Sandy schreef:Wat leuk Petra.. om zo in jouw huis mee te mogen kijken.. (dat vind ik nu fantastisch om te zien).
En wat mooi en groot .. Leuk dat je ook de Engelse benaming van de verschillende kamers erbij hebt gezet - Wat is nu het verschil tussen een livingroom en een family room? Voor mij zijn het gewoon twee huiskamers.. vandaar dat ik zei dat onze Amerkaanse vrienden twee woonkamers hebben : )
Wij leven echt in de family room, de living room wordt (bij ons althans) voornamelijk door de dieren gebruikt, die kunnen namelijk lekker op de bank naar buiten kijken

. Maar we hebben er ook geen tv staan en als al de Nickelodeon e.d. me teveel wordt, vind ik het heerlijk me terug te trekken op de bank in de living room met een boek.
Jouw keuken en diningroom lijken ook qua indeling veel op die van hen. Eten jullie overigens wel in de diningroom of meer aan de keukentafel? Wij aten toen in de 'diningroom', maar volgens mij zitten ze anders altijd aan de keukentafel..
Als wij gasten te eten hebben, eten we in de dining room of bij hoogtijdagen, zoals Thanksgiving en Kerst. Maar meestal zitten we rond de keukentafel, ook als er gasten zijn. 90% van het sociale leven in de VS speelt zich rond de keukentafel af

. Dat zie je ook in sitcoms.
Ik zie dat je een enorme tuin hebt, maar ook een 'deck' .. Dat viel me direct op toen we in Amerika waren.. Je ziet veel grote tuinen en ook een deck (ik vind zo'n deck prachtig) - Overigens ik vind die kleine ruitjes (of zijn het roedes op de ramen) ook heel mooi (je ziet ze goed op de foto v.d. voorkant van jullie huis) en ook de deurpanelen in je huis, vind ik schitterend. Je kunt ze hier ook kopen, maar hebt ze niet standaard in een huis - Ik houd van details : )
Grappig genoeg hebben wij geprobeerd, die kleine ruitjes niet te hebben. Wij wilden "gewoon" ramen. Maar de bouwer heeft de verkeerde besteld en toen we dat eenmaal doorhadden zou het flink duur zijn, om ze te vervangen.
Ikzelf vind de ingebouwde boeken kasten en televisiekast in de family room heel mooi, vooral nu we de muren blauw hebben geverfd. Inderdaad, details, heel belangrijk

.