Ik zie aan je posts dat je vrij nieuw bent hier (welkom!). Misschien heb je dan ook nog niet gelezen over seatguru.com.
Dit is een site waar je per maatschappij en per toestel kunt zien wat de slechte/goede/normale stoelen zijn, en waarom. Misschien helpt dit je de volgende keer als je de stoelen vastlegt.
1250 schreef:Dat vind ik bij alle Amerikaanse maatschapijen.
Als het om de leeftijd van de stewardessen gaat moet je niet vergeten dat voor de verre internationale vluchten, leeftijden sowieso aanzienlijk hoger liggen. Die routes zijn aantrekkelijker qua senioriteit en dus zullen wat oudere mensen eerder die routes vliegen. Op binnenlandse vluchten zul je eerder jongere stewardessen tegenkomen.
Opvallend vond ik bij Continental dat we op een vlucht van NY naar SFO een geheel mannelijke crew hadden. Nou heb ik helemaal niks tegen een mannelijke crew maar we merkten wel verschillen. Allereerst was het gedurende de hele vlucht "freezing" .... brrr... bibberkoud. Er zaten een behoorlijk aantal passagiers met de deken over het hoofd.... Daarnaast duurde het enorm lang voordat we iets te eten en te drinken kregen.
KLM vind ik prettiger vliegen dan Continental. Als de prijsverschillen niet al te hoog zijn zou ik voor KLM kiezen. Maar er is niks mis met Continental.
Mantoinette schreef:Opvallend vond ik bij Continental dat we op een vlucht van NY naar SFO een geheel mannelijke crew hadden. Nou heb ik helemaal niks tegen een mannelijke crew maar we merkten wel verschillen. Allereerst was het gedurende de hele vlucht "freezing" .... brrr... bibberkoud. Er zaten een behoorlijk aantal passagiers met de deken over het hoofd....
Ik weet niet wat dat met een geheel mannelijke crew te maken heeft, maar als je het koud hebt, dan moet je er gewoon wat van zeggen. De temperatuur wordt geregeld in de cockpit en de piloten hebben niet in de gaten als het in de main cabin te koud/warm is. En de stewards zijn in beweging en hebben dat daardoor ook niet altijd door.
Zo langzamer hand heb ik alle maatschappijen wel gehad en als ik de keus het dan kies ik Continental. Prima service, nooit problemen gehad. Redelijk goed eten en voldoende drinken zonder dat je er om hoeft te lueren.
Ik heb één keer met Continental gevlogen en dat was prima. Wij hadden echter op de heenweg de Boeing 757 en dat is toch wel een erg klein vliegtuig voor de vlucht Amsterdam - New York. Slechts één gangpad waardoor het allemaal krap aandoet. Vlieg je met Continental dan zou ik proberen een vlucht te nemen waarbij je met bijv. de 767 vliegt.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.