Goed dat ik weet dat er 2 modellen zijn...dat wist ik niet!
Ik zal de kitchenaid op mijn verlanglijstje voor kerst zetten
Elisa

Yarrah, welk type Kitchenaid heb jij, ik ben op zoek naar een KA die juist goed is voor brooddeeg en pastadeeg, ik lees reviews over veel lawaai en oververhitting van motors.yarrah » 07 nov 2011, 08:53
Ik heb ook al een tijdje de Kitchenaid alweer een tijdje en op internet zijn ze zeker geen €599, eerder €375 dat heb ik er destijds voor betaald. Even zoeken, het loont .
We gebruiken niet voor niets op de koksopleiding een Kitchenaid. Het zijn echt superdingen!!
Ik gebruik de Kitchenaid vooral voor het kneden van brooddeeg. En het kloppen van eiwitten.
Ik heb de knalrode en het is de pronkstuk van mijn keuken. Ondertussen heb ik ook de Kitchenaidblender ook zo'n schitterende apparaat.
vrolijke keukengroetjes
Ik heb een tijd geleden contact opgenomen met Kitchenaid USA en daar vertelden ze mij dat de hulpstukken uit Amerika niet werken op de Europese modellen.jokaluma schreef:Kitchenaid bij de sligro te koop ,dat wist ik niet.....maar passen de hulpstukken uit de usa er wel op? Via amazon kopen heb ik ook aan gedacht maarben bang dat de hulpstukken niet passen...

Oh, is dat zo. Ik wou graag een extra mengkom menemen passen die er wel op of kan ik dat ook wel vergeten.md89 schreef:Ik heb een tijd geleden contact opgenomen met Kitchenaid USA en daar vertelden ze mij dat de hulpstukken uit Amerika niet werken op de Europese modellen.jokaluma schreef:Kitchenaid bij de sligro te koop ,dat wist ik niet.....maar passen de hulpstukken uit de usa er wel op? Via amazon kopen heb ik ook aan gedacht maarben bang dat de hulpstukken niet passen...
Hoi,Dento schreef:Wij hebben laatst ook een Kitchenaid aangeschaft; hij was één dag bij Williams-Sonoma in de aanbieding, $100 goedkoper dan normaal.
Let wel op dat er twee verschillende zijn, de gewone, en de Artisan, en niet alle hulpstukken passen op beide modellen.
Ik woon in Amerikarovermgfan schreef:Hoi,Dento schreef:Wij hebben laatst ook een Kitchenaid aangeschaft; hij was één dag bij Williams-Sonoma in de aanbieding, $100 goedkoper dan normaal.
Let wel op dat er twee verschillende zijn, de gewone, en de Artisan, en niet alle hulpstukken passen op beide modellen.
Ik ben hier nieuw en kwam toevallig hier op uit.
Vraag, hoe kun jij bestellen bij Sonoma?
Kan wel hoor. Zie mijn onderschriftrovermgfan schreef:Hoi,Dento schreef:Wij hebben laatst ook een Kitchenaid aangeschaft; hij was één dag bij Williams-Sonoma in de aanbieding, $100 goedkoper dan normaal.
Ik ben hier nieuw en kwam toevallig hier op uit.
Vraag, hoe kun jij bestellen bij Sonoma?
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een ka pro 600-610 in Amerika.
Soma heeft de 610, maar verstuurd deze niet naar Europa?
Nou zou ik toch willen vragen wat voor omvormers jou zwager koopt? en.. waar? Want vind het toch vreselijk, dat ik nu net een kitchen aid heb gekocht, en meteen hier weer moet gaan verkopen, omdat ie niet mee naar Europa kanned in MO schreef:Ik heb ooit een helehoop van die dingen naar een bedrijf gestuurd in nederland die ze ombouwde naar 220v. Als je dus iemand hebt die een beetje handig is moet dat kunnen.
Mijn zwager koopt omvormers en heeft ong de helft van alle electronische apparatuur uit de states gehaald en hij heeft nergens problemen mee
Jammer dat we die niet kunnen gebruiken hier in Europa i.v.m. het voltage verschil.recidivist schreef:Voor de liefhebber: Groupon-actie voor Kitchenaid mixer: $199 for KitchenAid Ultra Power 4.5-Quart Tilt-Head Stand Mixer.
http://tinyurl.com/aehk5gh