Ik heb een paar fotoreeksen gezien en ben geschokt! Natuurlijk, heeft dit maar een klein deel van de werkelijkheid weer, maar toch had ik
ik niet gedacht dat het zo erg zou kunnen zijn. Ongelooflijk tot wat de natuur in staat is, op 1,2,3 ben je je hele hebben en houden kwijt...
De intro van Lee Greenwood kwam tevens direct in mijn hoofd op "If tomorrow all the things were gone, i worked for all my life,,,"
Dit is terug afschuwelijk, eerder dit jaar de tornado's in het binnenland die zo veel verwoest hadden, nu dit
En toch valt het me terug op dat je Amerikanen ziet die het hoofd boven water houden, die nog kunnen lachen, die direct beginnen aan de wederopbouw.
Wat zijn die Amerikanen sterk en moedig, stel je voor dat dit hier gebeurd, , ,
Zijn er dan in de VS zelf al hulpfondsen opgericht? Ik kan niet geloven dat er nog geen enkel is opgericht.
Btw, er mag dan een overmacht zijn aan verzekeringsmaatschappijen die andere landen misschien niet hebben, of niet zo goed.
Ik kan er niet bij dat er niets gedaan wordt om die natie financieel te steunen, ook al willen ze het zelf niet, alle financiële hulp lijkt me meer dan welkom.
Triest! Moge ze terug wat meer leren uit deze gebeurtenis en beter voorbereid worden op de toekomst. Het weer lijkt me alsmaar extremer te worden.
Volgens mij speelt klimaatverandering daar een rol in, maar iedereen heeft zijn eigen mening daarover.
Maar mocht ik president van de VS zijn, dan zijn groene energie en economie mijn belangrijkste punten. Qua defensie zouden alle militairen terug naar
de VS moeten gehaald worden, er is thuis genoeg om op orde te brengen.
Mensen op het forum die zelf schade hebben of kennissen die direct betrokken zijn, VEEL MOED EN STERKTE!
God Bless The United States of America... Al laat die god weinig van zich merken...