Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstellen Roy_h

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
roy_h
Amerika-newbie

Voorstellen Roy_h

Bericht door roy_h »

Hallo allemaal,

Inmiddels al een tijdje lid en regelmatig lezend op het forum, dus werd het wel een keertje tijd om voor te stellen.

Bij deze dan. Ik ben Roy en 24 jaar oud/jong. Inmiddels al 3 keer naar de Usa geweest. Of eigenlijk 2 keer geweest en 1 keer ben ik er nu op dit moment. Dus binnenkort 3 keer dan :wink: . En al zo'n 9 keer in Canada geweest. Maar toch trekt de usa wat meer :D . Mijn hobby's zijn dan ook o.a. Reizen, Fotograferen en auto rijden. En dat gaat erg goed samen met de USA,

In februari 2014 voor 3 weken naar Californie geweest begonnen in

San Fransisco
Santa Barbara
Los Angeles
Joshua Tree
Grand Canyon
Las Vegas
Death Valley
Sequoaia park
en weer terug naar San Fransisco.

Deze vakantie zo'n 4100mijl (6500km) afgelegd in een chevrolet camaro ss. Wat super goed beviel. Daarna in Augustus 2014 naar New York geweest. Heel anders maar wel super gaaf om te zien.

En dan nu februari 2016 weer naar Californie. Om toch nog het een en ander goed te bekijken. Er is ook zoveel te zien. De route deze keer,

San Fransisco
Santa Barbara
Los Angeles
Joshua Tree
Grand Canyon
Monument Valley
Zion National park hier ben ik op dit moment 8-2-2016
Bryce canyon
Death Valley
Las vegas
Mojave
Sequoia park
San Fransisco

Niet helemaal de meest logische route maar zoals ik al eerder schreef is auto rijden geen probleem. Hoe meer km's des te meer te zien :wink:
Deze keer voor 4 weken en een dodge challenger r/t als huur auto. Bevalt ook wel goed moet ik zeggen. Dit was wel even mijn voorstel rondje voor nu. Hoop nog veel info in de toekomst van dit forum te halen en misschien zo nu en dan ook een bijdrage te kunnen doen van mijn kant.

Hieronder een link van 1 van mijn filmpjes. Bij intresse er staan er meer op mijn youtube kanaal,

[youtube]u_fFfKe_tks[/youtube]

Afbeelding
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Voorstellen Roy_h

Bericht door Mrvanilla »

Hallo Roy, wees welkom! Leuk dat je je hebt aangemeld. Je hebt een paar mooie reizen gemaakt zo te zien.

Je bent nu in Zion, hoe is het daar? Lijkt me schitterend in de winter. Forumlid Kalaman was er enkele weken geleden nog, het was met sneeuw bedekt. Hopelijk blijf je lang actief op dit forum en kun je een hoop mensen hier adviseren! Fijne vakantie nog!
Groetjes,
Daniel
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Hartelijk welkom bij AllesAmerika. Leuk om jouw videobeelden te zien van al die zo karakteristieke Amerikaanse plekken.
Fijne vakantie verder en goede reis.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
matthijsdk
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door matthijsdk »

Welkom Roy, gaaf man!

Doe je die trips alleen? Zo ja, heb ik een aantal vragen voor je!

Veel plezier verder!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Mooie trip. Heb een deel van deze reis ook alleen gemaakt. Het zal er nu in deze maanden wel een stuk rustiger zijn
roy_h
Amerika-newbie

Bericht door roy_h »

Mrvanilla schreef:Hallo Roy, wees welkom! Leuk dat je je hebt aangemeld. Je hebt een paar mooie reizen gemaakt zo te zien.

Je bent nu in Zion, hoe is het daar? Lijkt me schitterend in de winter. Forumlid Kalaman was er enkele weken geleden nog, het was met sneeuw bedekt. Hopelijk blijf je lang actief op dit forum en kun je een hoop mensen hier adviseren! Fijne vakantie nog!
Dankje!, Zion is echt super mooi nu. Nog een klein beetje sneeuw zo op de toppen van de bergen. Ben nu inmiddels bij Bryce canyon en hier ligt nog wel een mooi pak sneeuw. Ziet er echt super gaaf uit. Ik zal later wat foto's posten. Gek genoeg is de temperatuur wel lekker. Gewoon t-shirt weer maar dan met een winter uitzicht.
Bericht door matthijsdk » 09 Feb 2016, 09:41

Welkom Roy, gaaf man!

Doe je die trips alleen? Zo ja, heb ik een aantal vragen voor je!

Veel plezier verder!
Ja dit is nu mijn 2de keer dat ik alleen ga. Moet zeggen dat dat zeer goed bevalt. Met niemand rekening hoeven houden en onder weg is er toch wel genoeg aanspraak. Stel gerust vragen!
matthijsdk
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door matthijsdk »

Klinkt goed!

Ben vooral benieuwd of je veel (of zelfs alles) van tevoren hebt geboekt en hoe je dat met autohuur doet? Aangezien je ook nog onder 25 jaar bent... is dat niet belachelijk duur voor vier weken? En voor wat voor overnachtingen kies je over het algemeen?

Veel plezier nog! :thumbup:
roy_h
Amerika-newbie

Bericht door roy_h »

Ja ik heb alles vantevoren geboekt/geregeld. Zo kan ik ook nergens te lang blijven hangen... Strak schema. Maar alles is te annuleren tot ik geloof 48 uur vantevoren. Dus er is altijd iets ruimte om te wijzigen.

Auto huur valt opzich wel mee er is altijd wel iets te regelen met een upgrade icm leeftijdstoeslag. Reken op ongeveer 500 per week voor een leuke coupe met een v8.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer