Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wie kent de films met Madea??
Wie kent de films met Madea??
Heb hier al veel over gehoord, vanavond bij mijn schoonzus Dvd's bekeken, een Stage play, toneel met publiek, Madea goes to Jail en daarna nog the Movie Madea's Family Reunion gezien.
Stage Play was regelrecht comedy, de movie wat serieuser met Madea in de rol van een wijze oudere zwarte vrouw, gespeeld door Tyler Perry die ook alles geproduceerd en geregisseerd heeft.
Stage Play was regelrecht comedy, de movie wat serieuser met Madea in de rol van een wijze oudere zwarte vrouw, gespeeld door Tyler Perry die ook alles geproduceerd en geregisseerd heeft.
-
doreennicole
- Amerika-expert
Ik ken ze natuulijk, vanwege mijn affiniteit met AfroAmerikaanse cultuur. Ik heb ze nog niet allemaal gezien, maar Tyler Perry en zijn alter ego Madea is echt een fenomeen hier.
Ik vind het karakter Madea erg leuk, omdat elke zwarte familie wel zo'n figuur in zijn/haar familie heeft. Maar een hele voorstelling rond die Madea lijkt me een beetje veel. Ik heb haar voor het eerst gezien in Diary of a Mad Black Woman.
Ik vind het karakter Madea erg leuk, omdat elke zwarte familie wel zo'n figuur in zijn/haar familie heeft. Maar een hele voorstelling rond die Madea lijkt me een beetje veel. Ik heb haar voor het eerst gezien in Diary of a Mad Black Woman.
SEEING IS BELIEVING
-
doreennicole
- Amerika-expert