Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
-
habo1969
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Heeft iemand wel eens 1 van de dikke auto's gehuurd die voor de Gold balie staan?
Zijn wel de teasers natuurlijk, maar meestal zeggen ze aan de balie dat ze 200 dollar per dag extrankosten.
Wij gaan volgend weekend naar Las Vegas en als autogek zou het wel mooi zijn om zo'n dikke waggie te rijden voor minder dan 100 $ per dag
Zijn wel de teasers natuurlijk, maar meestal zeggen ze aan de balie dat ze 200 dollar per dag extrankosten.
Wij gaan volgend weekend naar Las Vegas en als autogek zou het wel mooi zijn om zo'n dikke waggie te rijden voor minder dan 100 $ per dag
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Hertz Christmas Island voegt standaard 3 coverages toe in de 'inclusive rate' (zie afbeelding). Ik kan deze ook niet apart verwijderen. Als ik via een Europese site zoek krijg ik altijd 2 coverages inclusief in de prijs; de LDW en de LIS (die gebasseerd zijn op mijn voorkeur settings). De PAI/PPP lijkt dus onderdeel te zijn van een regionale pakketbundeling die Hertz hanteert.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 6882 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-
- 15 Reacties