Hallo! Ik heb ook mijn J1 visum gekregen (ik moest door het stof, maar ik heb hem! jeej) maar nu staat er op het visum dat de 2 year niet van toepassing is, maar op de documenten staat dat het wel van toepassing is.... Moet ik hier iets aan doen? Of gewoon zo laten in de hoop dat het niemand opvalt?
Alvast bedankt voor de reacties! groetjes
Knibble schreef:Hallo! Ik heb ook mijn J1 visum gekregen (ik moest door het stof, maar ik heb hem! jeej) maar nu staat er op het visum dat de 2 year niet van toepassing is, maar op de documenten staat dat het wel van toepassing is.... Moet ik hier iets aan doen? Of gewoon zo laten in de hoop dat het niemand opvalt?
Alvast bedankt voor de reacties! groetjes
Dat hangt er ook een beetje vanaf wat je van plan bent na terugkomst in NL. Als je meteen weer terugwilt, zal je van die two-year rule afmoeten...
Puur voor het reizen nu, denk ik niet dat het veel uitmaakt.
"You're drunk again."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
Voor het reizen nu zal het inderdaad niet veel verschil maken. Het is alleen als je binnen die 2 jaar een nieuwe aanvraag doet voor een visa dat ze het waarschijnlijk wel in de computer zien staan.
Hebben ze in Amsterdam gezegd dat je onder de regel viel?
ze vroegen alleen of ik bekend was met de '2 year rule'. Ik moest ook wel door het stof daar... dus ik kan me wel voorstellen dat ze het wel op toepassing van mij vinden....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.