Ik krijg die National truuk maar niet uitgevoerd dus geef het op.
ALs ik inlog krijg ik zowiezo bleachelijke prijzen te zien terwijl als Gast het veel goedkoper is en meer keuze.
Nationaltruc? Die is er niet
Dit gaat over Hertz
De truc met 2 schermen is bij Hertz (volgens mij) niet nodig. Code 510000 werkt ook als je je inlogt en je krijgt dan gunstige tarieven te zien voor een aantal categorieën maar niet voor alle. De '' truc '' met Hertz is dan ook om een midsize te boeken voor een laag tarief waardoor je op locatie de keuze hebt uit gold,five star of PC
Klopt, maar daarvoor moet je je status toch eerst opwaarderen en dat kan door te matchen met National.
En dat stuk lukt dus de hele tijd niet, krijg een foutmelding en maar geen reactie van Hertz helaas.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Klopt, maar daarvoor moet je je status toch eerst opwaarderen en dat kan door te matchen met National.
En dat stuk lukt dus de hele tijd niet, krijg een foutmelding en maar geen reactie van Hertz helaas.
@cvr dat blijft altijd een gok, wat er de ene dag staat kan de andere dag iets heel anders zijn.
Waarom maak je geen back up boeking met je gewenste categorie (wel met een andere account) voor als er niks staat. Annuleren is kosteloos als je achteraf betaald
Je leest t @cvr : @steentjuh heeft zich in korte tijd het spel helemaal eigen gemaakt...
Mbt een backup boeking heb ik in dit topic gelezen dat Hertz een paar dagen voor aanvang van 2 reserveringen 1 maakt dus dat heb ik idd (nog) niet gedaan. Een ander account is natuurlijk wel een optie maar PC krijgen op 2 accounts lijkt me wel een behoorlijke opgave of vergis ik me?
Vind voorlopig alleen goede tarieven bij Hertz, Avis komt een beetje in de buurt maar is wel duurder. De rest is categorie "belachelijk" dus ook daarom nog geen back-up boeking gedaan.
Even bij de les blijven @steentjuh .....
een tweede account is nooit dezelfde huurder/ zelfde rijbewijsnummer
En die back-up huur kan in een basis Gold account ; hij is immers " reserved " , je wilt de balie vermijden en een emailtje krijgen waarin staat in welk vak je je auto kunt vinden.
Ben je succesvol in de rijen van de President Circle ?
Dan blijft die reserved auto de eerste uren in zń vak staan....
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
@steentjuh Dan moet ZIJ een creditcard op haar naam hebben tis ook wat tegenwoordig met die vrouwen ....ze hebben kiesrecht , hebben banen , rijbewijzen en dan ook nog , moet niet gekker worden , een creditcard met hun eigen naam erop.....
Waar gaat de wereld heen...
Stuur mij een PB !
Dat kon ik niet toestaan. Ik heb een partnerpas aangevraagd, zo kan ik haar nog een beetje in de gaten houden .
Ik krijg op haar account nog wel steeds een melding dat haar gold nummer niet herkend wordt en dat status match niet mogelijk is . Hertz reageert hierop ook bar weinig.. Binnenkort maar even via Alpha_nl proberen
Er zijn veel vrouwen die niet meer weten hoe ze heten en als die zich dan bij autohuur " Pietersen " noemen terwijl op hun rijbewijs "Jansen " staat heb je toch een probleem....
Stuur mij een PB !
Krijg nu al meer dan 1 (a 2) weken deze melding:
The GPR member number was not found. If you just enrolled into Gold Plus Rewards, please allow 48 hours for your membership to become active before requesting the status match.
Hertz reageert niet op mail en in de chat kunnen ze me niet helpen en moet ik een mail sturen.....
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Ik heb nu een auto geboekt met Hertz, dus bedankt voor de tips in dit topic!
Een vraag, in de confirmation mail staat:
"Go directly to the zone identified in your Carfirmation email or on the Gold Board directory.
Choose any vehicle in that zone and go!"
Nu heb ik voor Gold niks bijzonders gedaan dacht ik (oud account, nooit gebruikt maar misschien al eerder aangemaakt dan nalv een tip hier).
Maar met Gold hoe je dus eigenlijk ook al nooit naar de balie? Of mis ik iets?
Dacht dat ik daar canopy voor nodig had, maar lijkt erop dat dat op een of andere reden geregeld is?
Vorige week in Miami stond bij balie bord dat Gold members recht naar garage mochten.Ik zelf had bij aankomst in luchthaven ook bericht gekregen you can skip the counter.Het was mijn eerste huur bij Hertz en had direkt Gold gevraagd.
Het programma bij Hertz noemt "Gold Rewards" en iedereen kan een Gold Account aanmaken. Voor de voordelen zie de 1ste post o.a. spouse als gratis bestuurder.
Veel Hertz luchthaven locaties bieden "Gold Canopy Service" aan. Met Gold Canopy service kan je als Gold member de balie (counter) overslaan en op een speciaal bord zie je je naam staan en de uitgekozen wagen (parkingplaatsnummer).
Maar met Gold Canopy Service kan je dus ook die uitgekozen wagen negeren, en zelf een wagen uit kiezen uit de Gold rij.
Heb je een hogere status, zoals 5 Star, dan kan je ook uit de 5* rij kiezen.
Heb je een nog hogere status, zoals Presidents Circle, dan kan je ook uit de PC rij kiezen.
Heb je een keuze gemaakt, dan rij je naar de exit booth en geef je jouw rijbewijs, credit card (en voor de veiligheid je boekingsbevestiging) af ter controle en je bent enkele minuten later op weg.
Opgepast, als het je eerste keer huren is met je Gold Account dan zal je allicht toch "Standard Counter Service" zien staan omdat je rijbewijs nog niet in hun systeem zit.
Correct me if I'm wrong Please
Wat ik niet kan beantwoorden, maar anderen misschien wel:
Als er geen Gold Canopy Service op de locatie aanwezig is, kan je dan alsnog de counter overslaan en naar een speciale Gold balie gaan op de parking, waar ze een auto toewijzen?
Als er wel Gold Canopy Service is, maar door 1ste keer huur krijg je toch "Standard Counter Service", ga je dan naar een speciale Gold balie op de parking of toch gewoon proberen auto kiezen en direct naar de exit booth met eventueel vriendelijk aandringen dat ze het voor je in orde brengen?
@Marcel5050 Wat bedoel je met "Had direct Gold aangevraagd"?
Voor zover ik weet ben je direct Gold zodra je een Hertz account aanmaakt. Dus tenzij je via een broker boekt kan je hier dus standaard al gebruik van maken?
edit @Stan.Gobien was mij net voor.
Zou het zin hebben om langs een Hertz filiaal in Nederland te gaan, en daar alvast je rijbewijs te laten valideren en in het systeem te laten zetten?
Wellicht lost dat het probleem op dat je bij de eerste keer huren toch langs een drukke balie moet op de luchthaven.
Wat ik niet kan beantwoorden, maar anderen misschien wel:
Als er geen Gold Canopy Service op de locatie aanwezig is, ga je naar de " Gold " sector aan de counter waar ze je een auto toewijzen.
Afhankelijk van je Gold status kun je aanspraak maken op een upgrade.
Als er wel Gold Canopy Service is, maar door 1ste keer huur krijg je toch "Standard Counter Service", ga je dan naar een speciale Gold balie op de parking of kies je auto en ga direct naar de exit booth
Je rijbewijs en creditcard kun je voor je eerste huur ook laten verifieren bij een lokale Hertz vestiging .
Daarin moet je zelf sturend optreden.
De ins en outs van het Gold Rewards systeem zijn bij de doorsnee baliemedewerker in Belgie en Nederland niet echt bekend
Wanneer je iemand treft die niet weet hoe te handelen is het antwoord gegarandeerd "Nee .."
Voor een afhandeling van je eerste huur in de USA volgens je Gold Rewards status is het ook niet noodzakelijk !
Stuur mij een PB !
Zou het zin hebben om langs een Hertz filiaal in Nederland te gaan, en daar alvast je rijbewijs te laten valideren en in het systeem te laten zetten?
Wellicht lost dat het probleem op dat je bij de eerste keer huren toch langs een drukke balie moet op de luchthaven.
Nee, ik ben tijdje terug naar Hertz geweest in Roermond, konden niks in het systeem zetten.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.