Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Extreme Couponing tv-serie

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Phillostar
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Extreme Couponing tv-serie

Bericht door Phillostar »

Grappige serie over lui die een discount coupon niet ongebruikt kunnen laten :mrgreen: , watch and learn.... HAMSTERUH!! :lol:

Aflevering 1
[youtube]FIRNQuyJa4Y[/youtube]

Aflevering 2
[youtube]7N8q1mOe-C0[/youtube]
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
Staceybeesie
Amerika-expert

Re: Extreme Couponing tv-serie

Bericht door Staceybeesie »

Jeeeeemig :shock: Ik lever ook wel coupons in, maar zo heb ik het nog nooit gezien!
Allemachies!
Maarja wat moet je met 77 flessen met mosterd?
Het loont zeker wel om hier de coupons in de gaten te houden. En ik geef mijn couponnetjes die ik niet
gebruik door aan een buuf met een groot gezin, hier in de straat.
CrosstownWoman
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door CrosstownWoman »

Ik heb de afleveringen gezien al een paar keer, en ik blijf mij verbazen aan de hoeveelheden die de mensen inslaan. Sommige mensen hebben gewoon bijna een eigen winkel :shock: Maar ik vind het wel grappig om te zien, een waarde van 1000 dollar en dan maar 5 dollar hoeven afrekenen is toch wel erg lekker haha.
Staceybeesie
Amerika-expert

Ja daar stond ik ook van te kijken! Ongelooflijk he?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Wij hebben er ook een paar gezien, maar ik blijf me afvragen, wat je met twintig flessen ketchup moet, al kostten ze maar een dubbeltje. Een vrouw was zes uur per dag bezig met het organiseren e.d. :shock: . Dat is bijna een volle werkdag!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Ik had er geen idee van dat je kennelijk zoveel geld kunt besparen, dan doe ik toch echt iets fout. :wink: Maar wat je in vredesnaam met zoveel boodschappen moet is dan toch ook wel een tweede. En dan vooral de verse artikelen, zoals yoghurt en kaas e.d. Maar het is hier ook wel een beetje een obsessie geworden volgens mij, maar daarom heet het natuurlijk ook "Extreme" couponing.
"Keep Georgia On Your Mind"
Eggie
Amerika-newbie

Bericht door Eggie »

Ook ik ken al die krantjes met coupons. Gebruik ze eigenlijk nooit.

Maar dat dit mogelijks is had ik nooit gedacht.

Bedankt voor de filmpjes, ik heb er met verbazing en plezier naar gekeken. :thumbup:
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Super grappig dit en ook verbazingwekkend, je hebt er een hele dagtaak aan maar het is, moneywise, zeer slim!
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Met verbazing naar de filmpjes gekeken :shock: bizar gewoon.
Ik kan me wel voorstellen dat het op een gegeven moment een soort van verslaving wordt, zo weinig mogelijk betalen voor zo veel mogelijk boodschappen.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Doet me denken aan de Belgische “Bonnenman”. Zij het dat ik hem niet zo gestoord vind dan de dame’s in de filmpjes.
De Bonnenman maakt gebruik van de hiaten op de omschrijving van de bonnen (over cumuleerbaarheid e.d.). En hij doet het niet voor zichzelf, hij deelt zijn ‘buit’ met goede doelen.

Een stukje uit de krant:
De zogenaamde 'bonnenman' Norbert Verswijver uit Merksem heeft vandaag bij Home Market in Schoten 1.600 vierkante meter parket besteld. De rekening van 200.014,98 euro wilde hij betalen met een stapel kortingsbonnen van min 10 procent en 25,98 euro. Op de bonnen stond niet vermeld dat ze niet cumuleerbaar zijn
[…]
Hij heeft ook nog een rechtszaak lopen tegen Blokker en wil ook Auto 5 en Berca vervolgen. Van alle acties die hij ondernomen heeft zijn er twee gelukt: hij kon bij Match voor 5 cent diepvrieskervel ter waarde van 6.000 euro kopen en bij Mediamarkt sloeg hij 500 autoradio's in, elk ter waarde van 1 euro. De bonnenman houdt niet alle buit voor zichzelf, maar verdeelt die onder liefdadigheidsorganisaties. Hij noemt zich niet voor niks de 'Robin Hood van de Food en de Non Food'. (belga/jv)
Het ganse artikel:
http://www.demorgen.be/dm/nl/997/Consum ... open.dhtml
(of google op ‘de bonnenman’)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Staceybeesie
Amerika-expert

Hier heb ik ook gehoord dat mensen spullen naar de voedselbank brengen hoor.
De hoeveelheden aan voorraad lijkt me ook een tikkie overdreven.
Als ik al die dozen cornflakes en bbq saus op een rij zie staan vind ik het eigenlijk gewoon zonde van het voedsel.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

OMG :shock:
Wel knap als mensen 99% korting weten te krijgen op hun boodschappen maar het moet wel allemaal een keer op denk ik dan. Als je spullen in de kamers van je kinderen moet bewaren dan is het niet gezond.
Valt me ook op dat ze allemaal vol adrenaline bij de kassa staan, lijkt me gewoon een verslaving.
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

De eerste woensdag van de maand is hier Senior Day - 10% korting op alles bij mijn supermarkt. Dan neem ik ook al m'n coupons mee, want de supermarkt waar ik kom heeft dubbel coupons tot $1, en ik bespaar op die manier heel veel geld, maar koop niets dat ik niet nodig heb. Natuurlijk ga ik ook elke week een paar keer naar de winkel om fruit/groenten, enz. te kopen.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
druppel
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door druppel »

wow ..ik wou dat dat hier mogelijk was ! iets minder extreem ( gewoon wat je nodig hebt ) maar dan 1% betalen van de totale waarde...en van de rest van het geld wat je elk jaar overhoud......naar amerika ??? :clap: :clap: :clap:
gymnastics; just do it !
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Wow geweldig ... het lijkt ook wel dat die bedrijfsleiders het geweldig vinden..
Volgens mij word je in NL op de schouder getikt dat dit niet de bedoeling is ;)
Sandy
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Jeetje net met verbazing de eerste aflevering zitten kijken, echt onvoorstelbaar! :mrgreen:
Morgen ga ik aflevering twee kijken, bedankt voor deze leuke tip! :D
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ik zag er gisteren een promo voor op tv hier. Mijn ogen puilden me uit het hoofd! Er was een man die voedselpakketten samenstelde voor overzeese militairen. Ik geloof dat hij voor 6.000,- aan spullen had en 8,64 af moest rekenen. :shock: :shock: wel grappig hoor en het is voor een goede zaak.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ja, dat vind ik dan wel weer iets anders, dan een vrouw, die zelfs de slaapkamers van haar kinderen vol heeft staan met voedsel.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ja, dan wordt het bijna "hoarding". Dat is natuurlijk een heel ander verhaal en je hele huis vol met voorraad lijkt me wat overdreven!
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ripley6174
Amerika-ontdekker

Bericht door Ripley6174 »

Ik heb de video's niet helemaal gezien, maar waar halen ze al die coupons eigenlijk vandaan?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer