Wordt het niet eens tijd voor een Alles Amerika Meetup? Ik stel voor in Chicago
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AllesAmerika Meetup
AllesAmerika Meetup
Folks,
-
Anita
-
Texas Cowboy
- Amerikafan
-
Texas Cowboy
- Amerikafan
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Het idee spreekt mij wel aan, de lokatie Rotterdam is ook niet verkeerd dat lijkt mij voor onze zuiderburen ook nog aan te rijden, misschien moeten er wel 2 meetings komen 1 in NL en 1 in de USA.
Muffles idee voor een poll is een goede mannier om de deelname te testen.
Let wel op er zitten volgens mij een deel van de vaste forumschrijvers op dit moment in de USA, dus misschien moeten we dit in het najaar doen.
Gr.
Rob
Muffles idee voor een poll is een goede mannier om de deelname te testen.
Let wel op er zitten volgens mij een deel van de vaste forumschrijvers op dit moment in de USA, dus misschien moeten we dit in het najaar doen.
Gr.
Rob
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Lijkt mij een uitstekend idee zo'n meeting.
Locatie is voor mij geen probleem. De auto is gewillig...
en met de afstanden die ik komende zomer ga maken in Amerika, is een ritje naar Rotterdam of Amsterdam natuurlijk een peuleschil...
Wellicht zou het na de zomervakantie (okt/nov) kunnen?? Het is idee. De meesten zijn dan al naar Amerika geweest en op die manier hebben we elkaar heel wat te vertellen lijkt mij.
Groet,
Roland
Locatie is voor mij geen probleem. De auto is gewillig...
Wellicht zou het na de zomervakantie (okt/nov) kunnen?? Het is idee. De meesten zijn dan al naar Amerika geweest en op die manier hebben we elkaar heel wat te vertellen lijkt mij.
Groet,
Roland
-
eaglelgae
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hoi hoi,
Lijkt me leuk. Maar als 'arm' studentje met een reis van 2 maanden gepland in de zomer heb ik vrij weinig geld te besteden. Dus voor mij geldt: ik kom, rekening houdend met datum, tijd en budget.
Als een forum ganger toevallig in het noord-westen van de VS woont kunnen we misschien een meeting hebben in de zomer. (WA, OR, Idaho, Montana, Wyoming, Utah, Nevada, CA???)
Groetjes,
Anneke
Lijkt me leuk. Maar als 'arm' studentje met een reis van 2 maanden gepland in de zomer heb ik vrij weinig geld te besteden. Dus voor mij geldt: ik kom, rekening houdend met datum, tijd en budget.
Als een forum ganger toevallig in het noord-westen van de VS woont kunnen we misschien een meeting hebben in de zomer. (WA, OR, Idaho, Montana, Wyoming, Utah, Nevada, CA???)
Groetjes,
Anneke
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016