hoi,
nou na 3 uur rijden ben ik dan een uur te vroeg op het ASC in Birmingham, klein kantoortje met twee of drie machines die het werk gaan doen. Er zijn misschien 6 mensen binnen en maar 2 wachtende voor me, dus na 20 min ben ik helemaal klaar om vervolgens weer 3 uur terug te rijden naar Dothan. Maar het is gebeurd, ik hoop alleen niet dat ik voor elk wissewasje op en neer moet!
Heb nog gevraagd of ze iets konden doen voor mijn travel document, maar hij kon daar helemaal niets, hij heeft mij nog opgezocht in hun systeem op Alien nummer en kon me alleen vertellen dat de zaak in Missouri lag (ja vertel mij wat) Hij had ook geen telefoonnummers of een adres van het missouri service center en kon verder niets betekenen voor me. Doordat we alles nog moesten regelen met de cruiseline VOOR vandaag vrijdag 12:00 om een naam te veranderen, hebben we de beslissing maar genomen om een vriend van de zoon mee te nemen, die is natuurlijk heeeeeeeeeeel erg blij met dit aanbod en had binnen 5 minuten al zijn afspraken voor volgende week afgebelt

haha, nou in ieder geval gaat er iemand mee die er plezier in kan hebben.
Ik ga hier lekker van de rust genieten (hoef niet als taxi te fungeren) en kan mijn tweede jetski eens lekker gaan opknappen! Hij staat al bijna in de grondverf

Het zwembad is ook af en misschien ga ik wel zo'n opblaasbare palmboom halen, kan ik me toch een beetje in de caribbean voelen
Als ik nog eens ooit wat meer hoor over de hele afhandeling van mijn zaak horen jullie het wel weer, de groeten voor nu,
Richard
P.S. wel een beetje raar nu, iedereen is aan het inpakken en aan het stressen en ik ben gewoon een beetje aan het relaxen, LOL