Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Bericht door eddepet71 »

Jimz schreef:Dat heb ik al gedaan, maar zie nog niet m.b.t. Extra kosten en vooraf reserveren van stoelen
Dat soort kosten (indien van toepassing) loopt rechtstreeks via de airline als je daar inlogt om stoelen te reserveren.

Probeer iets specifieker in je vraagstelling te zijn, dan kunnen we je direkt een goed antwoord geven(in je post gaf je niet aan dat het om reserveren van stoelen ging)
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

We hebben een optie op een vlucht, tijden zijn prima alleen op de terugweg een overstap op Atlanta van 42 minuten. Is dat niet te krap? Anders wordt de prijs weer een stuk hoger (of de overstap extreem lang).
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Maak daar geen probleem van, als je de vlucht mist (en je hebt de tijd) kan het je nog voordeel opleveren!
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Tja dat het op de heenreis niet genoeg is, is me duidelijk. De terugreis kan ook krap zijn, maar inderdaad... als we het niet redden worden we kosteloos op de volgende vlucht gezet.
Betekent dat ook een hotel op kosten van de airline als de vlucht pas de volgende ochtend is? :wink:
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
eddepet71
Amerikakenner

Bericht door eddepet71 »

RNA schreef:We hebben een optie op een vlucht, tijden zijn prima alleen op de terugweg een overstap op Atlanta van 42 minuten. Is dat niet te krap? Anders wordt de prijs weer een stuk hoger (of de overstap extreem lang).
Je snapt toch zelf ook wel dat je bij een beetje vertraging je volgende vlucht dan niet meer haalt of dat jij het wel haalt maar je bagage niet.
Betekent een hoop ongemak. En om nou te speculeren op een schadeloosstelling :oops: tja...als je daar blij van wordt...
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Speculeren op een hoop onheil word ik ook niet blij van, bovendien is het op de terugweg dus dan interesseert het me vrij weinig.
Maar los daarvan, we hebben inmiddels geboekt; alleen dan een directe vlucht naar AMS voor dezelfde prijs :thumbup:

Afbeelding
Lyntje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Lyntje »

Ik ben aan het kijken voor vliegtickets van Brussel naar New York en terug van San Francisco naar Brussel.
Voor eind september heb ik tickets gevonden voor zo'n 540 euro. Heel erg goedkoop denk ik dan.
Het feit is wel dat ik graag nog even zou wachten om te boeken... Ik verwacht over zo'n 2 weken een paar uitslagen vanuit het ziekenhuis en wil pas boeken als ik zeker ben dat ik kan gaan.

Ik weet dat het heel erg moeilijk is om te voorspellen maar zouden de ticketprijzen tegen over een een twee a drietal weken héél erg veel omhoog gaan? Ik bedoel dan bvb met 100 a 200 euro bvb?
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

Blijft een gok, niets is zo onvoorspelbaar als ticketprijzen.
Zat even voor je mee te kijken, vanaf Brussel zie ik dezelfde prijs. Vanaf Luxemburg zie ik tickets voor 466,-. Vind ik eerlijkgezegd een geweldige prijs voor multicity. Je vliegt met BA, 1 tussenstop, 12 en 16 u reistijd.
Lyntje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Lyntje »

Amaai das inderdaad ook een mooie prijs!

Ik heb echt de indruk dat het allemaal heel erg laag staat op dit moment... Waarschijnlijk door de lage olieprijs?

Zal toch moeten wachten en de vingers kruisen tot over een week of twee denk ik. Ik leef op hoop dat deze prijzen nog even worden aangehouden. :-)
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Lyntje schreef:Amaai das inderdaad ook een mooie prijs!
Ik heb echt de indruk dat het allemaal heel erg laag staat op dit moment... Waarschijnlijk door de lage olieprijs?
Moeilijk te zeggen. Voor Europese maatschappijen is januari meestal de maand voor acties.
De berichten een beetje volgende, denk ik dat de lagere olieprijs nog nauwelijks een rol speelt, vanwege langlopende brandstofcontracten. Maar of wij de lagere olieprijs in de ticketprijs gaan terug zien is nog maar de vraag.
KLM heeft afgelopen week gezegd "nog af te wachten". "De brandstofprijs maakt maar een deel van de kosten uit" zeggen ze.
Volgens een ander bericht gaan de Amerikaanse maatschappijen niet snel mee in een prijzenslag, volgens de schrijver van dat artikel zouden ze de aandeelhouders tevreden willen stellen (lees: meer winstmaken en/of uitkeren).

Mijn advies: Kopen als de prijs je bevalt en dan niet meer kijken. Zelf heb ik al eerder tickets voor het hoogseizoen gekocht voor een prima prijs, maar kijk ik nog wel naar een leuk "extraatje" voor de NL meivakantie, bijvoorbeeld naar LAS. Alleen niet met 2 overstappen of lange vluchten, dus ik hoop dat United binnenkort nog wat gaat doen...
replay35
Amerikafan

Bericht door replay35 »

De ticketprijzen van Copenhagen en Luxemburg zijn inderdaad laag, maar helaas vanaf Amsterdam. Brussel of Dusseldorf nog geen mooie prijzen kunne vinden voor vliegen in augustus.. Kijk paar keer per dag, zelfs 's nachts.

Ben benieuwd!

Vraagje aan jullie, als ik bijvoorbeeld via Cheaptickets.nl boek omdat daar de prijs vele malen lager ligt dan bij de maatschappij zelf, kan ik dan stoelen apart boeken en betalen via de officieel site?
Afbeelding
eddepet71
Amerikakenner

Bericht door eddepet71 »

Ja je kan inloggen met je reserveringsnummer en stoelen reserveren_betalen
PhoebeCaulfield
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door PhoebeCaulfield »

harryh schreef:Blijft een gok, niets is zo onvoorspelbaar als ticketprijzen.
Zat even voor je mee te kijken, vanaf Brussel zie ik dezelfde prijs. Vanaf Luxemburg zie ik tickets voor 466,-. Vind ik eerlijkgezegd een geweldige prijs voor multicity. Je vliegt met BA, 1 tussenstop, 12 en 16 u reistijd.
Waar had je deze gevonden? Ik zoek 18/9-10/10 heen naar Phoenix, terug vanaf San Francisco. AMS, DUS, BRU, alles mag.
ETA: Ik zie nu dat degene voor wie je keek, heen naar New York vliegt, dat scheelt natuurlijk al wel. :wink:
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

PhoebeCaulfield schreef:Waar had je deze gevonden? Ik zoek 18/9-10/10 heen naar Phoenix, terug vanaf San Francisco. AMS, DUS, BRU, alles mag.
ETA: Ik zie nu dat degene voor wie je keek, heen naar New York vliegt, dat scheelt natuurlijk al wel. :wink:
Beste prijs voor jouw schema die ik vind momenteel vanaf Luxemburg: 567,-. BRU, AMS, DUS (veel) duurder.

Gr
PhoebeCaulfield
Amerikafan

Dank je voor het kijken. Mag ik vragen waar je dat hebt gevonden? Via 'mijn' sites kom ik nog een beetje duurder uit.
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

PhoebeCaulfield schreef:Dank je voor het kijken. Mag ik vragen waar je dat hebt gevonden? Via 'mijn' sites kom ik nog een beetje duurder uit.
Zeker ;) http://www.momondo.de/flightsearch/?Sea ... O&NA=false
PhoebeCaulfield
Amerikafan

Ah, .de i.p.v. .nl... Super, dank je!
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Iemand ervaring met het vliegveld van Minneapolis? Is een overstap van 1,5 uur (heenreis) te doen?

Afbeelding
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

RNA schreef:Iemand ervaring met het vliegveld van Minneapolis? Is een overstap van 1,5 uur (heenreis) te doen?
Ben 2 jaar terug via Minneapolis St. Paul naar LAS gevlogen. Prima vliegveld en niet zo massaal als de grote hubs. Ik was toen in minder dan 15 minuten door Immigrations (geen garanties ;))
1,5 uur zou dus genoeg moeten zijn.
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Thanks! :thumbup:

Afbeelding
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer