Wow, wat komen hier weer prachtige foto's voorbij! Heerlijk om naar te kijken...blijven plaatsen zou ik zeggen. Waar was er een foto wedstrijd?
Hier nog een paar foto's van ouderjaarsavond als we naar de Bright Nights geweest zijn in Stanley Park. Daar reed nog een treintje rond voor Kerstmis en ik heb er even van geprofiteerd om wat nachtfoto's te nemen van downtown Vancouver gezien vanop de Stanley Park seawall.
Nog een Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen met de beste wensen voor 2012!
Groetjes uit Canada,
Ann
Mrs.Bean schreef:volgend jaar naar de meeting komen Ann daar was de wedstrijd zie onder: viewtopic.php?f=4&t=38833
Mmm ja, als ik in die omgeving op vakantie zou zijn dan zou ik wel komen...lijkt me heel gezellig. Bedankt voor de link en ik heb mijn stem uitgebracht. Er staan een paar schitterende foto's tussen! Veel succes aan iedereen!
De fotowedstrijd is alleen voor deelnemers die ook naar de Alles Amerika meeting komen, waarom is deze keuze gemaakt? Ik zou ook graag mijn foto's laten beoordelen maar woon in de US en kan dus niet bij de meeting zijn. Is het misschien mogelijk om voor volgend jaar ook mensen te laten deelnemen die in de US wonen of een aparte categorie te maken?
Het is voor zover ik weet een onderdeel van de meeting, omdat ook de prijzen uitgereikt worden op die avond.
Die betreffende personen zijn dan natuurlijk ook aanwezig om hun prijs in ontvangst te nemen.
Het geldt ook als stimulans om leden te trekken naar de meeting, want er is een min. aantal nodig om die te laten doorgaan.
Dennis doet echter af en toe ook wedstrijden voor alle leden via zijn http://www.allesamerika.com hoofd pagina, tot nu toe was het altijd een combinatie van "foto + stukje tekst" om deel te nemen en waarop dan ook beoordeeld werd.
3 natuurfoto's van onze trip deze zomer. Ze zijn wel bewerkt met een app op mijn iphone. Heb de originele (die ook best mooi zijn) ook nog wel ergens op mijn pc staan; wil ze ook wel eens posten als ik ze vind!
Monument Valley, Arizona.
Coconino National Forest, Arizona (near Flagstaff). Stonden net naast de Sunset Crater.
Rudolfje schreef:De fotowedstrijd is alleen voor deelnemers die ook naar de Alles Amerika meeting komen, waarom is deze keuze gemaakt? Ik zou ook graag mijn foto's laten beoordelen maar woon in de US en kan dus niet bij de meeting zijn. Is het misschien mogelijk om voor volgend jaar ook mensen te laten deelnemen die in de US wonen of een aparte categorie te maken?
Ruud
Zoals Stan al aangaf, is de fotowedstrijd van de AA meeting louter voor meeting-gangers. Logisch ook, het is onderdeel van de meeting en de prijzen worden uitgereikt op de meeting. Het is inderdaad ook een extra stimulans om naar de meeting te komen en een erg leuk onderdeel van de meeting. Vorig jaar zat ik in het organisatieteam en hadden we bijvoorbeeld besloten de bewerkte fotowedstrijd (die er dit jaar niet is) te laten jureren door Nederamerikanen. Het is geen onwil natuurlijk om Nederamerikanen buiten te sluiten en iedereen is welkom op de meeting, maar om mee te doen aan de fotowedstrijd, moet je wel degelijk naar de meeting komen.
Vergeet echter niet dat alle forumleden mogen stemmen op de fotowedstrijd! Op die manier kun je toch een beetje betrokken zijn.
Mooie foto van de Grand Canyon, Dennis.
Waar is trouwens die foto eronder gemaakt. Prachtige weg. Deed me een beetje denken aan een foto van mij van Death Valley.
gleuknie schreef:Mooie foto van de Grand Canyon, Dennis.
Waar is trouwens die foto eronder gemaakt. Prachtige weg. Deed me een beetje denken aan een foto van mij van Death Valley.
dankje. is gemaakt wegnummer 374 van beatty naar stovepipe welles bij Daylight Pass road. als ik het goed heb.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.