Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Trader Joe's bij de Aldi!

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

ik snap niet hoe Trader Joe's zo goedkoop kan zijn. ze hebben niet dezelfde grote omzet als bijv een Safeway of QFC, en ze hebben zelfs meer biologische, gezonde producten, etc en ze zijn nog goedkoper dan de grote ketens niet Walmart natuurlijk). ik koop dus een aantal dingen vast bij TJ, die bij de "gewone" supermarkt veel duurder zijn, of alleen te krijgen bij de betere delicatessen. dus idd goedkope goede wijnen, goedkope buitenlandse kazen, goedkope gezonde salades, maaltijden, etc.

alleen hun vlees en vis vind ik duurder dan bij anderen. maar wel beter.
SEEING IS BELIEVING
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Trader Joe's is zo goedkoop, omdat ze direct van de "source" kopen. Er is geen middelman bij hen. Hun produkten komen van de producent. Dat scheelt heel wat.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

Petra/VS schreef:Trader Joe's is zo goedkoop, omdat ze direct van de "source" kopen. Er is geen middelman bij hen. Hun produkten komen van de producent. Dat scheelt heel wat.
okay, that makes sense.
SEEING IS BELIEVING
Lanni
Amerikafan

Bericht door Lanni »

Andere vraag over amerikaanse etenswaren.

Ik ben echt verslaafd aan "Orange Soda", van bijvoorbeeld Sunkist. Is dat hier nog ergens te verkrijgen???
Gymboree*Mommy
Amerikafan

Bericht door Gymboree*Mommy »

Ineke, deze amerikaanse voedsel hadden ze laatst ook bij Lidl in Duitsland - en mijn moeder heeft mij een hele boel meegebracht - echt yummy! Ze hadden ook een amerikaans kookboek, in Belgie ook?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer