMEX promo
Grootste tip (met dank aan de vele forummembers hier is vergelijk regelmatig.
Om de paar weken kijk ik naar mijn reservering en boek ik steeds opnieuw (moet je wel zin/tijd voor hebben!).
Op die manier kun je echt goede deals krijgen, in 2022 een Mustang voor 10 dagen voor 250 euro via Avis.IS.
Nu (tenzij het goedkoper kan
12 dagen in April een Large SUV Group L, Suburban) voor 670,- euro (vooruit betaalt) (avis.be) (zijn we met 6 personen)
14 dagen in augustus een Large pickup (S7 groep Dodge Ram2500) voor 750,- dollar (hertz.com en dan kayman islands) (met 2 personen)
Beide waren echt stukken duurder de 1e keer dat ik ging kijken en reserveren maar met hulp en tips op dit forum steeds nieuwe boekingen gemaakt en daardoor steeds een stapje goedkoper. Let wel altijd goed op de verzekeringen, met name met Hertz.com als je buiten Europa een reservering maakt!
Belangrijkste is dat als je tevreden bent met de prijs en de moeite die je er voor hebt gedaan is het goed toch!
www.avis.is
www.avis.dk
www.avis.be
www.avis.nl
www.avis.de
www.avis.es
www.alamo.co.uk
www.alamo.de
www.hertz.com (en dan met name het forum hier even in de gaten houden welke landen voordelig uitpakken!).
Je hebt ook veel codes en met wat google magie kun je vinden wat ze precies inhouden en waar je aan moet voldoen. Of ze nog allemaal werken weet ik niet 100% zeker:
HERTZ :
633306
510000
PC code 204866 (of 192021)
CDP 427346
1244810 (VISA CODE)
AVIS
W819200
A552300
E438500
K738800
- N744100 (BA)
- D486602 (onbekend)
ALAMO(.de)
THPPS15
HERTZ
mastercard CDP 2122005 met promo code 210402
Gebruik onderstaande alleen als je de kaart hebt:
66667 (alleen voor AMEX Platinum, want zonder SLI/CDW, die gedekt is door de kaart)
795093 - Mastercard Platinum
795094 - Mastercard Gold
629733 - Flying Blue Ivory
963123 - Flying Blue Silver
963122 - Flying Blue Gold
567704 - Flying Blue Platinum
211762 - AMEX Premium
62455 - United Airlines
866984 - ANWB
504224 - ANWB
769270 - Flying Blue
759091 - Mastercard
618583 - VISA
overige codes (weet niet of ze nog werken):
769268
1795034
769268
769270
427346 - AMEX promo
Grootste tip (met dank aan de vele forummembers hier is vergelijk regelmatig.
Om de paar weken kijk ik naar mijn reservering en boek ik steeds opnieuw (moet je wel zin/tijd voor hebben!).
Op die manier kun je echt goede deals krijgen, in 2022 een Mustang voor 10 dagen voor 250 euro via Avis.IS.
Nu (tenzij het goedkoper kan
12 dagen in April een Large SUV Group L, Suburban) voor 670,- euro (vooruit betaalt) (avis.be) (zijn we met 6 personen)
14 dagen in augustus een Large pickup (S7 groep Dodge Ram2500) voor 750,- dollar (hertz.com en dan kayman islands) (met 2 personen)
Beide waren echt stukken duurder de 1e keer dat ik ging kijken en reserveren maar met hulp en tips op dit forum steeds nieuwe boekingen gemaakt en daardoor steeds een stapje goedkoper. Let wel altijd goed op de verzekeringen, met name met Hertz.com als je buiten Europa een reservering maakt!
Belangrijkste is dat als je tevreden bent met de prijs en de moeite die je er voor hebt gedaan is het goed toch!
Laatst gewijzigd door nwolf op 20 jan 2026, 13:36, 2 keer totaal gewijzigd.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
- bedeve
- Amerika-expert
Top posting !
Bedankt @nwolf !!

Bedankt @nwolf !!
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- dejong89
- Amerika-expert
@nwolf Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo gek is om wekelijks de prijzen te vergelijken.
En het loont gewoon. Zo gaf Sixt Duitsland mij een week voor vertrek naar Costa Rica een tarief dat bijna 50% goedkoper was dan mijn huidige boeking en door uitstapjes naar Hertz Vietnam, Japan of de Christmas Islands heb ik ook een hoop geld bespaard. Daarnaast hou ik een bestand bij met wat ik waar betaal en op welk moment. Leuk om bij te houden en om te zien wat je uiteindelijk betaald. Dit scheelt soms echt honderden euro's.
En het loont gewoon. Zo gaf Sixt Duitsland mij een week voor vertrek naar Costa Rica een tarief dat bijna 50% goedkoper was dan mijn huidige boeking en door uitstapjes naar Hertz Vietnam, Japan of de Christmas Islands heb ik ook een hoop geld bespaard. Daarnaast hou ik een bestand bij met wat ik waar betaal en op welk moment. Leuk om bij te houden en om te zien wat je uiteindelijk betaald. Dit scheelt soms echt honderden euro's.
In de USA pak ik toch liefst Hertz, na eerst een aantal jaren alleen maar National geboekt te hebben met Executive Elite status.
Zowel Alamo als AVIS hebben me nooit zo kunnen bekoren, qua keus van auto's. Ook heb ik daar maar zelden een goedkopere prijs voor mijn huren aangetroffen.
Buiten de US is het natuurlijk wel een ander verhaal, maar met de codes van mijn werkgever is daar Alamo of National wel weer interessant
Zowel Alamo als AVIS hebben me nooit zo kunnen bekoren, qua keus van auto's. Ook heb ik daar maar zelden een goedkopere prijs voor mijn huren aangetroffen.
Buiten de US is het natuurlijk wel een ander verhaal, maar met de codes van mijn werkgever is daar Alamo of National wel weer interessant
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Mooi lijstje @nwolf
Zo heb ik voor Avis nog de volgende:
- N744100 (BA)
- D486602 (onbekend)
Voor iedereen die op zoek gaat naar een huurauto, en zeker voor hen die nieuw zijn in 'het spel', realiseer je dat de genoemde codes niet voor elke huur gelden. De huurperiode, ophaal- en inleverlocatie kunnen ervoor zorgen dat de codes helemaal geen voordeel opleveren. Zo vlieg ik dit jaar op PHX en ga terug via LAX en dan werken veel codes niet.
Eigenlijk zouden we het lijstje van @nwolf steeds moeten kunnen aanvullen.
Zo houden we altijd alle codes bij de hand.
Roland
- N744100 (BA)
- D486602 (onbekend)
Voor iedereen die op zoek gaat naar een huurauto, en zeker voor hen die nieuw zijn in 'het spel', realiseer je dat de genoemde codes niet voor elke huur gelden. De huurperiode, ophaal- en inleverlocatie kunnen ervoor zorgen dat de codes helemaal geen voordeel opleveren. Zo vlieg ik dit jaar op PHX en ga terug via LAX en dan werken veel codes niet.
Eigenlijk zouden we het lijstje van @nwolf steeds moeten kunnen aanvullen.
Roland
Ik ben nu voor Hertz aan het kijken in Washington maar als ik de Google Reviews lees van Washington Union station of Dullus Airport dan zakt de moed mij in de schoenen...
Veel vieze auto's, of geen auto's beschikbaar en voor de PC zou heel slecht zijn.
Ik had op Dullus een Tahoe gereserveerd van 26-6 t/m 11-7 en terugbrengen JFK voor 1191.45 USD incl. verzekeringen. Vond ik persoonlijk niet heel duur maar heb het gecanceld ivm de slechte ervaringen.
Alle tips voor evt een beter service zijn welkom.
Veel vieze auto's, of geen auto's beschikbaar en voor de PC zou heel slecht zijn.
Ik had op Dullus een Tahoe gereserveerd van 26-6 t/m 11-7 en terugbrengen JFK voor 1191.45 USD incl. verzekeringen. Vond ik persoonlijk niet heel duur maar heb het gecanceld ivm de slechte ervaringen.
Alle tips voor evt een beter service zijn welkom.
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 73
Da's vrij standaard bij Hertz helaas de laatste jaren op de meeste locaties. Mijn advies: Maak een boeking voor uitzoeken in de PC en een - ook annuleerbare - backup boeking voor de klasse auto die je wilt bij Hertz en/of Avis of Alamo.
Achtergrond: Hertz is na de pandemie bijna financieel omgeklapt. Tijdens de pandemie veel minder verhuur. Daarnaast in 2020 een grote brand in Florida waarbij meer dan 1000 auto's verloren zijn gegaan. Na de pandemie kregen ze geen nieuwe auto's geleverd dus bleven ze bestellen en die kwamen uiteindelijk laat. En ze hebben gegokt op Tesla's maar die bleken te duur in onderhoud en schades. Er is veel geld in het bedrijf gepompt maar daardoor wordt er structureel bezuinigd op kosten.
@nwolf Mooi overzicht!
Vergeet niet dat de mensen die een review plaatsen over het algemeen de mensen zijn die iets te klagen hebben: de goede reviews lees je bijna niet. Bovendien heerst er in Amerika toch wel een beetje een klaag cultuur, meestal met als doel om extra korting of een refund te krijgen.
De enige ervaring die telt is de ervaring die je zelf hebt, aangevuld met de ervaringen van de mensen op dit forum die echte specialisten zijn (en veelal betrouwbaarder dan de algemene beoordelingen op de verhuur site).
Als jij ter plekke een auto mee zou krijgen die niet voldoet aan je verwachtingen omdat deze vies zou zijn, dan kun je dat prima ter plekke oplossen door een andere auto te vragen, of ter plekke iets te regelen.
Ik zou me zeker niet blind staren op deze reviews, en gewoon ter plekke kijken en als je nu een goede prijs gevonden hebt (zonder vooraf te betalen!), gewoon vastleggen. Wellicht komt er alsnog voor je vertrek een betere aanbieding langs, en kun je dan alsnog een andere keus maken.
De enige ervaring die telt is de ervaring die je zelf hebt, aangevuld met de ervaringen van de mensen op dit forum die echte specialisten zijn (en veelal betrouwbaarder dan de algemene beoordelingen op de verhuur site).
Als jij ter plekke een auto mee zou krijgen die niet voldoet aan je verwachtingen omdat deze vies zou zijn, dan kun je dat prima ter plekke oplossen door een andere auto te vragen, of ter plekke iets te regelen.
Ik zou me zeker niet blind staren op deze reviews, en gewoon ter plekke kijken en als je nu een goede prijs gevonden hebt (zonder vooraf te betalen!), gewoon vastleggen. Wellicht komt er alsnog voor je vertrek een betere aanbieding langs, en kun je dan alsnog een andere keus maken.
- nwolf
- Amerikakenner
Ik zal die 2 in de lijst zetten hierboven.Coyote schreef: ↑20 jan 2026, 06:30Mooi lijstje @nwolf![]()
- N744100 (BA)
- D486602 (onbekend)
Eigenlijk zouden we het lijstje van @nwolf steeds moeten kunnen aanvullen.Zo houden we altijd alle codes bij de hand.
![]()
Roland
Volgens mij kan alleen de Topicstarter dit doen, of we moeten switchen naar Deel 11 en dus deze afronden. Dan ben ik wel bereid de 1e post voor mijn rekening te nemen en up to date te houden met codes, informatie over bedrijven etc. of @Mrvanilla moet dit willen doen
Ik ben voor deel 11 
2026 Houston - Cruise Mexico - rondje Texas
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht