Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Reny »

Trom schreef:
19 jul 2023, 15:05
Veerle geeft aan dat Gold Canopy helaas niet meer mogelijk is bij een eerste boeking, Hertz is strenger geworden. Ze kan daarom niet meer via een omweg alsnog Gold Canopy toevoegen.
Dan hebben velen (waaronder ik) nog geluk gehad !

Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Dan nog geen man over boord. Wat ik al vaker schrijf, zoek gewoon eerst je auto uit en laat je reisgenoten achter bij de gekozen auto. Daarna loop je zelf even het hokje in van hertz Gold en that's it.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Trom »

Die had ik inderdaad al van je gelezen en dat ga ik doen (als er tegen die tijd niet al een betere aanbieding bij een andere verhuurder is geweest)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Trom schreef:
19 jul 2023, 15:05
Gisteren en vandaag mailcontact gehad met Veerle. Ze geeft aan dat Gold Canopy helaas niet meer mogelijk is bij een eerste boeking. In het verleden kon dat wel maar Hertz is strenger geworden omdat er misbruik van werd gemaakt door klanten en er werd ook fraude gepleegd. Ze kan daarom niet meer via een omweg alsnog Gold Canopy toevoegen.
Zouden de vele verzoeken van forumleden daaraan bijgedragen hebben? :think: Al zie ik niet een connectie met fraude.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Voor het activeren van je account verwijst Hertz naar je eerste huur, maar het kan ook eerder.
Infeite gaat het om een fysieke verificatie van je rijbewijs en een credit dard.
Degenen die het topic door hebben gelezen weten dat er al op pagina een aandacht is besteed aan die verificatie van credit card en rijbewijs.
Even bij een Hertz vestiging in de buurt langslopen.
In veel situaties zul je wel zelf even moeten uitleggen waar het over gaat.
Niet veel NL Hertz medewerkers krijgen in hun werkdag te maken met Gold Members

https://www.google.com/search?newwindow ... hd:;si:;mv:[[53.562429599999994,7.0490984999999995],[51.3867804,4.5290592]];tbs:lrf:!1m4!1u3!2m2!3m1!1e1!2m1!1e3!3sIAE,lf:1,lf_ui:4
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Resetovic
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Resetovic »

Mijn vervelende San Francisco Hertz (hier viewtopic.php?p=1307437#p1307437) ervaring afgelopen april was ik na terugkomst nog steeds behoorlijk van geïrriteerd en terug in Nederland toch besloten een klacht in te dienen.

Ik was opgelucht nadat ik mijn email had gestuurd en een reactie kwam ook nog is pas na twee maanden.

Doel van mijn klacht was echt aangegeven dat baliemedewerkers klanten proberen op te lichten en hoop dat anderen toch ook echt klachten indient.
Ik wou dan ook niks van Hertz ontvangen, maar ze zijn mij wel extra punten tegemoet gekomen en een voucher van 35 dollar.
Nu hopen dat ze het ook echt daadwerkelijk doorzetten en die idioten aanspreken.

Thank you for contacting us. I appreciate the opportunity to review your concerns.

We sincerely regret that your experience with Hertz did not live up to the quality of service we strive to maintain, and apologize for the inconvenience, and apologize for the delay in our response.

Kindly note that after checking our system, I found that we have added 1314 points to your Presidents Circle XXX that related to your rental XXX. hoping to benefit from this points feathers in the near future when making reservations with us. Knowing that you can open our website www.Hertz.com and check the update on your profile.

We would like to apologise for the problems and frustration you have experienced recently. We want you to know that your complaint and feedback is a priority for us, and we will forward it to our department to provide better services to our customers, especially our loyal customers, and we are committed to take real steps to enforce the required safety and cleanliness standards in our vehicles.

Our goal is to provide customers with a rental experience that not only meets, but exceeds their expectations. I am sorry that this was not your experience, and I assure you that your feedback will be passed on to our location.

As a gesture of our concern, a $35 voucher is being created for you. It is valid for one year from the date of issue and can be used at any participating car rental location worldwide. To create this voucher, please provide us with the name of the city where you are located in Netherlands so that we can deliver the voucher to your home address.

Please note that the Rental Certificate (voucher) may take 6 to 8 weeks from the date of issue to be received, so please allow sufficient time, as it depends on the local post office. Please note that the voucher has been issued in US dollars, but can be used at any participating Hertz corporate center worldwide. The voucher is valid for one year from the date of issue, 12/7/2023. The voucher has been sent to the same address as on the invoice.

I would like to take this opportunity to thank you again for contacting us and we look forward to serving you in the future

Yours sincerely,
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

Wij zijn gisteren van LAS naar TPA gevlogen, nog even relaxen in Florida. Kwamen om 0:00 aan op TPA. De PC rijen waren extreem vol met auto's om deze tijd, alle vakken stonden vol. SUVs, pickup trucks, Dodge Charger, Tesla, alles stond er t/m standaard SUV, geen grotere auto's. Wel één grote maar: Letterlijk geen enkele auto had nog een full option pakket, en geen enkele auto had (werkende) navigatie. GMC etc hebben een SD met de US kaart info, in de paar auto's die wel navigatie hadden ontbrak het SD kaartje, waardoor de navigatie niet werkt. Alle andere auto's zoals Ford Explorer, RAM 1500, Chevy Traverse etc hadden géén navigatie en andere opties zoals lane assist, max snelheid info etc. Eerste keer dat ik dat meemaak.

Uiteindelijk een Ford Explorer van juni met 1300 mijl op de teller meegenomen, maar ook die heeft alleen basics, geen nav. Het 2023 model is overigens behoorlijk verbeterd tov vorige modellen qua rij eigenschappen en stoelen. Mijn dochter en haar vriend die hier ook zijn hebben een RAM 1500 meegenomen, helemaal blij :).
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Mooie berichten @harryh ; in with the good ; out with the bad....

Veel plezier onderweg..
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

harryh schreef:
25 jul 2023, 16:40
Uiteindelijk een Ford Explorer van juni met 1300 mijl op de teller meegenomen
Goh, wat een verassing!

Bericht door harryh »

Thanks guys. Always Exploring :)
Zie trouwens net dat die RAM 1500 een 5.7liter V8 motor heeft, wat een beest. Gebruikt wel wat haha.
Seyst
Amerikafan

Re: Alles over Hertz Gold Rewards & Ultimate Choice (info in 1e bericht)

Bericht door Seyst »

Stan.Gobien schreef:
11 jun 2018, 20:13
Boeken
Voor ultimate choice (vergelijkbaar met National EC executive status met de aisle choice) moet je minimaal een mid-size (groep c) auto boeken (meestal Mazda 3 serie).
Over een paar weken ga ik voor het eerst bij Hertz huren. Nu ben ik President's Circle status en heb ik een Large Sedan (F) gehuurd. Heb ik nu het recht op Ultimate Choice of moet ik dan een andere klasse huren?
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

C of hoger.(met uitzondering van de manager special) Dus F is prima.
Zou dus even je prijs controleren. Als een C goedkoper is, waarom voor F gaan?

Bericht door Seyst »

dejong89 schreef:
26 jul 2023, 08:33
C of hoger.(met uitzondering van de manager special) Dus F is prima.
Zou dus even je prijs controleren. Als een C goedkoper is, waarom voor F gaan?
Dat is een goede tip inderdaad! De C-klasse is € 50,- goedkoper.

Ik ben alleen beetje huiverig of er in het hoogseizoen op Phoenix Int. Airport wel leuke auto's beschikbaar zijn voor een upgrade. Het liefst hebben we een SUV, maar betwijfel of die er tussen staat.

Moet ik voorafgaand aan mijn huur nog een e-mail o.i.d. sturen naar Hertz met de vermelding dat ik President Circle ben en gebruik wil maken van Ultimate Choice?
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Nee, je hoeft niet te mailen want je hebt (als het goed is) geboekt met je account. Daar staat Gold Canopy al aan toegevoegd.
Toevallig hebben wij in oktober 22 op Phoenix een auto gehuurd. Het aanbod viel mij wat tegen maar uiteindelijk reden we wel weg in een Mazda CX5. Er werden wel regelmatig wat SUV's binnen gereden maar ik ben best kieskeurig. Buick, Ford, Hyundai. Veel van dat soort spul.Dit was wel op de oude locatie. Inmiddels heeft Sky Harbor een vernieuwde garage.
Wil je zeker zijn van je zaak, maak dan een dubbele boeking. 1 voor een C en 1 voor een SUV.

Bericht door Seyst »

dejong89 schreef:
26 jul 2023, 09:53
Wil je zeker zijn van je zaak, maak dan een dubbele boeking. 1 voor een C en 1 voor een SUV.
Tot wanneer kan je je boeking uiterlijk annuleren, wil niet het risico lopen dat je dubbele kosten kwijt bent. Ik kan bij Avis voor € 200,- goedkoper een SUV huren, alleen is het maximale verzekeringsbedrag bij SLI dan maar $ 500.000,-. Dat vind ik toch te weinig.
dejong89 schreef:
26 jul 2023, 09:53
Nee, je hoeft niet te mailen want je hebt (als het goed is) geboekt met je account. Daar staat Gold Canopy al aan toegevoegd.
Als ik mijn boeking bekijk op de site van Hertz staat er Service Type: Standard Counter. Kan dit kloppen?
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Dan is je boeking nog niet omgezet naar Gold Canopy. Dit kon normaliter wel via het alpha email adres maar ik begreep dat er recentelijk wat moeilijker over is gedaan. Geen nood, als je naam niet op het bord staan en gewoon naar de garage lopen, auto uitzoeken, reisgenoten bij de auto laten wachten en zelf de gold booth IN de garage inwandelen om het af te handelen.
Bij een no show vervalt je reservering automatisch bij pay later. Geen zorgen dus.

Bericht door harryh »

Ik had begin juli een dubbele boeking met Hertz als back-up, waar ik geen gebruik van heb gemaakt. Kon hem niet meer annuleren na wat vertraging, de boeking was niet meer zichtbaar, maar is automatisch komen te vervallen. Dat geldt alleen voor post paid boekingen, niet voor voor pre paid.
Astatic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Astatic »

Small update vanuit Orlando…
Ik rijd nu 1,5 week in een 2023 Explorer, maar moet zeggen dat ik deze niet echt lekker meer vind rijden… de oudere modellen waren in mijn opzicht beter.
Ik merk dat ik erg vaak de stoel aan het verstellen ben voor een fijne rij positie en de motor is behoorlijk remoerig.
De automaat is echt bagger geworden, heel nerveus, weet af en toe niet in welke versnelling die moet lijkt t.
Ook de software laat te wensen over, Apple CarPlay valt zo nu en dan uit, heb het met verschillend kabels geprobeerd maar probleem blijft aanhouden.
De rij assistentie is best ok en werkt goed, maar comfortabel op de lange rit valt enigszins wat tegen.
De Suburban van vorig jaar vond ik veel fijner rijden.

Ik weet nog niet of ik de auto in ga ruilen voor de laatste week, het is prima voor nu, maar de volgende keer skip ik deze
2011: Zuid-West Amerika
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas Los Angeles
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
2025: Zuid-West Amerika
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

@Astatic niet mijn ervaring ;) ik vind het 2023 model veel fijner rijden en zitten dan de vorige modellen. Heb je de Eco stand al geprobeerd, dan schakelt de automaat wat minder vaak en heeft de motor wat lagere toeren?
Seyst
Amerikafan

Bericht door Seyst »

dejong89 schreef:
26 jul 2023, 11:31
Bij een no show vervalt je reservering automatisch bij pay later. Geen zorgen dus.
Ah dat is fijn! Misschien dat ik dat nog voor de zekerheid doen.

Maar ergens ga ik er toch vanuit dat ik met een SUV de deur uit rij, aangezien een President Circle een gegarandeerde upgrade krijgt. En volgens mij komt na de large sedan (f) een SUV. Hopen op het beste!
dejong89 schreef:
26 jul 2023, 11:31
Geen nood, als je naam niet op het bord staan en gewoon naar de garage lopen, auto uitzoeken, reisgenoten bij de auto laten wachten en zelf de gold booth IN de garage inwandelen om het af te handelen.
Is er een goede doorloop qua auto's bij Hertz. Bij het geval dat er niks staat dat je dan even wacht tot iets nieuws aankomt rijden?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer