Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ipaq 6340

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
jos58

ipaq 6340

Bericht door jos58 »

Weet iemand misschien of het mogelijk is om met een hp 6340 te bellen naar Nederland.Ik ben in het bezit van een abonnement en ontdekte dat mijn ipaq een mogelijkheid heeft om om te schakelen naar een Amerikaanse band 850/1900.Wie heeft hier evaring mee?
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Van de HP site (Link)
Draadloze technologie:
Geïntegreerd vier-bands GSM/GPRS, WLAN 802.11b, Bluetooth® 1.1, IrDA
met een vierbands GSM kun je overal bellen. Alleen moet je abonnement het ook ondersteunen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
jos58

Bericht door jos58 »

Njit schreef:Van de HP site (Link)
Draadloze technologie:
met een vierbands GSM kun je overal bellen. Alleen moet je abonnement het ook ondersteunen.
antwoord is duidelijk ik ga dat gelijk even uitzoeken vriendelijk bedankt voor het snelle antwoord
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Njit schreef:Van de HP site (Link)
Draadloze technologie:
Dit biedt overigens nieuwe mogelijkheden. Mijn broer heeft ook zo'n moderne PDA/telefoon, de HTC 3600. Hij heeft afgelopen Voipbuster geïnstalleerd op de pda en kan nu met de mob.tel. gratis (of in ieder geval voor heel weinig) bellen waar een wifi-aansluiting is.

Lijkt me best handig als je in Amerika bent! :lol:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Coyote schreef:Dit biedt overigens nieuwe mogelijkheden. Mijn broer heeft ook zo'n moderne PDA/telefoon, de HTC 3600. Hij heeft afgelopen Voipbuster geïnstalleerd op de pda en kan nu met de mob.tel. gratis (of in ieder geval voor heel weinig) bellen waar een wifi-aansluiting is.
Ik had dat eerst al bij mijn antwoord gepost (link naar Skype Mobile). Die werkt echter alleen op Windows Mobile 5 en niet op Windows Mobile 2003 (waar de PDA van Jos mee werkt, tenzij hij er de Windows Mobile 5 update voor gekocht heeft).

Maar er zijn meer van dit soort pakketjes waarvan sommige wel op WM2003 werken..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer