Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zo mogen de koffers wel Op slot
Zo mogen de koffers wel Op slot
De koffers kunnen weer op slot, dat is geeft een wat vertrouwder gevoel.
Op slot?? Maar ze moeten toch in je koffer kunnen kijken?? Ze knippen hem open hoor!!! Inderdaad dat is zo maar niet als je deze sloten koopt.
http://www.safeskieslocks.com/store/ daar heeft TSA een loper van.
Toch wel een prettig idee dat ze weer op slot kunnen,ik heb zelf twee setjes gekocht voor $18 inclusief verzendkosten. Niet te duur vond ik.
Hopenlijk hebben jullie wat aan deze tip.
*note Mod
Titel aangepast i.v.m. de duidelijkheid
Rob
Op slot?? Maar ze moeten toch in je koffer kunnen kijken?? Ze knippen hem open hoor!!! Inderdaad dat is zo maar niet als je deze sloten koopt.
http://www.safeskieslocks.com/store/ daar heeft TSA een loper van.
Toch wel een prettig idee dat ze weer op slot kunnen,ik heb zelf twee setjes gekocht voor $18 inclusief verzendkosten. Niet te duur vond ik.
Hopenlijk hebben jullie wat aan deze tip.
*note Mod
Titel aangepast i.v.m. de duidelijkheid
Rob
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je zo'n harde samsonite koffers hebt, die kan je op die manier toch niet op slot doen? Want hoe 'bevestig' je de twee schelpen aan elkaar? Dat gaat toch met van die 'klikkers'. Je hebt toch geen 'oogjes' waar je je slot door kan haken (zoals je wel hebt bij zachte koffers die met een rits sluiten)?

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Zo'n samsonite koffer heeft van zichzelf toch al een slot. Dus een extra slot is dan denk ik niet nodig. Hoewel je er natuurlijk wel zo'n band met slot om kunt doen.
Ik heb trouwens al de keren dat ik naar de VS ben geweest mijn koffers altijd op slot gedaan. Elke keer is die gecontroleerd wat bleek uit een flyer die in mijn koffer zat, maar mijn koffer zat altijd wel altijd weer netjes op slot. Soms was bij cadeautjes het papier wat opengescheurd
. Maar goed......voor ieders en mijn veiligheid vind ik dat niet zo erg......
Ik heb trouwens al de keren dat ik naar de VS ben geweest mijn koffers altijd op slot gedaan. Elke keer is die gecontroleerd wat bleek uit een flyer die in mijn koffer zat, maar mijn koffer zat altijd wel altijd weer netjes op slot. Soms was bij cadeautjes het papier wat opengescheurd
- Stefandb
- Amerikafan
- Contacteer:
ik had ook een harde samsonite, en ik had de code op 000 gezet.
Ik deed ze dus wel op slot, zodat ze nt kon openvallen (want dit slot werkte niet meer zo goed) maar ze hebben mijn koffer wel gecontroleerd. Het papiertje lag mooi bovenop mijn jeansbroeken. De koffer was terug naar een ander nummer gedraaid toen ze van de band rolde.
Ik deed ze dus wel op slot, zodat ze nt kon openvallen (want dit slot werkte niet meer zo goed) maar ze hebben mijn koffer wel gecontroleerd. Het papiertje lag mooi bovenop mijn jeansbroeken. De koffer was terug naar een ander nummer gedraaid toen ze van de band rolde.
Foto's usa trip 2006 > http://stefanosunitedstates.spaces.live.com/
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt! Zo ben ik gerust dat ik m'n gewone Samsonite slot kan gebruiken.
Elke
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Een kennis van mij vliegt regelmatig voor zaken en moest onlangs (niet op weg naar Amerika, maar naar Engeland) al zijn spullen in zijn koffer stoppen, ook zijn laptop. Koffer op slot.
Bij aankomst in Engeland, slot verbroken en laptop verdwenen.
Omdat hij op de laptop ook zijn zakelijkje agenda had zitten, heeft hij heel wat problemen ondervonden om zijn klantenadressen en afspraken weer op orde te krijgen.
Omdat hij op de laptop ook zijn zakelijkje agenda had zitten, heeft hij heel wat problemen ondervonden om zijn klantenadressen en afspraken weer op orde te krijgen.
-
Michigan
- Amerikakenner
- Contacteer:
En wie is dan aansprakelijk?markro schreef:Een kennis van mij vliegt regelmatig voor zaken en moest onlangs (niet op weg naar Amerika, maar naar Engeland) al zijn spullen in zijn koffer stoppen, ook zijn laptop. Koffer op slot.
- Mike
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
En hoe werkt het dan met de sloten met een cijferslot?rene.jager schreef:Ik heb m'n twijfels bij deze "uitvinding" Wie zijn er meestal verantwoordelijk voor het openbreken van koffers op luchthavens?? Volgens mij het bagagepersoneel of ander personeel die in aanraking komen met de bagage. Laat zij nou net een sleutel hebben.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 11627 Weergaves
-
Laatste bericht door patrickvandepol
-
- 8 Reacties