Als twintiger tot midden dertiger: California, San Francisco. Waarom? Omdat ik een stadsmens ben, ik geniet van het dynamische stadsleven en een stad als San Francisco past bij mij. Ik zou me daar gelukkig voelen, het is een verfrissende stad, echt Amerikaans, maar toch ook Europees, down to earth, laid back, een hippie vibe waait door de stad, terwijl het toch ook mooi en klassiek is met zijn eigen herkenbare architectuur.
Als ik een gezin zou beginnen, zou ik van San Francisco heel graag naar Marin County in California willen verhuizen. Dat ligt net ten noorden van San Francisco, de Golden Gate Bridge over. Ik heb daar als high school student gewoond en het was werkelijk waar een heerlijke plek. Heel groen, in de zin dat er heel veel mooie natuur is, maar ook dat het heel goed behouden wordt, men leeft er heel organic, iets wat mij heel erg aanspreekt.
Ik hou van Marin, het voelt als mijn thuis, tussen de groene heuvels vol mist en de gele heuvels met houten huizen er tussen geplant. De kleine dorpjes vol antiekwinkeltjes en andere snuisterijen. Wielrenners die koffie komen drinken op zondagmorgen. Ik snap Marin, ik ben Marin.
(Edit: Nu nog die rijke Amerikaan vinden om mee te kunnen trouwen zodat ik het en kan betalen en er mag wonen

)
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest