Hoi,
jammer dat je niets kon inden bij Ross lake (tip was van mij meen ik te herinneren).
Over de campground (newhalem) zou ik me niet druk maken.
Ik ben nog nooit in het park geweest hoor, maar de site waar je kan reserveren heb ik erg goede ervaringen mee en zou ik zo blind voor gaan.
Op dat onduidelijke kaartje met plaatsen kan je een plaats aan klikken en dan krijg je een kloppende beschrijving van deze plaats (ik wou dat deze mogelijkheid altijd aanwezig was bij welke camping dan ook (ook in Europa)
Druk zal het daar niet zijn en je zit nog dicht bij het visitor centre dacht ik te zien en bij Ross Lake (wat is er mis met een elektriciteitsmast? waarschijnlijk staan er geen)
Wat ik ook vaak doe is zoeken op de naam van een campground / park / plaatsnr en dan op afbeeldingen zoeken dan krijg je misschien een plaats te zien op de campgound en heb je toch een beeld hoe de camping eruit ziet.
http://www.recreation.gov/campgroundSearch.do
op frommers:
Goodell Creek Campground, just west of Newhalem, is popular with paddlers and anglers. It has a good view of the Picket Range from just across the highway. Drinking water is not available from late fall through winter. There is a raft and kayak launch adjacent to the campground for white-water runs down the Skagit River.
Newhalem Creek Campground, one of the area's busiest, is at the center of the action near the North Cascades Visitor Center. It's wheelchair accessible and has many short hiking trails nearby.
Colonial Creek Campground, on the banks of the Thunder Arm part of Diablo Lake, is the largest campground on the highway and also the busiest. It has pleasant sites on the water and access to boat ramps. Park rangers present nightly interpretive programs.
Hozomeen Campground is a more primitive campground, with no garbage facilities, at the northern tip of Ross Lake.
Succes