Oh en gefeliciteerd met het motorrijbewijs!

Om te integreren moet die "u" toch echt weg uit labour en Labor en Day zijn aparte woordenkaap koraal schreef:Zo vandaag op labourday visite
Met alle respect Kaap maar heb je ooit al eens een tropisch "stormpje" meegemaakt in de Sunshine State?kaap koraal schreef: Ok Oortjes hier de volgende waar ik mee bezig ben en zelfs al gesprekken mee heb gehad over to take it to the next level.
Sinclair homes en dan het model Martinique , ze komen bij mij heel goed over qua kwaliteit en meedenken met de klant.
Ze werken ook al standaard met de clear vieuw cage om het zwembad , dat betekend dat je ipv een stuk of 9 palen er maar 3 hebt over de gehele breedte van je poolcage en dan ook nog eens zonder dwarsleggers, echt heel mooi om te zien.
Pretty closekaap koraal schreef:King wanneer lees ik nou hier : The King Has Landed ??![]()
Pb me anders even wanneer precies ?
Hoezo is haar studie hier niet geldig? Erkende diploma's (en dat is een studie altijd) zijn internationaal erkend. Wellicht bedoel je dat ze gewoon een vergunning moet hebben om fysiek mensen te mogen behandelen?kaap koraal schreef:Geslaagd voor mijn motorrijbewijs !!
Maar al met al weer een leuke ervaring rijker en ook nog een meisje uit NL tegen gekomen daar en voor vandaag gelijk uitgenodigd om te komen barbeqnoeien bij haar zus.
Zij is 23 en net weer terug bij haar ouders - beiden ook uit NL - na een studie in NL maar kan heel moeilijk weer wennen hier aangezien ze hier geen vrienden heeft en dat haar studie fysiotherapie hier niet geldig is (wat we idd vaker tegenkomen op dit forum).
Als dat niet mocht lukken gaat ze weer terug naar NL zegt ze.
Nee, haar diploma telt in de VS niet. Op medisch gebied stelt men andere eisen en worden opleidingen uit andere landen niet tot nauwelijks erkend.KBaak schreef:Hoezo is haar studie hier niet geldig? Erkende diploma's (en dat is een studie altijd) zijn internationaal erkend. Wellicht bedoel je dat ze gewoon een vergunning moet hebben om fysiek mensen te mogen behandelen?
In de twee jaar dat we hier nu wonen, twee orkanen voorbij zien trekken, en ik kan je zeggen: het is toch wat minder simpel dan je hier stelt. Het buitenspul voorbereiden, dat kun je inderdaad op je gemakje doen, maar de laatste keer (vorig jaar) hadden we hier te maken met een systeem van 2500 kilometer in doorsnee; waar ga je dan heen? In Florida is dat al helemaal een probleem, omdat je feitelijk eerst de staat uit moet rijden voor je kunt gaan uitwijken.kaap koraal schreef:Het voordeel van orkanen vind ik wel dat ze netjes voorspelt worden op het nieuws en je ziet ze eerst Cuba of Haïti slopen en dan kan je nog op je gemak je koffertje pakken, gaas doorsnijden en vertrekken