Ja, iets verder (voor ons althans)...we wonen in Roermond....naar Schiphol is 185km en Frankfurt is 276km....91 km meer, oftewel 45 minuten, vind ik niet veel. Trouwens, daarom schreef ik ook dat ik niet wist waar ze wonenFranciscus schreef:Iets verder dan Schiphol? Dat is toch maar voor een heel beperkt aantal mensen het geval. Ik woon in het zuidoostelijk Nederland en zelfs dan is Frankfurt nog 350 kilometer. Alles kan en alles is persoonlijk maar ik vind dat geen optie. Los van het feit dat je rijden in de VS nauwelijks kunt vergelijken met hier rijden kijk ik daar ook wel op 100 km meer of minder.Is wel iets verder dan Schiphol, maar in USA kijken we ook niet op 100km meer of minder

Daarbij, zelfs als moest ik 2 uur langer rijden, dan nog zou ik graag voor 2 personen zo'n € 600 euro besparen....als je dat omrekent.....best een hoog uurloon....voor sommige hier misschien niet, maar ik vind het makkelijk besparen.
Het gekke is dat hier hele topics vol worden geschreven met hoe je zo voordelig mogelijk kan vliegen, maar verder dan AMS,BRU en DUS kijkt men niet, maar ieder het zijne....wij zijn blij met een rechtstreekse vlucht naar LAX voor € 375