Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
habo1969
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door habo1969 »

Heeft iemand wel eens 1 van de dikke auto's gehuurd die voor de Gold balie staan?
Zijn wel de teasers natuurlijk, maar meestal zeggen ze aan de balie dat ze 200 dollar per dag extrankosten.
Wij gaan volgend weekend naar Las Vegas en als autogek zou het wel mooi zijn om zo'n dikke waggie te rijden voor minder dan 100 $ per dag
BahamaOne
Amerikafan

Bericht door BahamaOne »

dejong89 schreef:
06 mei 2026, 20:46
Hertz Christmas Islands geeft mij best interessante tarieven voor een F150 of Standaard SUV.
Denk voor de tip: ik kon hiermee een backup maken voor Standard SUV voor $5 per dag meer dan een groep C :thumbup:
Glorious
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Glorious »

Hertz Christmas Island voegt standaard 3 coverages toe in de 'inclusive rate' (zie afbeelding). Ik kan deze ook niet apart verwijderen. Als ik via een Europese site zoek krijg ik altijd 2 coverages inclusief in de prijs; de LDW en de LIS (die gebasseerd zijn op mijn voorkeur settings). De PAI/PPP lijkt dus onderdeel te zijn van een regionale pakketbundeling die Hertz hanteert.
image.png
image.png (180.1 KiB) 363 keer bekeken
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer