Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 71
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
@bedeve eens, en de tarieven vanaf ZWE waren de laatste maand een stuk hoger dan daarvoor. Kreeg gisteren een alert dat ze gezakt waren, gelukkig kon ik direct boeken. Maar dat kan niet iedereen natuurlijk.
Ik zie nu dat ik via Antwerpen best aardige prijzen krijg voor onze data in mei.
Ik heb, net voor we vertrokken naar Florida, een tweede wijziging gekregen van British Airways waardoor we weer de aansluiting missen op Heathrow.
Eerste wijziging eind november moesten we al switchen naar een dag eerder vertrekken om dezelfde reden en nu hebben ze tijden weer aangepast.
Ik heb via chat contact gehad en BA geeft aan dat ik geen recht heb op gratis annuleren en mijn geld terug! Ze verwijzen me naar de standaard reisvoorwaarden, die in dit geval helemaal niet van toepassing zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik wil graag nú gebruik maken van de mogelijkheid om te switchen naar KLM via Antwerpen, maar dat doe ik natuurlijk niet als ik mijn geld van BA niet terugkrijg
.
Ik ben er wel een beetje pissig over dat ik hiermee bezig moet zijn tijdens onze vakantie in Florida.
Ik heb, net voor we vertrokken naar Florida, een tweede wijziging gekregen van British Airways waardoor we weer de aansluiting missen op Heathrow.
Eerste wijziging eind november moesten we al switchen naar een dag eerder vertrekken om dezelfde reden en nu hebben ze tijden weer aangepast.
Ik heb via chat contact gehad en BA geeft aan dat ik geen recht heb op gratis annuleren en mijn geld terug! Ze verwijzen me naar de standaard reisvoorwaarden, die in dit geval helemaal niet van toepassing zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik wil graag nú gebruik maken van de mogelijkheid om te switchen naar KLM via Antwerpen, maar dat doe ik natuurlijk niet als ik mijn geld van BA niet terugkrijg
Ik ben er wel een beetje pissig over dat ik hiermee bezig moet zijn tijdens onze vakantie in Florida.
reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Zou graag jullie advies hebben wat jullie voorkeur heeft wat betreft het tijdstip van de terugreis. Ik zie tickets in de ochtend (11.00 uur) vertrek naar Europa maar ook tickets die in de avond (19.30 uur) vertrekken naar Europa. Wat heeft jullie voorkeur?
Erg laat aankomen heeft absoluut niet mijn voorkeur dus ik zou zelf die vlucht van 11.00 nemen.
.
reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 36330 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne