natasja schreef:Ik trek wel voordelen zoals shoppen op de basis en try care reserve select verzekering,
Tricare is denk ik het grootste voordeel. Hier in Amerika tenminste, in Nederland vinden de meeste dokters dat maar eng en zijn bang niet betaald te worden. Jeetje, wat hebben we een gedonder gehad daar

Hier in Amerika is het juist tegenovergesteld, als je bij de ER zegt dat je Tricare hebt zijn ze meteen tevreden. Bij gewone verzekering willen ze nog wel eens lastig doen en nemen soms zelfs de tijd om de verzekering te bellen om te vragen of die nog loopt.
Wat ik trouwens wel heel erg wennen vind is dat in dit deel van Utah mensen totaal niet patriotic zijn. Ik ben gewend aan de basissen (bases?) in Nederland en Duitsland en aan Texas waar ze echt heel extreem patriotic zijn. Al grijpen Texanen volgens mij elk excuus voor een goed gevecht
Hier heb je bijna geen active duty of zelfs maar veteranen. Met Veterans Day was er een piepklein herdenkinkje in het parkje. Er waren welgeteld 4 mannen in BDU en een stuk of 6 veteranen waarvan er een paar uit omliggende minidorpjes kwamen. Dat was alles.
Voor de rest een stuk of 10 gewone mensen die voor de bbq na afloop kwamen. En een kudde Elks...of waren het Mooses, kan me niet meer herinneren. Da's net zoiets als de Masons maar dan net ietsje anders.
Heel af en toe maken we de reis naar Hill en dan is m'n zoontje helemaal happy. Eindelijk een echte basis met mensen in BDU en alles wat erbij hoort. :dance:
Juist, nu moet ik gaan opschieten want we moeten op tijd de deur uit. Maar moest echt even wakker worden met m'n beker decaf.