Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kitchenaid keukenrobot vanuit Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Elisa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Kitchenaid keukenrobot vanuit Amerika

Bericht door Elisa »

Ik denk dat ik nog eens goed zal zoeken op internet...ik wil één in espresso-kleur... Het is al zo leuk om ernaar te kijken als het op het aanrecht staat... :)!
Goed dat ik weet dat er 2 modellen zijn...dat wist ik niet!

Ik zal de kitchenaid op mijn verlanglijstje voor kerst zetten ;)!

Elisa
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Eigenlijk zijn er nog meer verschillende series; naast de Artisan en de Classic heb je nog de Pro en de Professional. De meeste types die je in winkels als Walmart, Target, Williams-Sonoma, en Bed, Bath & Beyond zult zien zijn voornamelijk de Classic en de Artisan. Veel accessoires passen op beide types, maar het is altijd goed om er even extra op te letten dat ze voor beiden geschikt zijn.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
md89
Amerika-ontdekker

Bericht door md89 »

Ik heb mijn Kitchenaid gekocht bij Elektrostock in Aalst (België) voor € 349,00. Dit bedrijf verkoopt nieuwe Kitchenaids die een klein krasje of beschadiging in de verf hebben. Vandaar ook de prijs. Ze laten je precies zien waar de krasjes zitten zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Ik heb een mat grijze met een heel klein wit krasje boven op. Je moet het echt weten om het te zien. Ik weet niet waar je precies in België woont maar misschien kun je daar eens gaan kijken?
Afbeelding
kiyu
Amerikafan

Bericht door kiyu »

yarrah » 07 nov 2011, 08:53

Ik heb ook al een tijdje de Kitchenaid alweer een tijdje en op internet zijn ze zeker geen €599, eerder €375 dat heb ik er destijds voor betaald. Even zoeken, het loont .

We gebruiken niet voor niets op de koksopleiding een Kitchenaid. Het zijn echt superdingen!!

Ik gebruik de Kitchenaid vooral voor het kneden van brooddeeg. En het kloppen van eiwitten.
Ik heb de knalrode en het is de pronkstuk van mijn keuken. Ondertussen heb ik ook de Kitchenaidblender ook zo'n schitterende apparaat.

vrolijke keukengroetjes
Yarrah, welk type Kitchenaid heb jij, ik ben op zoek naar een KA die juist goed is voor brooddeeg en pastadeeg, ik lees reviews over veel lawaai en oververhitting van motors.
De prijzen verschillen ook enorm maar dat is nog wel uit te zoeken.

Kiyu
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Off topic: als ik het woord kitchen aid lees dan den ik weer terug aan een dagje Londen. Ik heb in december met 3 collega's en dochters een dagje minicruise naar Londen gedaan.
1 collega wilde al heel lang een kitchen aid, maar zocht nog een goede aanbieding.

Laten we nu in Harrods nota bene tegen een goede aanbieding lopen. (prijzen weet ik niet meer). Maar toen ze aan het eind van de dag de doos ging ophalen bij Harrods was deze toch ietsjes groter dan verwacht. :lol: En de rest van de dag was ze niet gestopt met shoppen.

Wat heeft zij moeten sjouwen met dat apparaat, in de metro, in de trein een eigen plek voor kitchen aid, de boot op. Overal trok ze de aandacht, liep ze tegen mensen aan. En wij haar trouw volgen met de rest van de tasjes.

Ze kocht een roze, daar hebben we zoveel lol om gehad (kitchen aid goedkoop, maar nu wel een nieuwe keuken nodig waar dat roze gevaarte bij staat...) De hele treinreis naar Harwich zoveel gelachen, de hele coupe deed op een gegeven moment mee.
Op de boot mocht ze de doos ook nog eens open maken, en even dachten we dat ze niet door de douane zou mogen. Dat lukte gelukkig wel. Ze heeft dus heel veel moeite doen voor die korting.

2 weken later was dat kreng bij een plaatselijk winkeltje voor de zelfde prijs te koop. :P, maar niet in het roze!! Kan er weer om lachen...
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Ik heb 3 weken geleden bij de kookwinkel een kitchenaid artisan gekocht. Nu actie incl pasta opzetstuk. Niet dus de gewone pasta maar om rigatoni e.d. Te maken. Super apparaat! Heb nu al 3 keer ijs gemaakt ( meteen dat hulpstuk er ook bijgekocht) en rigatoni. Helaas weet ik niet hoe je hier foto' s moet opzetten anders zou ik het resultaat laten zien. Jammere is wel dat er maar weinig recepten te vinden zijn voor het opzetstuk. Echter ik vond de kitchenaid website uit australia daar vond ik een zeer goed filmpje. Let wel om pasta te maken altijd de juiste bloem gebruiken!!!
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
yvonne m
Amerikafan
Partner van: Richard
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door yvonne m »

Wij hebben laatst de body bij de Sligro gekocht en zijn van plan de hulpstukken te kopen op onze vakantie in juli, wellicht ook een idee. 1 nadeel, je moet dan wel op vakantie naar Amerika :crybaby:
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Kitchenaid bij de sligro te koop ,dat wist ik niet.....maar passen de hulpstukken uit de usa er wel op? Via amazon kopen heb ik ook aan gedacht maarben bang dat de hulpstukken niet passen...
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Not to rain on anybody's parade - maar KitchenAid wordt tegenwoordig gemaakt door de Whirlpool co. Persoonlijk heb ik enorm slechte ervaringen met Whirlpool - mijn wasmachine (Sears Kenmore) begon al snel problemen te geven en de Sears monteurs konden het ding maar niet gerepareerd krijgen. Bijna zes jaar van ellende, eindeloos wassen en nogmaals dezelfde spullen wassen, stinkend wasgoed, en ik was zo over de rooie dat ik Sears hoofdkantoor uiteindelijk volslagen overstuur heb opgebeld. Weer monteurs, eindelijk een betere reparatie, maar nu bleek het ding aan de voorkant defectieve, en na twee overstromingen in mijn huis dankzij een incontinente wasser kreeg ik dan eindelijk van de Sears garantie een nieuwe wasser.
Recentelijk gingen we op zoek naar een nieuwe koelkast, we zagen er een die ons beviel, het merk was KitchenAid - vlak voordat we de koelkast kochten ontdekten we dat KitchenAid een 'souped-up' Whirlpool appliance is. We zijn niet weggelopen, we zijn weggehold !

Ik las dat Whirlpool tegenwoordig plastic gears in de mixers zet, die snel vastlopen/stukgaan. Alleen in de 600 series schijnt tegenwoordig deze onderdelen weer van metaal te hebben. Veel KitchenAid enthousiasten hebben mogen merken dat het apparaat zo ongeveer net de garantie periode haalt.
De originele KitchenAids werden gemaakt - tot in de 80er jaren - door een bedrijf dat Hobarth heette. Dat waren de workhorses, dat waren de mixers waardoor K. de goede naam kreeg, en dat was de co. die met dat 50er jaren Space Age design kwam. Hobarth maakt nog steeds mixers maar alleen voor professioneel gebruik in fabrieken en bakkerijen als ik het goed heb begrepen.
md89
Amerika-ontdekker

Bericht door md89 »

jokaluma schreef:Kitchenaid bij de sligro te koop ,dat wist ik niet.....maar passen de hulpstukken uit de usa er wel op? Via amazon kopen heb ik ook aan gedacht maarben bang dat de hulpstukken niet passen...
Ik heb een tijd geleden contact opgenomen met Kitchenaid USA en daar vertelden ze mij dat de hulpstukken uit Amerika niet werken op de Europese modellen. :(
Afbeelding
yvonne m
Amerikafan
Partner van: Richard
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door yvonne m »

Nou daar waren we dan bijna ingetuind!! bedankt voor de tip jokaluma, dan gaan we maar op zoek naar Europesche hulpstukken.
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

md89 schreef:
jokaluma schreef:Kitchenaid bij de sligro te koop ,dat wist ik niet.....maar passen de hulpstukken uit de usa er wel op? Via amazon kopen heb ik ook aan gedacht maarben bang dat de hulpstukken niet passen...
Ik heb een tijd geleden contact opgenomen met Kitchenaid USA en daar vertelden ze mij dat de hulpstukken uit Amerika niet werken op de Europese modellen. :(
Oh, is dat zo. Ik wou graag een extra mengkom menemen passen die er wel op of kan ik dat ook wel vergeten.
Die losse kommen zijn zo duur hier.
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
rovermgfan
Amerika-newbie

Bericht door rovermgfan »

Dento schreef:Wij hebben laatst ook een Kitchenaid aangeschaft; hij was één dag bij Williams-Sonoma in de aanbieding, $100 goedkoper dan normaal.

Let wel op dat er twee verschillende zijn, de gewone, en de Artisan, en niet alle hulpstukken passen op beide modellen.
Hoi,
Ik ben hier nieuw en kwam toevallig hier op uit.
Vraag, hoe kun jij bestellen bij Sonoma?
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een ka pro 600-610 in Amerika.
Soma heeft de 610, maar verstuurd deze niet naar Europa?
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

Vandaag een echte knalrode kitchenaid artisan gekocht voor €499 bij Budgetplan in Ridderkerk. :hello1: Ze hebben ook een website: de kitchenaids staan onder het kopje 'restanten', ze hebben er een aantal in verschillende kleuren. Doe er je voordeel mee!
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

rovermgfan schreef:
Dento schreef:Wij hebben laatst ook een Kitchenaid aangeschaft; hij was één dag bij Williams-Sonoma in de aanbieding, $100 goedkoper dan normaal.

Let wel op dat er twee verschillende zijn, de gewone, en de Artisan, en niet alle hulpstukken passen op beide modellen.
Hoi,
Ik woon in Amerika :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

rovermgfan schreef:

Hoi,
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een ka pro 600-610 in Amerika.
Soma heeft de 610, maar verstuurd deze niet naar Europa?
Kan wel hoor. Zie mijn onderschrift
durske
Amerika-ontdekker

Bericht door durske »

ned in MO schreef:Ik heb ooit een helehoop van die dingen naar een bedrijf gestuurd in nederland die ze ombouwde naar 220v. Als je dus iemand hebt die een beetje handig is moet dat kunnen.
Mijn zwager koopt omvormers en heeft ong de helft van alle electronische apparatuur uit de states gehaald en hij heeft nergens problemen mee
Nou zou ik toch willen vragen wat voor omvormers jou zwager koopt? en.. waar? Want vind het toch vreselijk, dat ik nu net een kitchen aid heb gekocht, en meteen hier weer moet gaan verkopen, omdat ie niet mee naar Europa kan :blink:
recidivist
Amerikafan

Bericht door recidivist »

Voor de liefhebber: Groupon-actie voor Kitchenaid mixer: $199 for KitchenAid Ultra Power 4.5-Quart Tilt-Head Stand Mixer.
http://tinyurl.com/aehk5gh
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
Hans_Belgium
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Hans_Belgium »

recidivist schreef:Voor de liefhebber: Groupon-actie voor Kitchenaid mixer: $199 for KitchenAid Ultra Power 4.5-Quart Tilt-Head Stand Mixer.
http://tinyurl.com/aehk5gh
Jammer dat we die niet kunnen gebruiken hier in Europa i.v.m. het voltage verschil. :cry:
Wallstreet
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Wallstreet »

Dergelijke toestellen zou ik nooit kopen in de VS, die zijn immens zwaar + douane tax enzo...
Maar op het web zijn er talloze sites die ze aanbieden tegen goede (lees niet overdreven prijzen).

Ook hier is de vriendin verliefd geworden op een kitchenaid, maar wegens plaatsgebrek hebben we een koopstop ingevoerd.
Ofwel vliegen er toestellen uit de keuken, ofwel komt er voorlopig niets meer bij.

Al moet ik toegeven dat ik zo een toestel wel zie zitten, jammer genoeg is de keuken te klein.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer