Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6

Bericht door HennyCox »

Net geboekt :
20/5 Frankfurt - LAX (rechtstreeks)
19/6 LAX - Frankfurt (rechtstreeks)
€554 voor 2 personen zonder bagage.....incl bagage € 754.........€ 377 pp voor een rechtstreekse vlucht :thumbup:

Hotel in Frankfurt erbij geboekt voor €60 met gratis luchthavenshuttle en gratis parkeren. :clap:
Kosjke
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Kosjke »

Goed bezig :thumbup: Neem aan dat je via een broker hebt geboekt? Kom deze prijs namelijk nog niet tegen bij Lufthansa.
Glen
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

Klopt, via schipholtickets.nl
Anneke001973
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anneke001973 »

Deze week geboekt, voor eind juni 2019, retour half juli:
Parijs - Frankfurt - Los Angeles en retour Los Angeles - Munchen - Parijs.
eur 2900 voor 6 personen (volwassenen), inclusief bagage.
Een treinticket BRU- Parijs CDG boeken we er nog later bij, is voordeliger dan met de auto aangezien we met 2 auto's zouden moeten rijden .
We zijn dus gesteld voor ca Eur 530 per persoon in hoogseizoen.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Vraagje over de light tarieven, nu daar wellicht meer ervaring mee is. In het begin begreep ik dat je niet alleen voor bagage moest betalen, maar dat je meer 'light' nadelen had; bv geen stoelen kunnen boeken (pas bij inchecken) en nog meer ? Voor gezin met (jonge) kinderen, kan light natuurlijk best voordelig zijn als je met 4 vliegt, en dus maar 2 koffers meeneemt. Maar ik hoorde in begin dat je bv grote kans hebt dat je als gezin niet bij elkaar komt te zitten. Blijkt dat inderdaad uit de ervaringen ? Oftewel, is de prijs voor koffers enige afweging om te kiezen voor light-tarief, of zijn er daadwerkelijk meer echte nadelen ?
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Marcel5050
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Marcel5050 »

Voor september geboekt bij Air France,uitgevoerd door Delta.Ook apart bijbetaald voor bagage maar mijn stoelen gratis gereserveerd op de site van Delta.
Mr. Patrick
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Mr. Patrick »

Het lijkt er op dat als ik een vlucht wil boeken van Delta via de site van KLM, ik geen bagage kan bijboeken tot 24 uur voor vertrek (en dan tegen het luchthaventarief). Klopt dat?

Edit 12:09 Ik zie nu - bij een andere vlucht die ik via de site van KLM zocht en niet doorgelinkt werd vanuit Google Flights - wel de mogelijkheid een ander tarief te selecteren met bagage inbegrepen. Dus niet op de link klikken, maar zelf de vluchten zoeken kan interessant zijn.

Edit 12:18 Lijkt aan multi-city te liggen. Want dan is het niet mogelijk. Vlucht bij update 12:09 ging over een retour.
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
jill1234
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door jill1234 »

Is het misschien een idee een apart draadje aan te maken voor tickets juli/augustus 2019?
Die zoektocht begint weer (bijna) en lijkt me wel overzichtelijk om hoogseizoen en laagseizoen te scheiden.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
El_guti2
Amerika-ontdekker

Bericht door El_guti2 »

HennyCox schreef:Net geboekt :
20/5 Frankfurt - LAX (rechtstreeks)
19/6 LAX - Frankfurt (rechtstreeks)
€554 voor 2 personen zonder bagage.....incl bagage € 754.........€ 377 pp voor een rechtstreekse vlucht :thumbup:

Hotel in Frankfurt erbij geboekt voor €60 met gratis luchthavenshuttle en gratis parkeren. :clap:

Welk hotel heb jij geboekt Henny? Wij zijn ook naar deze constructie aan het kijken ik zie alleen dat bijna elk hotel maar tot 21 dagen parkeren toestaat. Nu heb ik het hotel nog niet rechtstreeks benaderd...
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

Ik heb H+ Hotel Frankfurt Airport West geboekt.
Tip: meld je eerst even aan voor het Hotmiles-programma van H+ Hotels, dit is gratis en binnen een minuut gebeurd....ik kreeg 12 euro korting bij het boeken !
El_guti2
Amerika-ontdekker

Bericht door El_guti2 »

HennyCox schreef:Ik heb H+ Hotel Frankfurt Airport West geboekt.
Tip: meld je eerst even aan voor het Hotmiles-programma van H+ Hotels, dit is gratis en binnen een minuut gebeurd....ik kreeg 12 euro korting bij het boeken !
Hartelijk dank! Ga er mee aan de slag.
Jedinja
Amerikafan

Bericht door Jedinja »

jill1234 schreef:Is het misschien een idee een apart draadje aan te maken voor tickets juli/augustus 2019?
Die zoektocht begint weer (bijna) en lijkt me wel overzichtelijk om hoogseizoen en laagseizoen te scheiden.
Goed idee! Of topic: ‘schoolvakanties’ dan pak je ook gelijk de meivakantie en evt andere schoolvakanties.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Nee hoor, alles in één topic. Straks gaan we ook vragen om een apart topic voor kerst/nieuwjaar :shock:
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

En eentje voor ZW USA en eentje voor de Oostkust :wink:
Ik zie het probleem niet van 1 topic.
Jamiesenden
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Jamiesenden »

Goedemorgen, ik zie bij tix een goede aanbieding langskomen maar kan niet doorlinken naar prijs of vluchtdetails. Bovendien wordt de vlucht aangeboden door finnair. Zouden jullie hiermee vliegen naar usa? Op de site van finnair zie ik deze prijs niet.

Groetjes Jamie
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

jill1234 schreef:Is het misschien een idee een apart draadje aan te maken voor tickets juli/augustus 2019?
Een jaar van tevoren? Kom op hè.
Afbeelding
jill1234
Amerika-expert

Bericht door jill1234 »

Is dat zo gek? De beste tickets heb ik tot nu toe in september geboekt voor de zomervakantie.
Kruijfjes
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Kruijfjes »

Hallo, wij willen in juli 2019 met ons gezin een rondreis maken in West Amerika. Het is voor ons de 1ste keer en de reis willen we met behulp van jullie tips zelf plannen. Wanneer kunnen wij het beste de vliegtickets boeken voor in het hoogseizoen? Ik zie nu ticketprijzen voorbij komen AMS-LAX voor bijv 800 euro excl bagage, via KLM. Is het beter de tickets zo vroeg mogelijk te boeken of wachten tot een betere deal? En wat is een redelijke prijs voor in het hoogseizoen? Ik ben bang dat als ik te lang wacht met tickets boeken ze alleen maar duurder worden voor in het hoogseizoen.
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Iemand wel eens geboekt bij Delta via Facebook? Ik ben nu met ze aan het chatten en krijg een scherp aanbod voor 2 volwassenen, 1 kind en 1 baby. Scherper dan ik via zoekmachines kan vinden.
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
jill1234
Amerika-expert

Bericht door jill1234 »

Kruijfjes schreef:Hallo, wij willen in juli 2019 met ons gezin een rondreis maken in West Amerika. Het is voor ons de 1ste keer en de reis willen we met behulp van jullie tips zelf plannen. Wanneer kunnen wij het beste de vliegtickets boeken voor in het hoogseizoen? Ik zie nu ticketprijzen voorbij komen AMS-LAX voor bijv 800 euro excl bagage, via KLM. Is het beter de tickets zo vroeg mogelijk te boeken of wachten tot een betere deal? En wat is een redelijke prijs voor in het hoogseizoen? Ik ben bang dat als ik te lang wacht met tickets boeken ze alleen maar duurder worden voor in het hoogseizoen.
Ik heb het afgelopen jaar de prijzen bijgehouden en het is mogelijk te vliegen voor ongeveer 500-600 euro p.p in het hoogseizoen , wel met overstap, inclusief bagage. Ik hoop zelf dat in september deze mooie deals komen . Elke dag kijken en toeslaan indien de prijs en de tijden bevallen.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer