De foto linksboven is The Big House, een enorme blokhut met diverse suites, guest rooms, een game room, woonruimte voor het personeel in de kelders, dorm rooms waar de jongere kinderen sliepen, en een enorme woonkamer met een open haard groot genoeg om in te staan. Voor de rest staan er een stuk of 15 blokhutten verspreid over het landgoed.
Begin 20e eeuw is Anna's over-overgrootvader ermee begonnen, en elk van zijn kinderen kreeg een eigen blokhut, en elk van hun kinderen ook weer. Voordat ik er de eerste keer naar toe ging dacht ik bij blokhut aan vier muren met een dak erop, maar dat is dus echt niet het geval - het is allemaal superdeluxe. Je kunt er kilometers wandelen door de bossen, zwemmen en roeien in een van de drie meren, er is een full regulation size schietbaan (ik ben de schutter in de foto hierboven), een viskwekerij, stallen met paarden, tennisbanen, zwembad, enz. enz. Enkele jaren terug heeft Lexus het landgoed nog gebruikt als fotolocatie voor hun nieuwe brochures.

Maar een droomlokatie is het zeker... Op de reserveringenpagina staat een kleine slideshow die ook een goede indruk geeft, en voor een indruk van binnen kun je op de "featured rooms" pagina kijken.
De geschiedenis kun je hier lezen; het is ongelofelijk om te bedenken dat dit hele landgoed ooit bezit was van één familie.
Helaas is het sinds vorig jaar niet meer in familiehanden, omdat de kosten de pan uitrezen; de familiebijdrage alleen al lag rond het half miljoen per jaar... ik had het graag gekocht, maar de prijs was met tegen de 10 miljoen toch net een nul of 4 te hoog...

Gelukkig mag de familie nog steeds zo vaak als ze willen komen, en dan tegen een sterk gereduceerd tarief; zo zullen we er denk ik zeker nog eens terugkomen, maar er wonen zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn! Helaas zal dat wel altijd een droom blijven...