Maar ik kwam op het net dit filmpje tegen over de attack op het Pentagon, wel nu begin ik toch hard te twijfelen?
http://pixla.px.cz/pentagon.swf
Wat is een season-flag? Nog nooit van gehoord......anice van den Boer schreef:wat ik een heel leuk gebruik vindt zijn alle seasons-flags die jullie gebruiken, en ook dit jaar hebben wij er gekocht.
Duidelijk bewijs lijkt me de rouwende familieleden van de passagiers en bemanning van het vliegtuig. We hebben hier heel wat begrafenissen en memorial services gehad, die week. Die zijn dan zeker zogenaamd allemaal in scene gezet?rperre schreef:Ik begrijp nooit van deze dingen dat de FBI niet gewoon duidelijk bewijs laat zien aan de buitenwereld, en NEE ik hoef geen lijken te zien, maar er zijn TIG bewijsmaterialen die ze WEL kunnen laten zien. Al is het maar om dit soort ONZIN de wereld uit te helpen!
Een ding is zeker!!!!!!! De aanslag is gebeurd en slachtoffers ZIJN gevallen en daarover is niet te twisten![]()
Richard
Ik snap dat wel, hoor, Richard.rperre schreef:toch nog even dit, ik wil niet dat je denkt dat ik het niet geloof!
Ik zeg ook niet dat ik het niet geloof en wat ik al eerder zei is dat ik GEEN foto's wil zien met slachtoffers of dergelijke zaken dat weer een hoop grief naar boven kan brengen, maar een fotootje van een vliegtuig vrakstuk in het Pentagon!
Ja, sorry, ik merk eigenlijk een beetje tot mijn verbazing, dat dit allemaal nog heel emotioneel ligt voor mij. Drie jaar lijkt lang, maar dat is het niet. Ik krijg soms nog een paniekgevoel, als ik een vliegtuig te dichtbij denk te horen.Ik laat het verder hierbij, want de emoties beginnen al weer op te spelen, en dat is zeker niet mijn bedoeling!
Richard