Voor komende week heb ik een trip op het programma staan richting Houston, TX om vervolgens verder te reizen vanaf Nashville, TN. Nu ben ik als Hertz PC en National Car Executive Elite member een beetje aan het shoppen geweest, en lijkt dit het financieel meest gunstige:

$541.80 voor 10 dagen incl. drop fee voor een standaard wagen welke normaliter toegang geeft tot Ultimate Choice. Verzekeringen worden geregeld door mijn Amerikaanse Visa. Lijkt me een uitstekende deal, echter vraag ik mij af:
1) doe ik er goed aan om op een secundaire locatie (vlak bij de luchthaven) een auto op te halen. Normaliter heb ik Hertz Ultimate Choice, maar kan ik er bij een dergelijke locatie vanuit gaan dat ik een upgrade krijg als PC?
De goedkoopste alternatieve optie waarin ik verzekerd ben van vrije keuze is met National vanaf Bush Intercontinental, à raison de $1000 incl. drop fee. Zijn er nog werkende national codes die legaal te gebruiken zijn? De eerdergenoemde Intl. POS code op national.de resulteert in een 2x zo hoog tarief. Daarnaast lijkt bij Hertz de 510k code te resulteren in veel hogere tarieven.
2) zijn er nog opties die ik over het hoofd zie?