Ah, leuk om weer wat te horen!
Ons plan is in de afgelopen weken wat veranderd. Omdat KoP toch vrij ver is willen we in eerste instantie in Manayunk gaan wonen voor 6 maanden. Het lastige is nu dat ik nog steeds mijn SSN niet heb, dus eigenlijk niks kan regelen
Wij vliegen de 26e (over 13 dagen!!!) heen. Dan is het de dag erna Thanksgiving, dan black Friday, weekend en maandag mag ik beginnen! Supervet en heel spannand. Die Expressbus gaat ook van Wissahickon station dus die wil ik dan nemen in eerste instantie. Omdat de apartementen in Manayunk iets goedkoper zijn dan in CC kunnen we ook een auto rijden. Ik reken er op dat we een kleine 4x4 nodig hebben omdat Manayunk wel een beetje heuvelachtig is. Met een beetje sneeuw wordt het dan al lastig de berg op komen met achterwielaandrijving
Een update betreft de rest: Mijn verloofde gaat mee op een toeristenvisum in eerste instantie. Zij heeft dus een retourticket voor ongeveer 3 maanden. Zij heeft haar huurcontract aangehouden, want ons hopelijk helpt als er vragen worden gesteld bij de grens. Op deze manier stellen we het gescheiden zijn een beetje uit en zijn we in ieder geval tijdens het begin samen. Mijn eerste project is in Michigan waar ik 1 keer in de 2 maanden moet zijn. Schijnt niet heel boeiend te zijn op die specifieke plek, maar ik ben toch benieuwd.