Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jouw mooiste USA foto...

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Re: Jouw mooiste USA foto...

Bericht door Dennis »

RiverCola, ik ben ermee bezig uit te zoeken wat hier gebeurd is. Ook zijn we onderling weer aan het bespreken of nu het fotoformaat aangepast kan worden. Dit was mijn fout; ik heb verzuimd om hierover eerder een uitspraak te doen, weliswaar door omstandigheden, maar dat is natuurlijk geen excuus.

In ieder geval vraag ik even je geduld; ik bekijk of ik hier vandaag of morgen nog op terug kan komen.

Bedankt!

Edit: Ok, ik zie in ieder geval al dat de berichten niet verwijderd zijn, maar verplaatst naar viewtopic.php?f=4&t=26923
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

@Dennis; Ik wist niet van de regel dat mods niet 'en public' aangesproken mogen worden op hun handelen en dat daarom het berichtje van die persoon weggehaald werd. jullie moeten je wel realiseren hoe vreemd het op lezers overkomt wanneer zij een bericht zien staan en even later zien dat dat verwijderd is. Je vraagt je dan toch af of er een vorm van 'censuur' plaatsvind. Daarom ook mijn reactie; 'waarom is dat bericht plotseling verdwenen?'

En als je dan vervolgens ziet dat je eigen bericht ook weer verwijderd is ben je nóg verbaasder. Het was misschien wel netjes geweest als Markro had laten weten dat zowel mijn bericht als dat van Inge was verplaatst naar een nieuw topic. Dan had ik mijn post van hiervoor ook niet geplaatst.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

RiverCola schreef:En als je dan vervolgens ziet dat je eigen bericht ook weer verwijderd is ben je nóg verbaasder. Het was misschien wel netjes geweest als Markro had laten weten dat zowel mijn bericht als dat van Inge was verplaatst naar een nieuw topic.
Excuses aan jullie beide dat ik dat verzuimd heb om te doen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

thuul schreef:@Markro, er werd aangegeven dat het mn ivm het scrollen was dat foto's verkleind moeten worden. Maar er staan ook allerlei foto's op die wel de juiste pixels hebben maar wel een groot oppervlak bestrijken.
Als meerdere foto's een zelfde formaat aan pixels hebben, zullen de beelden altijd in hetzelfde formaat worden weergegeven.
Ik weet niet of jij met een Apple- of Windowscomputer werkt. Is het een Windowsmachine, dan kan je met de muisaanwijzer op een foto/afbeelding gaan staan, rechter muisknop klik en er komt een schermpje met een opsomming aan mogelijkheden. Klik op "Eigenschappen" en je ziet onder andere de afmeting in pixels staan. Hoe dit bij een Applemachine gaat, weet ik niet.
thuul schreef:Even voor mij als digibeet: ik weet nu dat en hoe ik ze verkleinen moet, als ik het niet doe krijg ik ze er trouwens niet op en verschijnen er vette rode letters boven mijn bericht. Hebben anderen dat dan niet? Verder als ik ze verklein is het de ene keer een kleinere foto dan de andere, zelfde pixels en toch?????
Hier heb ik zo geen antwoord op. Misschien herkent iemand anders dit.
thuul schreef:Ik plaats trouwens hier geen foto's; mijn mooiste kunnen niet tippen aan wat hier getoond wordt; prachtig!
Als jij hier ook graag jouw foto's wilt tonen, dan doe je dat toch. Jij kan dan wel het idee hebben dat jouw foto's minder zijn, dan hetgeen anderen hier laten zien, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Het komt vaker voor dat men niet tevreden is over de eigen foto's, maar anderen vinden het juweeltjes. Dus, gewoon plaatsen hoor.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Dat van die eigenschappen wist ik en zo dus ook dat er foto's waren met wel het juiste aantal pixels, maar misschien dat jullie die aangepast hebben?

En wat dat plaatsen betreft; eerst maar eens die beginners cursus afmaken :wink:
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Gewoon plaatsen hoor, Thuul. Die foto's van mij zijn ook geen topfoto's, maar ik vind het gewoon leuk om te plaatsen.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Nou de enige die ik durf dat is die bus en die kennen jullie al :lol:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Gewoon plaatsen hoor. Het gaat immers om jouw mooiste foto. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

markro schreef:
RiverCola schreef:En als je dan vervolgens ziet dat je eigen bericht ook weer verwijderd is ben je nóg verbaasder. Het was misschien wel netjes geweest als Markro had laten weten dat zowel mijn bericht als dat van Inge was verplaatst naar een nieuw topic.
Excuses aan jullie beide dat ik dat verzuimd heb om te doen.
Het is goed hoor Markro!
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

thuul schreef:Nou de enige die ik durf dat is die bus en die kennen jullie al :lol:
En je weet de reacties. :wink: Dat is vast niet de enige mooie foto uit jullie collectie.
We zijn eigenlijk gewoon allemaal nieuwsgierig naar meer foto's. :mrgreen:
Ik zal nog even het voorbeeld geven. Hieronder een foto van Big Island, Hawaii, namelijk Black Sand Beach.:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door gleuknie op 02 mar 2010, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

nooi gehoord van lucky shots :roll:
gleuknie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Misschien kan ik het nog zo proberen.: Bijna alle foto's die in Amerika gemaakt zijn vinden de forumleden, inclusief ikzelf, erg mooi. :mrgreen:
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Gave foto Gleuknie! Vooral door die donkere lucht en dat ruige windje....dat past erg mooi bij dat 'zwarte' strand.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Maar weer eens een paar van mij:

Holocaust museum in Washington:
Afbeelding

American Indian Museum:
Afbeelding

Sneeuwerig Capitool:
Afbeelding

Wat mot je?:
Afbeelding

Mijn metrotrein rijdt binnen:
Afbeelding
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Thuul, je postte net voor mij. Je bent veel te bescheiden! Dat zijn toch prachtige foto's?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

dank, maar er zijn ook veel gewoon gewoon. :wink:
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Die derde foto is geweldig!! Wat is dat voor beest? Mooie close-up hoor!

Petra, ook prachtige foto's!
newengland
Amerikafan

Bericht door newengland »

Wow thuul die Moose is echt mooi. die ben ik helaas nog niet tegengekomen hier maar ik ga vrijdag naar de west-entrance van Yellowstone dus ik heb goede hoop :)

Ik had nog wel een elk te pakken en een hele kudde bisons tussen mijn auto.

Afbeelding
Afbeelding

En deze is ook wel aardig gelukt
Afbeelding
gleuknie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

RiverCola schreef:Gave foto Gleuknie! Vooral door die donkere lucht en dat ruige windje....dat past erg mooi bij dat 'zwarte' strand.
Dank je wel. :mrgreen: Black Sand Beach lag ook meer richting de regenzijde van dit prachtige vulkaaneiland. Ik vond daardoor de foto ook erg mooi geworden. De kleur van het strand heeft het ook te danken aan de vulkaniteit.

@Thuul: Prachtige foto's. Vooral die tweede vind ik prachtig mooi.

@Klouwer: Die laatste foto is prachtig. Waar is die gemaakt?
Groetjes René

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer