Op de website van de uscis.gov kan je nu een portfolio aanmaken waarin je alle lopende applications kan onderbrengen. Wanneer er iets in een van je zaken gebeurd, wordt je ook op de hoogte gebracht met een email.
Zojuist ontving ik een email van uscis. Zoals ik al eerder vermeld heb, moest ik de receipt notice van mijn I-485 opsturen naar het bureau voor de werkvergunningen.
Dit is een deel van het mailtje dat ik zojuist ontving
Uiteraard ben ik daar harstikke blij mee. Als het goed is wordt mijn zaak voor mijn werkvergunning snel afgehandeld. :dance:Application Type: I765 , APPLICATION FOR EMPLOYMENT AUTHORIZATION
Current Status:
On June 29, 2004, we received your response to our request for evidence or information. It is taking between 30 and 90 days for us to process this kind of case. However because preliminary processing was complete, the remaining processing time will be less than the maximum stated in this message. You will receive a written decision on this case.
Toch vond ik de laatste zin toch een beetje vreemd....."remaining processing time will be less than the maximum stated in this message. You will receive a written decision on this case"
Hoort de processing time niet altijd per definitie minder te zijn dan het maximum gesteld tijd?? ALs het normaal is dat het langer kan duren dan de maximum vastgestelde tijd...is die vastgestelde tijd dan wel het maximum??

Ik denk dat ik wel snap wat ze willen zeggen. Het is meer in de trend van; omdat er al al voorwerk is verricht zal het waarschijnlijk niet de max. tijd van 90 dagen meer duren.....maar toch vond ik het wel grappig