Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8
Gedaan, dan geeft hij inderdaad ook €650,- aan. Dan kan ik dus concluderen dat de de basicvoorwaarden (dus 1 stk ruimbagage) wel per persoon staan ? Het gaat me aldus niet zozeer om de prijs, maar wil geen verassingen met de bagage en eventuele toeslagen..
2017: South-West USA
2018: Seattle
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Dat is correct geconcludeerd.Navaba schreef:Gedaan, dan geeft hij inderdaad ook €650,- aan. Dan kan ik dus concluderen dat de de basicvoorwaarden (dus 1 stk ruimbagage) wel per persoon staan ? Het gaat me aldus niet zozeer om de prijs, maar wil geen verassingen met de bagage en eventuele toeslagen..
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
TAP Air is tot daar aan toe en de prijs is OK, maar vergis je niet in de genoemde overstaptijden voor deze vluchten. 5 uur op de heenweg en 11 uur op de terugweg? Alternatief zou een vlucht zijn met 2 overstappen, wat ook niet direct mijn voorkeur zou hebben.Navaba schreef:Ik zoek tickets naar Chicago voor de zomervakantie (helaas gebonden aan de bouwvak). Na veel zoeken nu de volgende tickets gevonden: DUS - ORD van 22-7 tot 11-8 €650,- incl. bagage. Lijkt mij een mooie prijs (maar ik hoor graag als jullie hier anders over denken ) Via TAP air.
Wellicht dat je dan wilt overwegen om door te rijden naar Frankfurt met een direct heenvlucht en de terugweg een stop van 1,5 uur in AMS? +/- 750 eur incl. bagage.
Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
https://my.flightradar24.com/peterd87
Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Heeft iemand een idee wat de gangbare prijzen zijn voor tickets Bru-NY eind maart?
Door de reis van vorig jaar, heb ik toch ook een beetje de amerika bug te pakken gekregen.
Ik ben aan het kijken voor een vlucht van Brussel naar New York en de prijzen die ik nu zie verschijnen liggen vaak tussen de 400 en 450 per persoon inclusief bagage. Je hebt er ook van rond de 360 euro maar das dan zonder bagage bij. Zijn dat de gangbare prijzen ongeveer? Heb ook al vanaf Dusseldorf of Amsterdam zitten kijken maar die prijzen lijken niet meteen goedkoper dan wanneer je vanuit Brussel zou vliegen.
Door de reis van vorig jaar, heb ik toch ook een beetje de amerika bug te pakken gekregen.
Ik ben aan het kijken voor een vlucht van Brussel naar New York en de prijzen die ik nu zie verschijnen liggen vaak tussen de 400 en 450 per persoon inclusief bagage. Je hebt er ook van rond de 360 euro maar das dan zonder bagage bij. Zijn dat de gangbare prijzen ongeveer? Heb ook al vanaf Dusseldorf of Amsterdam zitten kijken maar die prijzen lijken niet meteen goedkoper dan wanneer je vanuit Brussel zou vliegen.
Die prijzen kloppen wel ongeveer.
Eind mei zie je de prijzen weer wat zakken, waar Dusseldorf duidelijk het duurst is en Amsterdam het goedkoopst.
Ik raad je aan om op Skyscanner een prijsalarm aan te maken, dan weet je wanneer de prijzen zakken.
(Wellicht heb je dit al gedaan... dan heb ik niks gezegd..
)
Eind mei zie je de prijzen weer wat zakken, waar Dusseldorf duidelijk het duurst is en Amsterdam het goedkoopst.
Ik raad je aan om op Skyscanner een prijsalarm aan te maken, dan weet je wanneer de prijzen zakken.
(Wellicht heb je dit al gedaan... dan heb ik niks gezegd..

NL & VS
De TAP AIR vlucht was met 1 overstap op de heenweg en inderdaad 2 op de terugweg. We hebben er zelf nog even over nagedacht en kwamen ook tot de conclusie dat zowel TAP, als de overstaptijden, niet onze voorkeur hebben. We blijven zoeken. Bedankt voor het meedenken!derksen_peter schreef:TAP Air is tot daar aan toe en de prijs is OK, maar vergis je niet in de genoemde overstaptijden voor deze vluchten. 5 uur op de heenweg en 11 uur op de terugweg? Alternatief zou een vlucht zijn met 2 overstappen, wat ook niet direct mijn voorkeur zou hebben.Navaba schreef:Ik zoek tickets naar Chicago voor de zomervakantie (helaas gebonden aan de bouwvak). Na veel zoeken nu de volgende tickets gevonden: DUS - ORD van 22-7 tot 11-8 €650,- incl. bagage. Lijkt mij een mooie prijs (maar ik hoor graag als jullie hier anders over denken ) Via TAP air.
Wellicht dat je dan wilt overwegen om door te rijden naar Frankfurt met een direct heenvlucht en de terugweg een stop van 1,5 uur in AMS? +/- 750 eur incl. bagage.

2017: South-West USA
Goedkoop naar MIAMI (vanaf Brussel) met TUI.
Voor v.a. € 327,= een retour, in de zomervakantie ! Maar ook met Pasen, Krokus- en in de herfst.
https://travelunlimited.be/vluchten/cra ... t-tui-fly/
Voor v.a. € 327,= een retour, in de zomervakantie ! Maar ook met Pasen, Krokus- en in de herfst.
https://travelunlimited.be/vluchten/cra ... t-tui-fly/
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida
2024 : Java & Bali
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Wow ... ongelooflijk ... wat een lage prijs !!!
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Net geprofiteerd van deze aanbieding!
Rechtstreeks van Brussel naar Miami voor 2 weken in juli 2019 met 4 personen voor €1345!!
Het gaat hier hoogstwaarschijnlijk om een fout tarief, maar soms heb je geluk dat de boeking doorgaat. De bevestiging heb ik al gekregen, de e-tickets nog niet.
Op hoop van zegen!
Rechtstreeks van Brussel naar Miami voor 2 weken in juli 2019 met 4 personen voor €1345!!
Het gaat hier hoogstwaarschijnlijk om een fout tarief, maar soms heb je geluk dat de boeking doorgaat. De bevestiging heb ik al gekregen, de e-tickets nog niet.
Op hoop van zegen!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik denk niet dat het om een fout tarief gaat want die prijzen zag ik verleden week ook al. Met United ben je ook voor onder de 400,- in Miami zelfs vanaf Amsterdam 

Vanessa007 schreef:Net geprofiteerd van deze aanbieding!
Op hoop van zegen!

Bij welke aanbieder heb je uiteindelijk geboekt en de bagage was niet inbegrepen denk ik ?
Echt, wat een superprijs hè. Ik zou er bijna zelf de meivakantie nog extra voor boeken

Helaas zit dat er voor ons niet in. We gaan al ruim 3 weken naar USA in de zomervakantie, én mijn man krijgt maar 1 week vrij in de meivakantie, helaas. En jammer genoeg trekt ons budget het ook niet om 2x per jaar zo ver weg te gaan. Dat wordt toch een weekje caravan/huisje huren in de meivakantie denk ik...
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
bizar lage prijzen, bied weer perspectief voor volgend jaar! Was al zo blij met de 400 p.p. naar LA. Volgend jaar Florida?
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik heb uiteindelijk via Budgetair geboekt, vorig jaar hebben we onze tickets ook via hen geboekt en dat was in orde. Travelgenio was nog iets goedkoper maar daar had ik slechte ervaringen over gelezen...Kletskous schreef: Bij welke aanbieder heb je uiteindelijk geboekt en de bagage was niet inbegrepen denk ik ?
En de bagage is inbegrepen hoor!
Ik heb voorlopig van Budgetair enkel een bevestiging gekregen van mijn boeking maar nog geen e-tickets... Dus het kan nog steeds geannuleerd worden!

Als je weet dat een ticket bij TuiFly rechtstreeks nu €877 kost, zou ik het straf vinden dat wij datzelfde ticket voor €336 kunnen hebben...
Goede prijs, waar heb je geboekt?jill1234 schreef:bizar lage prijzen, bied weer perspectief voor volgend jaar! Was al zo blij met de 400 p.p. naar LA. Volgend jaar Florida?
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Net mail gehad dat de boeking geannuleerd is... 

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Waar had je die prijzen gezien?Vito schreef:Ik denk niet dat het om een fout tarief gaat want die prijzen zag ik verleden week ook al. Met United ben je ook voor onder de 400,- in Miami zelfs vanaf Amsterdam
Aahhh neee bálen zeg !Vanessa007 schreef:Net mail gehad dat de boeking geannuleerd is...
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Jaaaa, ik was al aan’t dromen... 

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Die zag ik van de week voorbij komen met tussenstop in Frankfurt met Lufthansa. Ik denk ‘s morgens vroeg maar het kan ook ‘s avonds laat geweest zijn. Ik doe altijd een rondje momondo.de, skyscanner en chaser en hij zat er tussen. Volgens mij op momondo.deVanessa007 schreef:Waar had je die prijzen gezien?Vito schreef:Ik denk niet dat het om een fout tarief gaat want die prijzen zag ik verleden week ook al. Met United ben je ook voor onder de 400,- in Miami zelfs vanaf Amsterdam
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
skyscanner, eind augustus al voor aankomende juli. Flash Sale.Miquel schreef:Goede prijs, waar heb je geboekt?jill1234 schreef:bizar lage prijzen, bied weer perspectief voor volgend jaar! Was al zo blij met de 400 p.p. naar LA. Volgend jaar Florida?
2019: camperreis rondje Los Angeles
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht