Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoofdgerecht = Entree? (en Franse uitspraak in de VS)

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
DixieChick
Amerika-expert

Re: Hoofdgerecht = Entree? (en Franse uitspraak in de VS)

Bericht door DixieChick »

Haha, ik las jouw post net, Petra, en ik dacht een paar minuten dat "jouw" Vienna net zo uitgesproken werd als dat hier, totdat ik me bedacht dat het Nederlandse fonetisch was, en niet Engels fonetisch..hihi

Dat van je oma is wel weer heel erg bijzonder!
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Benno's verhaal doet me aan mijn oma denken. Die las al haar boeken in het Engels, maar ze sprak de taal nooit. Toen ik met Rick daar voor het eerst op bezoek kwam, vonden we uit, dat ze de Engelse woorden vrijwel compleet op zijn Nederlands uitsprak. Zo las ze ze natuurlijk ook. Wonder boven wonder was het toch wel te begrijpen.
Haha, herkenbaar. Vroeger als kind las ik al de boeken van Arendsoog en Witte veder (rara waar komt mijn interesse voor amerika vandaan?)
Arendsoog had een heel snel paard. Dat paard heette lichtveet. Toen ik engels leerde kwam ik er dus achter dat dat Lightfeet was :oops:
Je kan dus ook wel raden hoe ik zijn achternaam Stanhope uitsprak :mrgreen:

PS: Sjese kake is cheese cake
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

ned in MO schreef: Haha, herkenbaar. Vroeger als kind las ik al de boeken van Arendsoog en Witte veder (rara waar komt mijn interesse voor amerika vandaan?)
Arendsoog had een heel snel paard. Dat paard heette lichtveet. Toen ik engels leerde kwam ik er dus achter dat dat Lightfeet was :oops:
Je kan dus ook wel raden hoe ik zijn achternaam Stanhope uitsprak :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:

Ik heb ook alle boeken van Arendsoog gelezen vroeger :D
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer