Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

@TradeMarkNL83 De dubbele boeking zou je via een 2e account kunnen aanmaken, bijvoorbeeld je partner. Als je op locatie komt en er staat niets in de rij dan kan je altijd nog terugvallen op je midsize suv. Er is geen no show fee en je reservering komt 24u na je ophaaltijd automatisch te vervallen al is het wel zo netjes om hem zelf te annuleren.
Succes en laat je nog even weten wat de keuze was? :D
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door TradeMarkNL83 »

Ja dat is wel zo @dejong89, maar ik reis alleen plus dan zou ik dat andere account ook weer moeten status-matchen. Kortom, gedoe. Het is nu deze geworden en dan hopen dat er wat moois te kiezen valt. En anders is dit ook prima :thumbup: Zie dit keer alleen nog nergens Service type: Gold Canopy staan. Vorige keer stond er Service type: Counter en heb ik dat via de mail gefixt, maar nu staat er helemaal niks :) Misschien moet de boeking nog verwerkt worden oid.
Screenshot 2022-12-25 at 16.29.06.png
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Misschien best om verwarring te vermijden altijd duidelijk de code met 4 nullen noteren, en ook niet 51k zeggen, want k is 3 nullen en dus verkeerd.
TradeMarkNL83
Amerikakenner

Bericht door TradeMarkNL83 »

Inderdaad, want daarmee was ik bijna lelijk de fout in gegaan :lol:
A&A
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door A&A »

Inmiddels een auto geboekt met code 510000 via de “handleiding” waarbij ik via een ander scherm mijn president cirkel inlog gedaan heb. Het leek allemaal goed te gaan, alles 2x gecontroleerd. Maar nu de boeking binnen is lijkt het alsof hij niet via mijn status account gedaan is?

Als ik inlog en mijn reserveringen opvraag komt er niks. Toch fout gegaan? En zo ja, is dat nog te herstellen?
Is het bijvoorbeeld mogelijk om gratis te annuleren en de boeking opnieuw te doen? De voorwaarden kan ik zo snel niet vinden en ook een telefoonnummer ontbreekt bij Hertz…

Ik kan ook nergens vinden of ik met de auto Canada in mag (gehuurd vanaf Seattle).
Resetovic
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Resetovic »

Prijs is gelijk toch of je nu bent ingelogd of niet.....

Mijn reservering klasse c ingelogd of uitgelogd is gewoon standaard 1278 dollar met code 510000 en die andere code 192010 werkt sowieso niet in mijn geval.

Annuleren kan gewoon overigens vrij simpel uiteraard gratis via je reserveringen pagina.
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

@A&A

Geen zorgen,

Ja, je mag Canada in
Ja, je kan kosteloos annuleren

Omdat het je 1e keer is krijg je waarschijnlijk service type '' Standard counter '' op je boeking te zien.
Even een mailtje sturen naar het hertz Alpha email adres en vragen of ze hem om willen zetten naar gold canopy.
Techmod
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

De truuk met de 2 vensters werkt volgens mij niet meer.
Maar bij mijn laatste boeking was er geen prijsverschil uitgelogd of ingelogd, dat was vroeger wel eens anders.
Je kan mailen naar het alpha_nl adres om je boeking aan je account te koppelen en het service type aan te passen naar Gold Canopy.
A&A
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door A&A »

Uiteindelijk met Hertz gebeld die de reservering op ons account hebben gezet. De ingelogde prijs was veel duurder dus gelukkig lukte het zo wel. Het is niet onze 1e keer huren bij Hertz dus er staat Gold op de reservering 😃.
Ze konden op de vraag of we Canada in mogen alleen een stukje voorlezen over mensen die in Canada wonen. En verwezen daarna naar de vestiging in Seattle. Customer service is ook niet meer wat het geweest is maar iig konden ze onze boeking in orde maken!
Marcel5050
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Marcel5050 »

dejong89 schreef:
27 dec 2022, 16:40

Omdat het je 1e keer is krijg je waarschijnlijk service type '' Standard counter '' op je boeking te zien.
Even een mailtje sturen naar het hertz Alpha email adres en vragen of ze hem om willen zetten naar gold canopy.
Begin dit jaar ook eerste keer bij Hertz gehuurd,stond op reservering Standard counter.Bij aankomst stond aan balie bord met Gold members recht naar garage.Daar op vertoon van de Gold plus kaart mogen kiezen uit een 25 tal voertuigen.

Afbeelding
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Dat bord staat bij alle ultimate choice locaties.
Al staat er standard counter op je reservering, loop gewoon naar de garage ( mits een locatie met ultimate choice )
Wandel door de rijen en zie je wat leuks? Laat dan je partner in de auto wachten of neem de sleutel mee. Loop naar de gold desk IN de garage, doe je verhaal en vervolg je weg.

Bericht door mblokland »

Hoi,

Hebben meer mensen dat de cdp code 510000 niet meer bestaat?
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

Ja, krijg 'm nu ook:
image.png
image.png (3.92 KiB) 1641 keer bekeken
Droopy4u
Amerikafan

Bericht door Droopy4u »

Ik vraag me af of het niet werken van code 510000 code niet een storing is (dat hoop ik maar).
Deze werken ook allemaal niet meer (hiervandaan https://www.hertz.nl/rentacar/partner/i ... rlines.jsp ).
KLM Passengers CDP 739924
Flying Blue Ivory CDP 1393439
Flying Blue Silver CDP 1393442
Flying Blue Gold CDP 1393441
Flying Blue Platinum CDP 808437
mblokland
Amerika-ontdekker

Bericht door mblokland »

laten we daarop hopen, wou mijn reservering aanpassen (+3 dgn) maar de impact was een ruime verdubbeling van het tarief (van 1100 voor 14 dagen naar 2500 voor 17 dgn).
Raziel
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Raziel »

doet het prima....
Jozs
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Jozs »

Vanmiddag werkte geen enkele code op de site van Hertz, maar dit is nu terug in orde...gelukkig
Matters
Amerika-newbie

Bericht door Matters »

Weet iemand waar je terug kan vinden wanneer je status verloopt/naar beneden gaat?
Kan het nergens vinden in mijn profiel...
MarcoL
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door MarcoL »

Goedemiddag allemaal!

Het is even geleden sinds ik me heb aangemeld op dit forum. Wel regelmatig meegelezen, maar door gebrek aan (reis)ervaringen weinig toe te voegen.

Nu hebben wij voor de meivakantie echter weer een reis naar Florida geboekt met het gezin, waarbij ik weer dankbaar gebruik maak van al jullie expertise.
Eén daarvan is de succesvolle statusmatch tot Hert President's Circle, waarbij ik met behulp van CDP 510k een (in mijn ogen) mooie deal heb kunnen maken voor een huurauto vanaf West Palm Beach; voor USD 630 kan ik een Large Sedan (Categorie F) FCAR ophalen voor 2 weken. Ik heb er bewust voor gekozen om een paar tientjes duurder te reserveren, zodat ik in ieder geval een categorie F auto heb. Terplekke kunnen we dan kijken naar het aanbod in President's Circle.
Doordat dit echter onze eerste reservering bij Hertz rechtstreeks is, staat het Service Type nog op "Standard Counter". Ik heb alpa_nl@hertz.com hier afgelopen woensdag al een mail over gestuurd, maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen.
Ik begrijp dat ik sowieso door kan lopen de garage in om daar, nadat we een auto hebben uitgezocht, bij de Gold balie het papierwerk in orde te maken, maar Gold Canopy zou natuurlijk nog prettiger zijn :D .

Nu is mijn vraag dus; wat is jullie ervaring met de reactiesnelheid van het team bij Hertz?

Bij voorbaat dank voor jullie reactie!

Opmerking moderator

opgelet, niet 51k maar 510k!
Laatst gewijzigd door Stan.Gobien op 16 jan 2023, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verkeerde code cgecorrigeerd 510k moet het zijn
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door HennyCox »

MarcoL schreef:
16 jan 2023, 13:19
wat is jullie ervaring met de reactiesnelheid van het team bij Hertz?
Halve dag:ik had 's avonds gemaild en de volgende middag was het al geregeld. Ik zou gewoon nog eens mailen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer