Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belgische bedrijven / vestigingen in US.
Belgische bedrijven / vestigingen in US.
Hello,
Weet iemand waar ik een lijst ofzo kan vinden van Belgische/Europese bedrijven met vestigingen in de Verenigde Staten?
Thanks!
Weet iemand waar ik een lijst ofzo kan vinden van Belgische/Europese bedrijven met vestigingen in de Verenigde Staten?
Thanks!

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waar moet het voor dienen? Misschien dat we je met die kennis in gedachte verder kunnen helpen...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Wel ik heb het maffe idee om misschien in de States te gaan wonen en werken dus.kastelke schreef:Waar moet het voor dienen? Misschien dat we je met die kennis in gedachte verder kunnen helpen...
Heb me al ingeschreven voor DV2009

Misschien zou ik wel via een Belgisch bedrijf daar kunnen geraken?
Ik heb absoluut nog geen concrete plannen hoor, het is gewoon m'n ultieme droom

-
- Amerika-expert
Niet om naar te zijn: maar in de toekomst zal ik me (nog) minder inspannen voor mensen als jij die met vage vragen en dromen hier op het forum komen.
Mensen als jij die te lui zijn om eerdere berichten hier van ook een aantal dromers door te nemen en die er niet recht voor uit komen dat ze gewoon wat zaten te dagdromen en niet serieus zijn over emigratie, kan ik missen als kiespijn.
Als je zo lui bent als uit je vraag blijkt, dan moet je maar in Europa blijven, de harde Amerikaanse werkelijkheid zul je zeker niet overleven.
Mensen als jij die te lui zijn om eerdere berichten hier van ook een aantal dromers door te nemen en die er niet recht voor uit komen dat ze gewoon wat zaten te dagdromen en niet serieus zijn over emigratie, kan ik missen als kiespijn.
Als je zo lui bent als uit je vraag blijkt, dan moet je maar in Europa blijven, de harde Amerikaanse werkelijkheid zul je zeker niet overleven.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Neem een telefoongids vast, of nog beter: ga naar de bib en kijk eens in de Trends Top 500. Daar staan massa's grote bedrijven in (o.a. Amerikaanse bedrijven met een vestiging in België). Schrijf ze maar aan. Maar de kans zal heel erg klein zijn dat er iets uit komt, want zo'n visumprocedure kost heel wat geld, dus ofwel moet je kader zijn (minstens al 1 jaar in dienst vooraleer men je kan uitzenden), ofwel moet je een bepaald beroep hebben waar men in Amerika echt op zit te wachten.
Elke
Mag men ook al geen dromen hebben?Bennogr schreef:Niet om naar te zijn: maar in de toekomst zal ik me (nog) minder inspannen voor mensen als jij die met vage vragen en dromen hier op het forum komen.
Ik ben momenteel werkende in een IT firma maar zie hier niet echt een toekomst voor mij, dat is nu eenmaal zo.
Ik ben al altyd Amerika liefhebber geweest en ik hoop op een dag mijn droom waar te maken.
Hoe kan jij afleiden uit mijn post dat ik een luiaard ben en niet op zoek ben?
Ik heb al wat zoekwerk achter de rug, er is gewoon nog niets concreets en daarom stelde ik deze vraag hier.
Alvast bedankt voor je leuke reactie.

Bedankt voor de tip!kastelke schreef:Neem een telefoongids vast, of nog beter: ga naar de bib en kijk eens in de Trends Top 500. Daar staan massa's grote bedrijven in (o.a. Amerikaanse bedrijven met een vestiging in België). Schrijf ze maar aan. Maar de kans zal heel erg klein zijn dat er iets uit komt, want zo'n visumprocedure kost heel wat geld, dus ofwel moet je kader zijn (minstens al 1 jaar in dienst vooraleer men je kan uitzenden), ofwel moet je een bepaald beroep hebben waar men in Amerika echt op zit te wachten.