0) ondanks dat mn EC alleen bij opmerkingen staat, ga ik ervanuit dat ik 'm gewoon kan gebruiken. Zo niet, dan hoor ik het graag.
1) aanvullende verzekering bij letsel aan bestuurder en inzittenden. Ik heb op dit forum vaak gelezen dat dit waarsch bij je reisverzekering zit. Nu heb ik Zilveren Kruis gebeld waar ik een doorlopende reisverzekering heb en zij zeiden dat medische kosten via de zorgverzekering gaat. Klopt dit en ben ik hier dus goed voor verzekerd? Wat kost het anderzijds om zo'n verzekering bij National af te sluiten?
2) verzekering voor bodem, ruit en banden. Aan de telefoon zeiden ze bij Rental Cars dat dit niet wordt meeverzekerd. Wat kost zoiets om ter plekke af te sluiten? Wat raden jullie aan? Het max bedrag bij bijv. een kapotte ruit kan flink oplopen of niet?
3) op de emerald-site zag ik dat je rental credits kan verdienen. Na 7 dagen 1 credit. Betekent dit dat je een dag gratis kijkt na een week huren? Aangezien we 26 dagen huren, zou ik in dat geval drie gratis dagen krijgen. Maar ik heb natuurlijk via eautohuur gehuurd en niets met die korting gedaan. Is er een manier deze alsnog te ontvangen?
Ben erg benieuwd en alvast bedankt voor de reacties