het is weer zover, er staat weer een USA trip op de planning.
Inmiddels de vluchten, auto (25 dagen) en camper (14 dagen) geregeld en dus kan het lichtelijk invullen van de dagen beginnen.
Ik zit nu een beetje met de overnachtingen in Grand Teton en Yellowstone te vogelen en andermans mening/blik hierover lezen is altijd goed.
Goed om te weten is dat we met de auto en tent zijn. Volgens sommige de hel, maar wij vinden dat heerlijk

Het idee is dat we na een paar dagen Salt Lake City hiervandaan op 25 augustus vertrekken richting Grand Teton NP.
Vervolgens een paar dagen verdeeld over Grand Teton en Yellowstone om vervolgens vanaf Billings in de middag van 31 augustus weer te vliegen (deze vlucht staat al vast).
Voor overnachtingen had ik nu hetvolgende bedacht:
- 25 en 26 aug Jenny Lake
- 27 aug Grant
- 28 , 29 en 30 augustus Canyon Village
De 30e zou ik het liefst meer in de Lamar Valley staan, maar Pebble Creek is in 2025 dicht en Slough Creek en Tower Fall zitten uiteraard al vol. Nu is het plan die wel in de gaten te houden voor eventuele cancellations en daarmee een nachtje korter in Canyon Village te doen. De 31e hebben we dan de ochtend om ons rustig via Lamar Valley richting Billings te verplaatsen.
De campings in Grant en Canyon Village kan ik ook tot 30 dagen kosteloos annuleren, dus zit er aan te denken die sowieso maar vast te leggen.
Jullie gedachten hierover? Met de huidige planning kunnen we even kijken of we de middag van de 28e nog in Grand Teton doorbrengen of eerder al doorrijden naar Yellowstone en Canyon leek me een mooie uitvalsbasis voor Yellowstone. Of zeggen jullie, pak er nog een andere camping bij?