Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Conspiracy Theory

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.

9/11 is uitgevoerd door terroristen

Waar
47
80%
Niet waar
12
20%

Totaal aantal stemmen: 59

Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

rene.jager schreef:$%^&*...

Ik drukte al voor de vraag te hebben gelezen. :evil:

UITERAARD denk ik NIET dat het een conspiracy theory is. Helaas geeft mijn antwoord anders aan.

Nobele taak voor de mods om dit te wijzigen??? :dunno:

:lol: :lol:

Ik had hetzelfde,drukte al niet waar voor ik de vraag las.

Min 1 voor niet waar dus,en we hebben dit nu ongeveer 10 keer besproken hier sinds 9/11......
Maurice
Amerika-ontdekker

Bericht door Maurice »

Uiteraard weet ik niet wat er precies is gebeurd op 9-11.
Ik sluit een conspiracy theory zeker niet uit. Vooral na het zien van oa. de docu Loose Change.

Deze docu is best indrukwekkend omdat ze met een hoop feiten over 9-11 komen die niet te verklaren zijn.

Je kan deze film gratis downloaden trouwens via: http://video.google.com/videoplay?docid ... ange+recut
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Loose Change is hier al een aantal keren besproken. En afgekraakt.

Je kunt alles wel draaien en keren, maar feit blijft dat een samenzwering van allerlei duistere regeringsinstanties heel onwaarschijnlijk is.

Iemand heeft eens een wet geformuleerd (wet niet meer wie, ik word oud), die erop neerkomt: als er een eenvoudige oplossing is, waarom zou je dan uit alle macht geloven aan een ingewikkelde uitleg die op allerlei aannames en duistere theorieen is gebaseerd?

Twee vliegtuigen zijn het WTC ingevlogen, 1 toestel is in het Pentagon terecht gekomen en 1 is door de passagiers neergehaald in Pennsylvania.

Een stel idioten heeft die aanvallen uitgevoerd, geleid door een waanzinnige ideologie. Da's alles. En dat is genoeg.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Amen. Ik ben het er 100% mee eens. Mooi geschreven, Benno!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Maurice
Amerika-ontdekker

Bericht door Maurice »

Bennogr schreef:Loose Change is hier al een aantal keren besproken. En afgekraakt.

Je kunt alles..............is genoeg.
Ben ik het niet mee eens.

Ok, d'r zitten een paar vergezochte conclusies in, maar ook een aantal zeer aannemelijke.
En als je zelf geen getuige bent geweest kun je film ook niet af gaan kraken omdat je het gewoonweg niet weet wat er wel precies gebeurd is.

Zolang het tegendeel nog niet is bewezen door de Amerikaanse regering (wat in feite makkelijk zou moeten kunnen), is een conspiracy theory niet uit te sluiten.

Ik kan me niet voorstellen dat tegenstanders van Loose Change alle argumenten die in de film gemaakt worden met feiten kunnen bestrijden.
Laatst gewijzigd door Maurice op 13 apr 2007, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Maurice schreef:Zolang het tegendeel nog niet is bewezen door de Amerikaanse regering (wat in feite makkelijk zou moeten kunnen),
Precies, ze hoeven alleen maar nog een Boeing het Pentagon in te vliegen om de gevolgen te vergelijken... Easy...

(en dan is men waarschijnlijk nog niet tevreden)
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Maurice
Amerika-ontdekker

Bericht door Maurice »

Mack schreef:
Maurice schreef:Zolang het tegendeel nog niet is bewezen door de Amerikaanse regering (wat in feite makkelijk zou moeten kunnen),
Precies, ze hoeven alleen maar nog een Boeing het Pentagon in te vliegen om de gevolgen te vergelijken... Easy...

(en dan is men waarschijnlijk nog niet tevreden)
Uh huh.... :?

Wat dacht je van meer videomateriaal releasen.....Er zijn veel meer video-opnames van.
Dat filmpje wat toen vrijgegegeven is was geen vliegtuig op te zien.
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

Er zijn wel veel dingen die toevallig zijn ja.......

Er is genoeg informatie die we nooit te horen zullen krijgen.
JohnNJ
Amerikakenner

Bericht door JohnNJ »

Zo kan men zich voorstellen dat de watersnoodramp die Nederland in 1953 trof het werk was van gefrustreerde waterstaatingenieurs die opzettelijk de dijken verzwakten omdat ze vonden dat hun waterstaatsbegroting te laag was. De Boeing van El-Al die destijds op de Blijlmer neerstortte werd daar misschien wel heen gedirigeerd door verveelde vluchtleiders die ook wel eens een verzetje wilden. Hoe is het overigens met die "witte mannetjes" afgelopen die binnen vijf minuten, en voordat de brandweer en politie arriveerden, al het bewijsmateriaal verwijderden en transporteerden naar een loods van El-Al op Schiphol?

--john
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Pete.Z schreef:
rene.jager schreef:$%^&*...

Ik drukte al voor de vraag te hebben gelezen. :evil:

UITERAARD denk ik NIET dat het een conspiracy theory is. Helaas geeft mijn antwoord anders aan.

Nobele taak voor de mods om dit te wijzigen??? :dunno:

:lol: :lol:

Ik had hetzelfde,drukte al niet waar voor ik de vraag las.

Min 1 voor niet waar dus,en we hebben dit nu ongeveer 10 keer besproken hier sinds 9/11......
Ha gelukkig ben ikniet de enige.....
min twee dus.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

JohnNJ schreef:Zo kan men zich voorstellen dat de watersnoodramp die Nederland in 1953 trof het werk was van gefrustreerde waterstaatingenieurs die opzettelijk de dijken verzwakten omdat ze vonden dat hun waterstaatsbegroting te laag was. De Boeing van El-Al die destijds op de Blijlmer neerstortte werd daar misschien wel heen gedirigeerd door verveelde vluchtleiders die ook wel eens een verzetje wilden. Hoe is het overigens met die "witte mannetjes" afgelopen die binnen vijf minuten, en voordat de brandweer en politie arriveerden, al het bewijsmateriaal verwijderden en transporteerden naar een loods van El-Al op Schiphol?

--john

Puur toevallig ben ik bezig met de definitieve website,die niet alleen al deze vragen zal oplossen,maar ook nog eens het verband ertussen,de Joodse connectie,de invloed van de Moslims,de direct betrokkenheid van Kennedy,en tegelijk het bewijs dat we nooit op de maan landen in verband zal brengen met 9/11.

Daarnaast zal ik bewijzen dat de Bijlmerramp al werd aangekondigd door Edsel Ford,door middel van codeboodschappen,verborgen in het stiksel van de achterbank van de zo jammerlijk geflopte Ford Edsel.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Pete.Z schreef:Daarnaast zal ik bewijzen dat de Bijlmerramp al werd aangekondigd door Edsel Ford,.
Oh, maar die had dat afgekeken van Nostradamus hoor!
;-)
(was er trouwens iets dat die vent niet voorspelde?)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Magav
Amerika-ontdekker

Bericht door Magav »

Op dat filmpje van het pentagon zie je overigens wel een vliegtuig.

Maarja, het maakt niet uit hoe lang je blijft debunken, er zal altijd wel weer iets gevonden worden waar men zich even zoet mee houdt om te laten zien dat we door Joden/vrijmetselaars/aliens etc geregeerd worden.

Overigens waar ik me meer bezig zou houden is wat de CIA vandaag gaat vrijgeven wat jarenlang geheim was. Ben wel benieuwd.
ZappyVlaams
Amerikafan

Re: Conspiracy Theory

Bericht door ZappyVlaams »

Lord Bonez schreef:-WAAROM zou men dit doen (oke, een reden nodig hebben om Iraq binnen te vallen misschien, maar is dat zoveel economische schade en verlies van 'goodwill' waard?
en
Iemand heeft kennelijk niet opgelet tijdens de lessen over Rome.
Afbeelding
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

En wat natuurlijk wel helpt voor die complottheorieen is dat men veel en echt veel meer geld heeft uitgegeven aan de Clinton-Lewinsky zaak dan aan 9-11.
Probleem is dat er WEL heel veel geheim gehouden kan worden en dat dit ook gebeurd. Dat prins Bernard voor de oorlog bij een afdeling van de SS had gezeten is echt tientallen jaren geheim gehouden.
Ook het echte verhaal achter het Englandspiel is jaren geheim geweest.
Bepaalde zaken uit WOII mogen pas in 2045 openbaar gemaakt worden.
Neem maar de zaak Rudolf Hess, de geruchten gaan al jaren maar pas in 2045 komt het vrij.
Niet zo gek dat er complottheorieen onstaan.
Wat moet je geloven en wat niet?
Ik heb geen idee.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

kastelke schreef:
Pete.Z schreef:Daarnaast zal ik bewijzen dat de Bijlmerramp al werd aangekondigd door Edsel Ford,.
Oh, maar die had dat afgekeken van Nostradamus hoor!
;-)
(was er trouwens iets dat die vent niet voorspelde?)

Dat is het volgende project,waarbij ik direct en helder zal bewijzen dat Nostradamus de hand had in het watergate schandaal.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer