Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

Je kunt het gokken in de garage, maar denk je niet dat het een fijner gevoel geeft als je na een lange vlucht geen gezeur krijgt over je auto?
Vooraf een belletje doen en het laten regelen bespaart je een hoop ergernis ter plekke. :thumbup:
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

@jhoning het handige is dat dit forum een zoekfunctie heeft...
Er zijn velen je voor geweest met dezelfde vraag search.php?keywords=Standard&fid%5B0%5D=30
jhoning
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door jhoning »

Terpies schreef:
13 feb 2022, 13:43
Je kunt het gokken in de garage, maar denk je niet dat het een fijner gevoel geeft als je na een lange vlucht geen gezeur krijgt over je auto?
Vooraf een belletje doen en het laten regelen bespaart je een hoop ergernis ter plekke. :thumbup:
Dan gaan we dat belletje zeker even doen! Bedankt voor je hulp!
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Een onderwerp wat hier lang niet aan de orde is geweest : de One way fee ̈
Ik boekte voor mijn aprilritje LAS- LAX .
One way fee is $ 75.-
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
jhoning
Amerika-ontdekker

Bericht door jhoning »

Terpies schreef:
Zojuist via de de Nederlandse chat omgezet naar Gold Canopy! Ging razend snel, bevestiging zelfs al in de mail.
Gast

Bericht door Gast »

Top! Fijn dat het geregeld is :thumbup:
robinthart
Amerikafan

Bericht door robinthart »

jhoning schreef:
14 feb 2022, 10:25
Terpies schreef:
Zojuist via de de Nederlandse chat omgezet naar Gold Canopy! Ging razend snel, bevestiging zelfs al in de mail.
Ook gelukt. Bedankt voor de tip
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

Voor de liefhebbers, ik zag net voor eind maart in Florida categorie A6 (managers special) voor $26/d prepaid op hertz.fr, niet ingelogd. En iets van $33,-/d post paid. Heb 'm zelf al eerder geboekt. Ook even een back-up boeking maken, bv klasse C Gold, omdat A6 ook een kleinere auto kan zijn.
Mia91
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Mia91 »

robinthart schreef:
14 feb 2022, 12:47
jhoning schreef:
14 feb 2022, 10:25

Bij mij doen ze dus moeilijk. Ik moet echt eerst naar de balie, ook al heb ik president circle. Misschien de verkeerde persoon te pakken op de chat?
jhoning
Amerika-ontdekker

Bericht door jhoning »

Mia91 schreef:
14 feb 2022, 15:41
robinthart schreef:
14 feb 2022, 12:47
Bij mij doen ze dus moeilijk. Ik moet echt eerst naar de balie, ook al heb ik president circle. Misschien de verkeerde persoon te pakken op de chat?
Dat is wel vreemd. Zou het gewoon nog een keer proberen. Bij mij staat het nu overal goed. Site/app/mail overal staat nu service type; gold canopy.

Is overigens mijn eerste keer huren bij Hertz.
Mia91
Amerika-ontdekker

Bericht door Mia91 »

Zou ook mijn eerste x huren bij Hertz zijn. Heb mijn status gematcht met National. Maar via de chat wilden ze niet naar gold canopy omdat het mijn eerste keer huren zou zijn.

Ik ga nog eens proberen. Als het jullie lukt, zou het mij ook moeten lukken lijkt me.
Marco en Cindy
Amerikafan

Bericht door Marco en Cindy »

Mia91 schreef:
14 feb 2022, 16:03
Zou ook mijn eerste x huren bij Hertz zijn. Heb mijn status gematcht met National. Maar via de chat wilden ze niet naar gold canopy omdat het mijn eerste keer huren zou zijn.
De 1e keer moet je altijd langs de balie. Pas na de 1e keer mag je direct door naar de garage met PC status.
Volg onze reizen via polarsteps: https://www.polarsteps.com/MarcoBos6
Gast

Bericht door Gast »

@Marco en Cindy niet helemaal juist. Bij Hertz zijn er twee balies: de normale balie in de terminal, meestal in de luchthaven. En de balie in de garage.

Als je voor de eerste keer Gold Canopy hebt, kun je even langs de balie in de garage (ik zou je niet aanraden om in de terminal in de rij gaan staan), maar zelfs dat is niet verplicht. Als je met je cc en rijbewijs (en eventuele 25+-jarige mede bestuurders) naar de exit booth rijdt nadat je je auto hebt opepikt uit een van de aisles waar je recht op hebt, afhankelijk van je status, wordt je ook geholpen :thumbup:
pepilein
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door pepilein »

Mia91 schreef:
14 feb 2022, 16:03

Ik ga nog eens proberen. Als het jullie lukt, zou het mij ook moeten lukken lijkt me.
Had ook 3 pogingen nodig. Uiteindelijk via Facebook en messenger gelukt bij Nederlandse Hertz.
Sevianna
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Sevianna »

Waarde leden daar ben ik weer....... Minst favoriete deel van de reis plannen is toch de huurauto geregeld krijgen :cry:

Met veel dank aan @bedeve mooie prijzen gezien op hertz.nl met de codes.

Nu lees ik hier op dit forum nog eens wat door voor ik een reservatie of een account ga maken op Hertz. Lees veel over een statusmatch en op de eerste pagina hoe je best een account aanmaakt. Vraag me af als ik bij National een Executive member ben kan ik daar iets mee bij Hertz?
Ik heb dit met veel moeite 2 jaar geleden voor elkaar gekregen, maar nu weet ik eigenlijk totaal niet meer of dit extra voordelen heeft of niet. Wij hebben overigens nooit eerder gehuurd in USA.......

Voor nu gewoon misschien eerst beginnen met een account aan te maken zoals op pagina 1 uitgelegd staat...... en hopen dat dit al lukt!
2022 Florida - New Orleans
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Hoi @Sevianna ; autohuren is zoooon leuk spelletje.

Je maakt een Hertz Gold account aan en je matcht je National status...
Even een screenprintje van je Emerald Club status maken en bij je Hertz statusmatch meesturen....

Hier doe je dat . Veel plezier !

https://pub.emails.hertz.com/Hertz_Status_Match
Stuur mij een PB !
Sevianna
Amerika-ontdekker

Bericht door Sevianna »

@bedeve hahahahahah dat geloof ik best dat het voor jullie een geweldig spelletje is, maar ik als echte leek en 0 ervaring begeef me dan echt op soort rocket science forum waar jullie het licht uitvinden :D .
Al die termen, afkortingen,voorwaarden en trucjes.
Zeker ook omdat het de eerste keer is dat we een rondreis gaan doen waar ik al jaren van droom, en ik het voor de rest van gezin ook nog als American dream probeer te verkopen :wink:

Toch bedankt om het nog altijd nog keer te willen uitleggen en al die schaapjes zoals mij hier op dit forum die er helemaal niks van snappen!
Gast

Bericht door Gast »

Dan is het alleen maar fijn dat je door de tips op het forum ook nog eens geld op je auto huur bespaart waar je ter plekke weer leuke dingen van kunt doen :thumbup: :clap:
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Sevianna schreef:
15 feb 2022, 11:40

Zeker ook omdat het de eerste keer is dat we een rondreis gaan doen waar ik al jaren van droom, en ik het voor de rest van gezin ook nog als American dream probeer te verkopen :wink:
:offtopic:
Dan is er ook nog een topic wat je laat besparen op je hotelkosten...

viewtopic.php?f=10&t=77602
Stuur mij een PB !
Sevianna
Amerika-ontdekker

Bericht door Sevianna »

@bedeve Fantastisch nieuws dit! @Terpies Geeft ook wat meer hoop, na zondag wilde ik alles bijna terug annuleren voor 2022 :cry: Toch echt verschoten van al die hoge prijzen tegenover voor de corona. Dan kunnen we ook nog wat anders eten dan 3 x per dag poptarts met liters cola (dat zag ik al voor me wilden we het nog haalbaar maken qua kosten)
Zodra ik 5* member ga ik me hiermee bezig houden! Kan ik ze thuis misschien eindelijk vertellen wat onze American Dream zo ongeveer gaat kosten, want ik mijd dit onderwerp al weken dan begin ik gauw over iets anders :?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer